خدمات سایت

اخبار پزشکی و سلامت


تصویر در زمان ابتلا به ویروس کرونا مصرف چه غذاهایی می‌تواند مفید باشد در زمان ابتلا به ویروس کرونا مصرف چه غذاهایی می‌تواند مفید باشد 1400/02/01 آرشیو

در این مقاله به بررسی راهنمایی‌های متخصصان علوم تغذیه در مورد غذاها و نوشیدنی‌هایی می‌پردازیم که در صورت ابتلا به ویروس کووید ۱۹، مصرف آن‌ها برای بازیابی سلامتی مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 638

تصویر نتیجه نظرسنجی:۴۴ سال از عمر  یک فرد معمولی صرف تماشای نمایشگرها می شود نتیجه نظرسنجی:۴۴ سال از عمر یک فرد معمولی صرف تماشای نمایشگرها می شود 1399/10/07 آرشیو

پژوهشگران با انجام نظرسنجی جدید پی بردند که یک فرد معمولی به طور میانگین ۴۴ سال از عمرش را صرف چشم دوختن به نمایشگر ابزارهای الکتریکی می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1102

تصویر دلایل اهمیت کاهش وزن تا قبل از ۴۰ سالگی دلایل اهمیت کاهش وزن تا قبل از ۴۰ سالگی 1399/05/27 آرشیو

تحقیقات نشان می‌دهد کاهش چربی اضافی بدن در جوانی و میانسالی خطر مرگ زودهنگام را نصف می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2574

تصویر کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی 1398/06/22 آرشیو

در مطالعه‌ی جدیدی ارتباط مثبت بین خواب نیمروز و کاهش خطر حمله‌ی قلبی و سکته نشان داده شده است؛ اگرچه خواب نیمروز بیش از حد موجب از بین رفتن مزایای آن می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2582

تصویر تماس با طبیعت موجب پایین آمدن سطح هورمون استرس می‌شود تماس با طبیعت موجب پایین آمدن سطح هورمون استرس می‌شود 1398/01/19 آرشیو

نتایج مطالعه‌ای که نخستین‌بار مؤثرترین میزان مؤثر مواجهه با طبیعت شهری را تعیین کرده، نشان می‌دهد طبیعت موجب کاهش سطح هورمون استرس می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2637

تصویر با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید 1397/11/21 آرشیو

بر اساس بررسی جدید محققان، قارچ ها جزو مواد بسیار مغذی محسوب می‌شوند که از فواید آن می‌توان به مبارزه با پیری، کاهش وزن، خاصیت ضدالتهاب و افزایش سلامت استخوان اشاره کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2713

تصویر برتری ژنتیکی،‌ راز پایین ماندن وزن در افراد لاغراندام است برتری ژنتیکی،‌ راز پایین ماندن وزن در افراد لاغراندام است 1397/11/08 آرشیو

پژوهشگران دانشگاه کمبریج به‌تازگی دریافتند که امکان کنترل ما روی وزنمان، بسیار کم‌تر از آن است که تصور می‌کنیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2282

تصویر مغز شما، خاطرات را برعکس بازسازی می کند مغز شما، خاطرات را برعکس بازسازی می کند 1397/10/26 آرشیو

یک پژوهش‌ جدید حاکی از آن است که وقتی رویدادی از گذشته را به یاد می‌آوریم، مغز ما این رویداد را در جهت معکوس بازسازی می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2430

تصویر استفاده شبانه از موبایل، ساعت بدن را به هم می ریزد استفاده شبانه از موبایل، ساعت بدن را به هم می ریزد 1397/09/11 آرشیو

تحقیقات اخیر نشان می‌دهند سلول‌های حساس به نوری که در چشم وجود دارند با قرار گرفتن در معرض نور، ساعت بدن را تغییر می‌دهند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2286

تصویر چرا شبکه های اجتماعی ما را افسرده‌‌تر می‌‌کنند؟ چرا شبکه های اجتماعی ما را افسرده‌‌تر می‌‌کنند؟ 1397/08/23 آرشیو

بررسی ها نشان میدهند که بین محدودسازی زمان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی و کاهش میزان افسردگی رابطه‌‌ی مستقیم وجود دارد؛ اما چرا اینگونه است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 2800


پربازدیدترین اخبار
پرامتیازترین اخبار