خدمات سایت


متن کامل خبر

قالیباف:امیدوارم به دور از رفتارهای سیاسی 4 سال را طی کنیم /پیوندهای عمیق میان شهرداری و دولت است

آرشیو
در جلسه ای که با آقای روحانی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پیوندهای عمیق میان شهرداری و دولت خواهیم داشت و مشکلات قبلی را نخواهیم داشت.
1392/06/17 11:21:00 ب.ظ

قالیباف بعد از انتخاب شدنش به عنوان شهردار گفت :امیدوارم بدور از رفتارهای سیاسی و نگاههای کوته نظرانه 4 سال آینده را طی کنیم.

قالیباف  ادامه داد:در جلسه ای که با آقای روحانی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پیوندهای عمیق میان شهرداری و دولت خواهیم داشت و مشکلات قبلی را نخواهیم داشت.
قالیباف گفت:خدا من را نیامرزد اگر بخواهم در تصمیماتم سیاسی و سلیقه ای عمل کنم.

وی گفت: خدا را شاکرم که مجددا توفیق خدمت را به من داد و این اتفاق را نعمتی بزرگ برای خودم می‌دانم و مکلف هستم شکر این نعمت را با تلاش و خدمت صادقانه و مجاهدانه به جا بیاوریم و به دور از حب و بغض و رفتارهای سیاسی و رفتارهای کوته‌نظرانه اقدام کنم.

وی گفت: مردمی که شما را انتخاب کردند، در واقع امروز ولی نعمت من هستم و من با اعتمادی که شما به من کردید، باید برای آنها تلاش بیشتری کنم.

شهردار جدید تهران از محسن هاشمی که امروز با 14 رای موافق رقیب او بود، تشکر کرد و گفت: کاملا جدی می‌گویم که آقای هاشمی در هشت سال گذشته از همکاران خوب و نزدیک ما بوده‌اند و همین حالا هم در شهرداری و جزو همکاران ما هستند.

قالیباف گفت: امروز پس از اعلام برنامه در جلسه، هر دو به دفتر من رفتیم و من به وی گفتم که حتی اگر من انتخاب نشوم و امروز از این ساختمان بروم، حتما شما ماندگار هستید و اگر من انتخاب شوم، باز هم از شما در شهرداری استفاده خواهد شد و تجربه شما بلااستفاده نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه این رقابت بسیار زیباست، افزود: بیرون از آنچه که ما در نظر داریم، حرف‌های زیادی گفته می‌شود، ولی رابطه دوستانه و کاری من و آقای هاشمی هیچ مشکلی با یکدیگر نداشته و حتی وی می‌خواست نامزد شود، به پیش من آمد و از من اجازه گرفت، اما من گفتم که هیچ اشکالی ندارد و باید رقابت صورت گیرد.

وی گفت: اگر رقابتی هم در انتخاب شهردار بوده، از همین لحظه تمام می‌شود و من شهردار یک شهر و شهردار همه اعضا هستم و در عین حال دوستان قدیمی و صمیمی زیادی بین دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا دارم که همه برای من عزیز هستند و من خادم همه شما هستم.

شهردار جدید تهران تاکید کرد: همانند سال‌های گذشته که در خدمت اعضای شورای سوم بودم و آقای چمران حق استادی به گردن ما داشتند و من را در فضاهای مختلفی کمک کردند، باز هم در این موقعیت و با همکاری آقای مسجدجامعی در خدمت شورا خواهم بود.

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم/خانه اش ویران باد

رئیس شورای شهر گفت:بر روی یک رای مخدوش در جریان رای گیری برای انتخاب شهردار تهران در شورای شهر نام قالیباف حک شده بود که به علت خط خوردگی قرائت نشد.وی گفت:بنابراین آراء ایشان 16 رای است و هاشمی 14 رای.

وی گفت: از خبرنگاران ممنون هستم که با شور و شوق تمام اخبار شورا را بازتاب می‌دهند و گزارش‌هایی را که بیان می‌کنند نشانه‌گر رفاقت سالم در بین اعضا است.
وی ادامه داد: از دستاوردهای مهم نظام، در حوزه حکومت نگرش مردم‌سالاری دینی است که بنیان آن را حضرت امام خمینی (ره) گذاشتند. در این نگاه همه مردم در همه حوزه‌های زندگی حق مشارکت دارند و این در سطوح ملی و محلی گسترده است و این مشارکت موجب شکل‌گیری نهادها و سازمانهای مختلف شده است.
مسجد جامعی ادامه داد: آیت‌الله طالقانی که این روزها در سالگرد وفاتش هستیم از کسانی بود که پشتوانه ترویجی تفکر شورایی را در کشور ما گذاشتند و آیت‌الله شهید بهشتی در قاعده‌مند ساختن نظام شورایی تلاش بسیاری داشت.
مسجد جامعی افزود: در سالهای اخیر نظام شورایی در کشور ما شکوفا شده و روند رو به جلویی را داشته است و اطمینان و اعتماد و نشاط و امید را در جامعه گسترش می‌دهد و انتخاب شهردار تهران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از زمانی که انتخابات باشکوه 92 برگزار شد، فعالیتهایی برای انتخاب شهردار صورت گرفت و در طول این چند ماه دوستان شورا با چهره‌های مختلف گفتگو و برنامه‌های زیادی را دریافت کردند و به نقد و بررسی گذاشتند.
وی اضافه کرد: در بین نامزدهای پیشنهادی دو چهره شناخته شده و موفق با اقبال بیشتری روبرو شدند و برنامه‌های جامع‌تری را ارائه دادند و در جلسه امروز با پیش‌بینی قبلی از این دو بزرگوار برای ارائه برنامه برای اداره شهر دعوت شد و انصافاً هر دو برنامه جامع، روشن و هدفمند بود.
مسجد جامعی افزود: ما قبل از رأی‌گیری گفتیم هر دو برنامه در دستور کار شورا جهت بررسی قرار گیرد و دو برنامه نقاط مشترکی در توجه به شهر انسان محور داشتند.
وی اضافه کرد: محمدباقر قالیباف در جلسه امروز شورا تأکید کرد که در زمینه سخت‌افزاری کارهایی کرده‌ایم و در زمینه نرم‌افزاری نیز شرایط فراهم شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز محسن هاشمی نیز برنامه‌های سخت‌افزاری خود را اعلام کرد و در نهایت در دو مرحله رأی‌گیری انجام شد که قالیباف در نهایت با 16 رأی شهردار تهران شد که به وی تبریک می‌گوییم.
وی اضافه کرد: از همراهی محسن هاشمی ممنونم و مطمئنم مدیریت شهری از تخصص‌های وی بهره خواهد گرفت.
مسجد جامعی افزود: تنوع سلایق در شورا نشانگر برخاستن شورا از همه نگاه های موضوع در شهر است و امیدوارم شهرداری تهران در فعالیت‌های خود موفق باشد و تهران به عنوان شهر نمونه با شهردار نمونه بتواند الگوی شهرهای دیگر باشد و به یک شهر متفاوت با شهرهای فرهنگی جهان رقابت کنیم و شهرمان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در پایان جلسه هم مسجد جامعی گفت:چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم/خانه اش ویران باد

قالیباف باعث شد با او رقابت کنم

محسن هاشمی با بیان اینکه قالیباف باعث شد تا من در رقابت شهرداری شرکت کنم، گفت: وی زمانی که من مدیرعامل مترو بودم معتقد بود باید در پست های بالاتر فعالیت کنم و خواهان این بود که در انتخابات شورای شهر و شهرداری حاضر شوم.

محسن هاشمی پس از سخنان مسجدجامعی در جایگاه سخنرانی قرار گرفت و گفت: همیشه شهریور ماه حوادث مهمی در تهران رخ داده است و لازم است در این روز یاد و نام امام و شهدا را گرامی بداریم بخصوص شهید طالقانی و شهید بهشتی که از بنیانگذاران شورا در ایران بودند.
وی با بیان اینکه از سال 72 وارد شهرداری تهران شدم و عضو هیات مدیره مترو تهران بودم، گفت: سال 76 مدیرعامل مترو شدم و احساس کردم لازم است در تهران برنامه های دقیقی در بحث زیربنایی داشته باشیم. با آقای قالیباف از سال 84 همکاری خودم را آغاز کردم و او را به عنوان پیشکسوت قبول دارم.
وی گفت: از کسانیکه به من رای دادند، تشکر می کنم و از کسانی هم که رای ندادند، به صورت ویژه تشکر خواهم کرد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 11

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 251

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 52