خدمات سایت


متن کامل خبر

اعدام «جلال گربه» تأييد شد

آرشیو
حكم اعدام شرور معروف منطقه شهريار در ديوان عالي كشور تأييد شد.
1389/09/18 06:47:04 ق.ظ

به گزارش فارس، 24 تير 86 به دنبال دستگيري چند تن از مجرمان شناسنامه‌دار شهريار و اعتراف آنها به يك جنايت، پرونده آنها در دستور كار تيم مأموران پليس اين شهرستان قرار گرفت.

مأموران پليس شهريار به دنبال دريافت گزارش‌هاي متعدد مردمي درباره جرايم يك شرور سابقه‌دار معروف به «جلال گربه»، بعد از انجام تحقيقات لازم موفق شدند وي و 12 نوچه او را در طرح مبارزه با اراذل و اوباش دستگير كنند.

اين در حالي بود كه زمان دستگيري اين افراد، در خانه فساد مرد شرور مقداري مشروبات الكلي، تجهيزات ماهواره و موادمخدر كشف و 4 زن جوان هم دستگير شدند.

با دستگيري «جلال گربه»، سردسته شبكه تحقيقات از آنها آغاز شد تا اينكه 3 تن از نوچه‌هايش در تحقيقات پليسي، راز مرگ مرموز يك دختر جوان را فاش كردند.

يكي از متهمان كه با دختر نگون‌بخت دوست بود، درباره اين جنايت هولناك گفت: مدتي قبل با دختري به نام «ساناز» دوست شدم؛ مدتي بعدئ، ساناز سعي داشت با بدگويي از جلال، رابطه بين من و جلال را خراب كند؛ يك روز هنگام مصرف موادمخدر، حرف‌هاي «ساناز» را به «جلال» گفتم كه او هم از شدت خشم تصميم به انتقام گرفت.

وي ادامه داد: بنابراين با طرح نقشه‌اي، «ساناز» را به خانه مجردي يكي از بچه‌ها كشاند و «جلال گربه» او را با تهديد چاقو مورد آزار و اذيت قرار داد و بعد هم به بقيه اعضاي شبكه دستور داد به دختر جوان تجاوز كنند. ساناز هم هنگام خروج از خانه و در حالي كه به شدت گريه مي‌كرد، گفت: به زودي خودكشي خواهد كرد. تا اينكه چند روز بعد شنيدم ساناز خود را زير قطار انداخت و فوت كرد.

در حالي كه ديگر اعضاي شبكه نيز اظهارات همدست‌شان را تأييد مي‌كردند، «جلال گربه» منكر هرگونه نقشي در اين ماجرا شد تا اينكه مأموران پليس متوجه شدند وي كارنامه سياهي از جرايم خشن دارد.

بدين ترتيب قاضي شعبه 103 دادگاه عمومي شهر قدس پرونده را با قرار عدم صلاحيت به دادگاه كيفري استان تهران فرستاد كه هيأت قضايي شعبه 77 به رياست قاضي «اكبر ساعي» دستور دادند وكيل مدافعي براي متهمان تعيين شود.

تلاش مأموران براي شناسايي اولياي‌دم ساناز كه براي حفظ آبروي خود، محل سكونتشان را تغيير داده بودند، بي‌نتيجه ماند تا اينكه با دريافت آخرين دفاعيات «جلال» و نوچه‌هايش، قاضي اكبر ساعي و 4 قاضي مستشار شعبه 77 وارد شور شدند و به اتفاق آرا «جلال گربه» را به اعدام و همدستانش را به زندان و شلاق محكوم كردند.

پرونده براي رسيدگي به شعب 14 ديوان عالي كشور ارجاع داده شد كه قضات اين شعبه بعد از بررسي پرونده و مشورت، حكم صادره از سوي دادگاه بدوي را تأييد كردند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7572

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6511

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7305

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8348

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8214

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8870

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8724

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8880

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9238