خدمات سایت


متن کامل خبر

قدرتمندترین نمونه‌های ۲۰۱۳ ام.جی.ام مرسدس بنز / گزارش تصویری

آرشیو
دو نمونه رودستر و کوپه AMG SLS GT از قدرت بیشتر، سیستم تعلیق و اگزوز پیشرفته‌تر برخوردارند، اشکالات گیربکس نمونه‌های پیشین در آنها برطرف شده و تلاش شده تهاجمی‌تر از پیش به نظر برسند.
1391/04/20 01:22:39 ق.ظ

اخبار رسمی منتشر شده نشان می‌دهد نمونه‌های تازه‌ای از مرسدس بنز AMG SLS GT در راه است؛ اما هنوز کسی نمی‌داند این رودستر و کوپه جدید می‌آیند تا اس.ال.اس استاندارد را کنار بزنند یا همراه با آن به تولید ادامه خواهد داد. اگر نگاهی به بازار بیندازیم، می‌بینیم نمونه‌های پیشین این گروه نتوانسته‌اند با خودروهای قدرتمندی مانند اس.ال 63 و 65اس رقابت کنند و سری‌های اولیه آرام‌آرام ناپدید می‌شوند؛ اما نمونه‌های تازه قدرتمندترند و از آن‌جاکه بزرگترین نقصی که بسیاری از منتقدان به نمونه‌های پیشین وارد کرده‌اند، برطرف شده؛  شانس بیشتری در بازار خواهد داشت.
زمانی که اولین نمونه‌های اس.ال.اس کوپه رونمایی شدند، به دلیل انتقال خوب نیرو، طراحی فوق‌العاده و موتور تحسین شدند؛ اما جعبه‌دنده‌ای که برای این خودرو طراحی شده بود، چیزی نبود که مورد تأیید بسیاری از کارشناسان باشد. این جعبه‌دنده که در حالت دستی برای تعویض دنده بسیار کند عمل می‌کرد، همخوانی چندانی با موتور پرقدرت اس.ال.اس نداشت.
به گزارش گیزمگ، ای.ام.جی نه‌تنها اندکی قدرت این خودرو را افزایش داده، بلکه اشکالات پیشین را نیز برطرف کرده تا نمونه‌های 2013 خودروهایی باشند که می‌تواند به سادگی رضایت مشتریان را جلب کنند. نمونه‌های کوپه تازه 20 اسب‌بخار از خودروهای پیشین قدرتمندترند و با موتور V8 و 6.2 لیتری خود در دور موتور 6800 دوردردقیقه قدرتی برابر 583 اسب‌بخار تولید خواهند کرد. علاوه بر این تغییراتی در  سیستم تعلیق انطباقی پیشرفته ای.ام.جی صورت گرفته تا هماهنگی بیشتر با سایر اجزا داشته باشد. جعبه‌دنده هفت‌سرعته با دو کلاج ساخت این شرکت استفاده شده و با نرم‌افزار ای.سی.یو متعلق به آن که هوشمندتر از قبل طراحی شده، بهتر از همیشه شده است. تغییراتی در سیستم اگزوز نیز به کمک بهبود وضعیت آمده است. قدرت رودستر تازه نیز به 591 اسب‌بخار افزایش پیدا کرده و گشتاور نیروی خودرو نیز به 650 نیوتن‌متر رسیده است.
تلاش شده این قدرت و سرعت به نحوی در فضای داخلی خودرو هم خودنمایی کند. هر جای خودرو که دست راننده ممکن است به آن برخورد کند از آلکانتارای سیاه - نوعی ماده مصنوعی شبیه به چرم مخمل نما - پوشیده شده است. به شیوه خودروهای اسپرت از صفحه‌های نمایش متعدد استفاده شده و همه جا خطوط قرمز دیده می‌شود. این طراحی می‌تواند بسته به انتخاب خریدار با رنگ‌ها و طرح‌های دیگری جایگزین شود.
هر دو نمونه رودستر و کوپه جدید از مهرماه جاری وارد بازار خواهند شد. قیمت تعیین شده برای آنها به ترتیب 221 و 208هزار دلار است که مالیات را نیز در برمی‌گیرد.

اي.ام.جي نه‌تنها اندكي قدرت اين خودرو را افزايش داده، بلكه اشكالات پيشين را نيز برطرف كرده تا نمونه‌هاي 2013 خودروهايي باشند كه مي‌تواند به سادگي رضايت مشتريان را جلب كنند. نمونه‌هاي كوپه تازه 20 اسب‌بخار از خودروهاي پيشين قدرتمندتر هستند و با موتور V8 و 6.2 ليتري خود در دور موتور 6800 دوردردقيقه قدرتي برابر 583 اسب‌بخار توليد خواهند كرد.


به شيوه خودروهاي اسپرت از صفحه‌هاي نمايش متعدد استفاده شده و همه جا خطوط قرمز ديده مي‌شود. اين طراحي مي‌تواند بسته به انتخاب خريدار با رنگ‌ها و طرح‌هاي ديگري جايگزين شود.
تلاش شده اين قدرت و سرعت به نحوي در فضاي داخلي خودرو هم خودنمايي كند. هر جاي خودرو كه دست راننده ممكن است به آن برخورد كند از آلكانتاراي سياه و كرم - نوعي ماده مصنوعي شبيه به چرم مخمل نما - پوشيده شده است.
قدرت رودستر تازه نيز به 591 اسب‌بخار افزايش پيدا كرده و گشتاور نيروي خودرو نيز به 650 نيوتن‌متر رسيده است.
علاوه بر اين تغييراتي در سيستم تعليق انطباقي پيشرفته اي.ام.جي صورت گرفته تا هماهنگي بيشتر با ساير اجزا داشته باشد. جعبه‌دنده هفت‌سرعته با دو كلاج ساخت اين شركت استفاده شده و با نرم‌افزار اي.سي.يو متعلق به آن كه هوشمندتر از قبل طراحي شده، بهتر از هميشه شده است. تغييراتي در سيستم اگزوز نيز به كمك بهبود وضعيت آمده است.
منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

majid
(1391/04/25)
منم می خوام :((

حسين
(1391/05/11)
مجيد جان به بابات بگو برات بخره.

Captcha




مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت image عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت 1403/02/09

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید-۱۹ و بارها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

تسلا مدل 3 پرفورمنس 2024 معرفی شد؛ قدرتی عظیم برای کوچک‌ترین محصول تسلا image تسلا مدل 3 پرفورمنس 2024 معرفی شد؛ قدرتی عظیم برای کوچک‌ترین محصول تسلا 1403/02/05

رسانه‌های خودرویی جهان، این روزها مشغول بررسی نسخه جدید سدان برقی آمریکایی یعنی تسلا مدل 3 پرفورمنس 2024 هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران image قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران 1403/02/03

شهرداری تهران برای تحقق اهداف بلندمدت خود جهت ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت، قرادادی ارزشمند با شرکت مدیران خودرو منعقد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

تسلا با هدف جبران کاهش فروش، قیمت برخی خودروها را کاهش داد image تسلا با هدف جبران کاهش فروش، قیمت برخی خودروها را کاهش داد 1403/02/03

تسلا قیمت برخی خودروهای خود را در تعدادی از بازارهای بزرگ ازجمله ایالات متحده، چین و آلمان کاهش داده است. این شرکت به‌دلیل کاهش تقاضا و فروش در سه ماهه اول 2024، تصمیم گرفته است ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 23

نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد image نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد 1403/02/02

نسخه جدید خودرو شاسی بلند آمریکایی شورولت تریل بلیزر با الهام از طراحی پیکاپ سایز متوسط و محبوب کلرادو ساخته شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم image وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم 1403/01/29

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

رانندگان تازه‌کار تنها مقصر چهار درصد از تصادفات رانندگی کشور هستند image رانندگان تازه‌کار تنها مقصر چهار درصد از تصادفات رانندگی کشور هستند 1403/01/28

«سردار سید تیمور حسینی»، رئیس پلیس راهور فراجا آمار قابل‌توجهی از تصادفات رانندگی کشور طی نوروز 1403 منتشر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47