خدمات سایت


متن کامل خبر

سامسونگ با "اف بی آی" بست/بلک بری هنوز حرف اول امنیت را می زند

آرشیو
منابع نزدیک به اف بی آی تایید کردند که قرارداد خرید گوشی های گلکسی سامسونگ توسط این اداره به زودی نهایی می شود.
1392/04/31 10:34:08 ق.ظ

این منابع اعلام کردند با این قرارداد، سامسونگ کره یک گام زودتر به سازمانهای حکومتی در امریکا نزدیک می شود و این در حالی است که این شرکت کره ای بسیار تلاش کرده تا با قرارداد با ادارات فدرال، سازمانهای حقوقی و بانکی جا پای خود را در بازار امریکا محکم کند.

این در حالی است که اف بی آی تا کنون برای امن کردن ارتباطات خود از گوشی های بلک بری استفاده کرده و معلوم نیست چرا می خواهد گوشی گلکسی سامسونگ مبتنی بر آندروید را استفاده کند.

به عقیده کارشناسان آندروید بسیار نا امن بوده و از اداره ای مانند اف بی آی با 35 هزار کارمند، بعید بوده که روی گوشی های نا امن سرمایه گذاری کند.

سخنگوی اف بی آی از اظهار نظر در مورد این قرارداد خودداری کرده و گفت این اداره فدرال در تلاش است تا به هر کمپانی که می خواهد عقد قرارداد ببندد و تعویض گوشی های قدیمی با گوشی های هوشمند جدید بخشی از برنامه درازمدت این سازمان است که باید انجام شود.

خبر این قرارداد را ابتدا وال استریت روز پنجشنبه گذشته منتشر کرد و به نقل از منابع موثق گفت قرارداد در حال نهایی شدن است.

این منابع از احتمال بستن قرارداد قریب الوقوع بین نیروی دریایی امریکا با سامسونگ نیز خبر داده است که در صورت رخ دادن این اتفاق، همه چیز به نفع سامسونگ تمام خواهد شد.

سخنگویان ساموسنگ و بلک بری نیز از اطهار نظر در این باره خودداری کرده، ولی نماینده بلک بری تاکید کرد که همگان می دانند که از لحاظ امنیتی بلک بری روی قله قرار دارد و شماره یک محسوب می شود.

این در حالی است که در ماه می امسال پنتاگون قرار داد خرید بلک بری با سیستم عامل BB10 را برای شبکه دفاعی امریکا مورد تایید قرار داد.

سامسونگ برای اینکه حکومت امریکا را متقاعد به خرید کند، باید تلاش کند تا بسته های امنیتی خود روی آندروید را برای تضمین، توسعه دهد.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




شبیه‌ساز رایگان بازی‌های پلی استیشن ۱ برای آیفون منتشر شد image شبیه‌ساز رایگان بازی‌های پلی استیشن ۱ برای آیفون منتشر شد 1403/02/24

علاقه‌مندان به بازی‌های پلی‌ استیشن ۱ می‌توانند بدون نیاز به جیلبریک، با شبیه‌ساز رایگان «گاما» خاطره‌بازی کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

ناسا از طرح جدیدی برای ساخت قطار رباتی معلق در ماه رونمایی کرد image ناسا از طرح جدیدی برای ساخت قطار رباتی معلق در ماه رونمایی کرد 1403/02/24

ناسا از طرح جدید ساخت یک قطار رباتی معلق در ماه رونمایی کرده است. این طرح، جزوی از مأموریت‌های آرتمیس برای بازگشت به ماه است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

پروژکتور قدرتمند N1S با وضوح 4K رونمایی شد image پروژکتور قدرتمند N1S با وضوح 4K رونمایی شد 1403/02/23

ویدیو پروژکتور جدید Jmgo تصاویر را با وضوح 4K نمایش می‌دهد و طراحی جمع‌وجوری دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

از تأمین قطعات تا زیرساخت؛ چرا هوش مصنوعی یک فناوری گران است؟  image از تأمین قطعات تا زیرساخت؛ چرا هوش مصنوعی یک فناوری گران است؟ 1403/02/21

افزایش هزینه‌ توسعه چت‌بات‌های مولد، نگرانی سرمایه‌گذاران را در پی داشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

خالق ChatGPT دوشنبه رقیب گوگل را معرفی می‌کند image خالق ChatGPT دوشنبه رقیب گوگل را معرفی می‌کند 1403/02/21

طبق گزارشی جدید، خالق ChatGPT روز دوشنبه موتور جست‌وجوی جدیدی برای رقابت با گوگل معرفی می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پزشک هوش مصنوعی گوگل حتی از دکترهای واقعی هم بهتر است! image پزشک هوش مصنوعی گوگل حتی از دکترهای واقعی هم بهتر است! 1403/02/20

پزشک هوش مصنوعی گوگل به‌لطف قابلیت خودآموزی بر بستر Google، موفق شده عملکرد فوق‌العاده‌ای را ثبت کند و حتی از پزشکان واقعی هم بهتر باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

هوش مصنوعی DeepMind گوگل اکنون می‌تواند DNA و سایر مولکول‌های زیستی را شبیه‌سازی کند image هوش مصنوعی DeepMind گوگل اکنون می‌تواند DNA و سایر مولکول‌های زیستی را شبیه‌سازی کند 1403/02/20

نسخه سوم مدل انتشاری AlphaFold می‌تواند ابزاری بالقوه برای درمان بیماری‌های و ساخت واکسن‌های جدید باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

DXOMark: هواوی Pura 70 اولترا به‌عنوان پادشاه جدید دوربین‌های موبایل معرفی شد image DXOMark: هواوی Pura 70 اولترا به‌عنوان پادشاه جدید دوربین‌های موبایل معرفی شد 1403/02/20

در جدول بهترین دوربین‌های موبایل DXOMark، گوشی هواوی Pura 70 اولترا با کسب امتیاز 163 جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

اولین ایمپلنت مغزی نورالینک در انسان دچار مشکل شد image اولین ایمپلنت مغزی نورالینک در انسان دچار مشکل شد 1403/02/20

نورالینک یک رابط بین مغز و رایانه یا BCI ساخت و اکنون می‌گوید تعدادی از رشته‌ها از مغز بیمار خارج شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

قلم پنسل پرو توسط اپل معرفی شد؛ اکسسوری حرفه‌ای برای آیپد image قلم پنسل پرو توسط اپل معرفی شد؛ اکسسوری حرفه‌ای برای آیپد 1403/02/19

پنسل پرو با ادغام ویژگی‌های جذاب و قیمت ۱۲۹ دلار، برای کاربران حرفه‌ای آیپد عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27