خدمات سایت


متن کامل خبر

شرکت‌های موفق جهان چگونه استخدام می‌کنند؟

آرشیو
از 20 رازی که برای موفقیت در استخدام بهترین‌ها وجود دارد آگاهی دارید؟ چطور می‌توانید در فرایند استخدام نوآوری کنید؟
1391/04/18 06:50:05 ق.ظ

این کتاب کاربردی پاسخی است به سوال​هایی چون «از 20 رازی که برای موفقیت در استخدام بهترین‌ها وجود دارد آگاهی دارید؟ چطور می‌توانید در فرایند استخدام نوآوری کنید؟ 100 سئوالی که در آزمون‌های استخدامی مطرح می‌شوند کدام‌ها هستند؟» برای یک آگهی جذب نیرو چند صد رزومه دریافت کردید و نمی‌دانید چطور می توانید فرد مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید؟ تازه گاهی اوقات هم با اینکه حسابی دقت می‌کنید پس از گذشت چند ماه به ناکارآمدی کارمند جدید پی می‌برید و مجبورید نیروی دیگری را استخدام کنید و به قول معروف روز از نو و روزی از نو. شاید هم تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید و از اینکه در آزمون‌های استخدامی شرکت‌های بزرگ پذیرفته نمی‌شوید متعجب شده‌اید و دوست دارید بدانید که اصلا این آزمون‌ها به دنبال چه چیزی هستند.
فرقی نمی‌کند مدیر باشید یا جویای کار. درصدد استخدام نیروی کار باشید یا در پی کاری جدید. تجربیات شرکت‌های موفق جهان در جذب و استخدام نیروهای کارآمد برای شما جالب خواهد بود. فکر می‌کنید در این شرکت‌ها چه فرایندی برای استخدام تعریف شده است و اثربخشی فرایند استخدام چطور سنجیده می‌شود و کارکنان چگونه اجتماعی‌سازی می‌شوند؟
از 20 رازی که برای موفقیت در استخدام بهترین‌ها وجود داردآگاهی دارید؟ چطور می‌توانید در فرایند استخدام نوآوری کنید؟ در مورد برند استخدام چه می‌دانید؟ می‌دانستید که رفتار شما با کارکنان فعلی می‌تواند به استخدام نیروهای کارآمد در آینده کمک کند؟100 سئوالی که در آزمون‌های استخدامی مطرح می‌شوند کدام‌ها هستند؟ در شرایط بحران اقتصادی که بیشتر کشورهای جهان را در بر گرفته است، شرکت‌های بزرگ به جای استخدام نیروهای جدید از چه تدابیری استفاده می‌کنند؟

«شرکت‌های موفق جهان چگونه استخدام می‌کنند» با زیر عنوان «راهنمای مدیران برای جذب و استخدام بهترین ها» نام کتابی است تالیف دکتر بهزاد ابوالعلایی که توسط انتشارات سازمان مدیریت صنعتی چاپ شده و پاسخگوی این سئوالات در عرصه جذب و استخدام است. ابوالعلایی علاوه بر سابقه تدریس دانشگاهی سال‌ها به عنوان مشاور منابع انسانی در شرکت‌های موفق ایرانی فعالیت کرده و حاصل تجربیات تلفیقی خود در دانشگاه و سازمانها را در این کتاب به رشته تحریر درآورده است. مطالعه این کتاب به کلیه مدیران، کارکنان، جوانان جویای کار و محققان عرصه منابع انسانی توصیه می‌شود.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.


منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 174

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 146

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 341

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 332

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 376

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 345

پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود image پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود 1401/08/22

نکته قابل توجه اینکه، در خانواده‌هایی با درآمد بیشتر از 123 هزار دلار، این افزایش شادی مشاهده نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 191