خدمات سایت


متن کامل خبر

سقوط دوباره قیمت سکه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی/ چه عاملی سکه را ارزان تر کرده است؟

آرشیو
امروز سکه 25 هزار تومان دیگر ارزان شد تا طی دو روز 55 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده باشد.
1392/02/29 04:54:42 ب.ظ

امروز هم بازار طلا با کاهش قابل توجه قیمت انواع مسکوکات همراه بود. سکه تمام بهار آزادی که با آغاز فعالیت ها در هفته جدید به یکباره 30 هزار تومان ارزان شده بود، امروز هم 25 هزار تومان دیگر ارزان شد تا به یک میلیون و 223 هزار تومان برسد و سقوطی کم نظیر را طی یک سال گذشته تجربه کرده باشد.
ادامه کاهش قیمت جهانی طلا در روزهای پایانی هفته گذشته مقدمات افت قیمت انواع سکه و طلا را فراهم کرد. اما امروز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی و عدم تغییر قیمت هر اونس طلا، بازهم سکه کاهش قابل توجه قیمت را تجربه کرد تا این تحولات بازار داخل باشد که عاملیت تغییر قیمت را بر دست بگیرد. رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است که دنباله دار شدن کاهش قیمت جهانی طلا و به تبع آن سکه موجب شده تا دارندگان سکه اقدام به فروش سرمایه های خود کنند و این موضوع خود عرضه سکه به بازار را افزایش داده است.
محمد کشتی آرای می گوید بازار در شرایط رکود و آرامش به سر می برد و تا آغاز تابستان این روند ادامه خواهد داشت مگر آنکه در بازار جهانی طلا اتفاقی رخ دهد و تحلیل ها را دگرگون سازد.
کاهش 25 هزار تومانی بهای سکه در روز تعطیلی بازارهای جهانی نشان می دهد که اعلام خبر عرضه پیش از موعد سکه های پیش فروشی از ابتدای خردادماه نیز تاثیر خود را در بازار گذاشته است. موضوعی که می تواند بعد از عملی شدن اعطای سکه ها نیز، قیمت ها را تحت تاثیر قرار دهد. در این شرایط باید دید فردا بازارهای جهانی، هفته را چگونه آغاز می کنند. اگر کاهش قیمت طلا ادامه پیدا کند و هر اونس فلز گران بها از یک هزار و 364 دلار پایین تر بیاید و حتی اگر تغییر چندانی در آن ایجاد نشود، کاهش قیمت سکه در ایران ادامه خواهد یافت. همراهی این دو عامل یعنی قیمت جهانی و عرضه سکه در بازار می تواند بازهم قیمت ها را تحت تاثیر قرار دهد.
گفتنی است قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 23 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 232 هزار تومان رسیده است که در مقایسه با ابتدای اردیبهشت 110 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ image اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ 1402/12/07

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع افزایش تعرفه باند پهن یا دیتا برای بخش ثابت و سیار بوده که در بخش سیار زودتر بارگذاری کردند اما اپراتورهای ثابت‌ بعد از اپراتورهای سیار اقدام کردند که بین ۳۰ تا ۳۴ درصد است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

قیمت انواع سشوار image قیمت انواع سشوار 1402/12/02

بر اساس قیمت سشوار کرونر مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت سشوار جی اچ دی مبلغ ۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد  image ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد 1402/12/02

قیمت بیت‌کوین تا ۵۳ هزار دلار افزایش یافت اما مدت زمان این صعود کوتاه بود و دوباره به زیر این سطح سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

کوروش کمپانی‌های دیگر در کمین اموال مردم!/ ماجرای زندگی‌هایی که برای آیفون ۱۳ هوا رفت image کوروش کمپانی‌های دیگر در کمین اموال مردم!/ ماجرای زندگی‌هایی که برای آیفون ۱۳ هوا رفت 1402/11/30

«کوروش کمپانی تعطیل و مالک آن متواری شد»؛ اما این تمام ماجرا نیست؛ حالا اما شرکت‌های دیگری که همزمان با کوروش کمپانی فعالیت خود را آغاز کرده بودند، همچنان مشغول به فعالیت هستند و به نظر می‌رسد باز هم، کسی ناظر بر فعالیت این شرکت‌ها نیست.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

رکوردزنی بیت کوین بعد از دو سال image رکوردزنی بیت کوین بعد از دو سال 1402/11/25

قیمت بیت‌کوین روز سه‌شنبه برای نخستین بار در بیش از دو سال گذشته به بالای ۵۰ هزار دلار رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70