خدمات سایت

اخبار اجتماع


تصویر ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19 آرشیو

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 656

تصویر وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04 آرشیو

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 659

تصویر محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29 آرشیو

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 456

تصویر چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20 آرشیو

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 651

تصویر کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10 آرشیو

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 794

تصویر پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود 1399/01/09 آرشیو

بر اسس اعلام پلیس فتا بیشترین جرایم فضای مجازی در سال گذشته مرتبط با جرایم اقتصادی بوده که بیش از نیمی از آن به مساله فیشینگ برمی‌گردد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2595

تصویر دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود 1398/12/12 آرشیو

سازمان تأمین اجتماعی برای کاهش مراجعه‌ی حضوری افراد، تمامی دفترچه‌های درمانی دارای اعتبار تا پایان بهمن‌ماه را تا پایان فروردین ۱۳۹۹ تمدید کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2381

تصویر پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد 1398/11/15 آرشیو

درحالی‌که دیروز وزیر بهداشت از توقف سفرها به چین خبر داد، پروازهای یک خط هوایی به این کشور هنوز برقرار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2293

تصویر پلیس فتا: پرونده‌های مربوط به سایت‌های دیوار و شیپور در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود پلیس فتا: پرونده‌های مربوط به سایت‌های دیوار و شیپور در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود 1398/10/15 آرشیو

رییس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: مراجع قضایی در تهران اعلام کرده‌اند که در سال جاری پرونده‌های قضایی مرتبط با سایت‌های دیوار و شیپور باید در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2406

تصویر دستور فیلترینگ سایت‌های فروش پایان‌نامه صادر شد دستور فیلترینگ سایت‌های فروش پایان‌نامه صادر شد 1398/10/02 آرشیو

به‌گفته‌ی مدیر کل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، بازپرسی قوه‌ی قضائیه دستور فیلترینگ سایت‌های خرید و فروش پایان‌نامه و مقاله را صادر کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2381


پربازدیدترین اخبار
پرامتیازترین اخبار