خدمات سایت


متن کامل خبر

استخدام 3 تبهکار برای فراری دادن زندانی

آرشیو
زن جوان برای فراری دادن یک زندانی محکوم به اعدام، نقشه تمام عیاری طراحی کرد.
1389/06/14 01:26:03 ب.ظ

او که علاقه زیادی به این مرد داشت، بعد از خرید یک محموله اسلحه، چند شرور آدمکش را اجیر کرد تا فرد زندانی را فراری دهند اما قبل از رسیدن محموله اسلحه به مقصد، راز او فاش شد. هفته گذشته وقتی ماموران پاسگاه ایست و بازرسی «جزیره اسلامی» در آذ‌ربایجان شرقی به یک پژو 405 مشکی مظنون شدند، تصور نمی‌کردند راننده این خودرو آنها را به زن مخوفی برساند که نقشه خطرناکی در سر داشت.

ماموران پاسگاه برای بازرسی خودروی مورد نظر، به راننده دستور ایست دادند اما او بدون توجه به فرمان پلیس پا به فرار گذاشت. بلافاصله عملیات تعقیب و گریز شروع شد و دقایقی بعد ماموران توانستند خودروی پژو را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

محموله اسلحه

یکی از ماموران در جریان بازرسی متوجه تعدادی شیء مشکوک شد که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود. وقتی مشخص شد اشیای مشکوک 4 قبضه کلت، یک قبضه کلاشینکف و ده‌ها فشنگ جنگی هستند، راننده پژو در اختیار پلیس امنیت عمومی استان آذ‌ربایجان شرقی قرار گرفت و به این ترتیب پرده از نقشه سیاه یک زن برداشته شد.

جوان راننده که مدعی بود درازای دریافت پول، قصد داشته این محموله را به تهران منتقل کند، در همان بازجویی‌های اولیه گفت: خریدار محموله، زن جوانی به نام پروانه است. او چند روز قبل 7 میلیون تومان به من داد تا این سلاح‌‌ها را برایش بخرم و من هم بعد از خرید محموله، قصد داشتم آن را برای تحویل به خریدار به تهران ببرم که دستگیر شدم.

درحالی‌که مرد جوان مدعی بود از انگیزه زن مرموز برای خرید محموله اسلحه خبر ندارد، برای وی قرار بازداشت صادر شد و بررسی‌ها برای دستگیری پروانه ادامه یافت.

نقشه خطرناک

ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند زن جوان اهل و ساکن شهرستان رشت است اما اینکه او چه نقشه‌ای در سر داشت و چرا سفارش خرید اسلحه داده بود، رازی بود که تیم تحقیق باید آن را می‌گشود. ماموران برای حل این معما به آموزش راننده دستگیرشده پرداختند و از او خواستند با پروانه تماس گرفته و برای تحویل محموله اسلحه با او قرار بگذارد.

نقشه آنها خیلی زود گرفت و زن جوان به محض شنیدن صدای فروشنده اسلحه، از وی خواست محموله مورد نظر را به محلی موسوم به دروازه رشت در شهرستان قزوین بیاورد. بلافاصله چند تیم‌ عملیاتی پلیس به همراه جوان دستگیر شده راهی محل قرار شدند و توانستند پروانه را که برای دریافت محموله اسلحه به آنجا آمده بود، دستگیر کنند.

زن جوان بعد از انتقال به اداره پلیس، تحت بازجویی قرار گرفت و نقشه خطرناکی را که در سر داشت، فاش کرد. او به ماموران گفت: از مدت‌ها قبل عاشق مردی به نام فرامرز بودم و عشق و علاقه ما به حدی بود که او همه اموال و دارایی‌هایش را به نام من کرده بود. مدتی قبل فرامرز از سوی پلیس قزوین به اتهام قاچاق مواد‌مخدر دستگیر شد و دادگاه او را به اعدام محکوم کرد.

وقتی فرامرز به زندان افتاد، تصمیم گرفتم برای رهایی او هر کاری انجام دهم. یک بار که او از زندان با من تماس گرفته بود نقشه‌ای را طرح کرد که براساس آن می‌توانستم وی را فراری دهم. فرامرز گفت که باید به سرعت دست به کار شوم و چند تبهکار و اسلحه و مهمات تهیه کنم تا زمانی که ماموران پلیس او را برای پیگیری پرونده‌اش، از زندان به دادگاه می‌برند، به آنها حمله کنیم و وی را فراری دهیم.

اشرار اجاره‌ای

زن جوان ادامه داد: بعد از طرح این نقشه، با3 نفر از اشراری که در شهرستان رشت می‌شناختم تماس گرفتم و با پیشنهاد دستمزد 30 میلیون تومانی از آنها خواستم نقشه‌ام را عملی کنند. وقتی آنها پیشنهادم را قبول کردند، خانه‌ای در قزوین برایشان اجاره کردم و آنها در آنجا ساکن شدند.

از سوی دیگر با یک فروشنده اسلحه تماس گرفتم و در ازای پرداخت 7 میلیون تومان به او سفارش 4 قبضه کلت، یک قبضه کلاشینکف، اسپری اشک‌آور و مهمات دادم. سپس منتظر ماندم تا به محض رسیدن محموله، آنها را در اختیار مردان شرور قرار دهم و نقشه فراری دادن فرامرز را عملی کنیم. ما می‌خواستیم با حمله مسلحانه به ماموران زندان، مرد مورد علاقه‌ام را فراری داده و پس از آن از کشور خارج شویم.

سرهنگ رحمان ایمانی نژاد، رئیس پلیس امنیت آذربایجان شرقی، با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات پروانه، تیم‌های عملیاتی راهی خانه‌ای شدند که مردان شرور در آنجا ساکن بودند و این افراد در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مرد زندانی که قرار بود توسط تبهکاران، فراری داده شود، جوانی معتاد است که 3 فقره سابقه‌ کیفری دارد و پیش از این به اتهام حمل مواد‌مخدر از سوی دادگاه به اعدام محکوم شده بود.به گفته سرهنگ ایمانی‌نژاد، بعد از دستگیری تمامی اعضای این باند و ناکام ماندن نقشه خطرناک آنها، تمامی متهمان با قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7567

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6510

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7300

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8347

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8213

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8868

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8722

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8879

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9236