خدمات سایت


متن کامل خبر

جزئیات جدید سقوط اتوبوس به دره/ 15 نفر کشته و 24 نفر مجروح شدند

آرشیو
براساس آخرین آمارهای اعلام شده سقوط اتوبوس ولوو به دره در جاده هراز 15 کشته و 24 مصدوم برجا گذاشته است، این درحالی است که تلاش برای نجات جان مصدومان ادامه دارد.
1392/11/29 01:20:58 ب.ظ

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران آمار کشته های این تصادف را به نقل از پلیس حاضر در محل بیشتر از 10 نفر اعلام کرد ، وی گفت: پلیس در رادیو تعداد جانباختگان این تصادف را 15 نفر اعلام کرده است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران به واحد مرکزی خبر هم گفته بود: اتوبوس درحال حرکت از گرگان به سمت تهران در دره ای در جاده هزار ، نزدیک پلور سقوط کرد.
در این حادثه که وقوع آن ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد به این مرکز اعلام شده ، اتوبوس حدود 40 متر در دره سقوط کرده است.
حسن عباسی افزود‌: بلافاصله یک اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس برای کمک به آسیب دیدگان اعزام شد. حدود 22 نفر از مسافران به بالای دره منتقل شده اند که همکارانمان مشغول مداوای آنها هستند و شماری از آنها را به بیمارستان منتقل کرده اند. همکاران هلال احمر و امداد کوهستان در تلاش هستند بقیه مصدومان را به بالای دره منتقل کنند.
عباسی به نقل از پلیس حاضر در صحنه گفت: این اتوبوس حامل بیش از 30 مسافر بوده است.

24 نفر مصدوم شدند
آرزو دهقانی، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور هم به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: ساعت 4:48 دقیقه بامداد امروز سه شنبه اولین تماس در رابطه با اطلاع رسانی این تصادف با اورژانس کشور گرفته شد که اولین تیم امدادی 5 دقیقه بعد در صحنه تصادف حاضر شدند.
به گفته دهقانی، این تصادف در جاده هراز ، 5 کیلومتر مانده به پلور رخ داد و 14 آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد امدادی 115 درصحنه حضور یافتند و امدادرسانی به مصدومان را آغاز کردند. در این حادثه 24 مصدوم به بیمارستانهای هفده شهریورآمل و سوم شعبان دماوند منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور افزود: آمار فوتی های تصادف را سازمان پزشکی قانونی اعلام می کند و ما اجازه اعلام آن را نداریم. البته سازمان امداد و نجات هلال احمر تعداد جانباختگان تصادف را 15 نفر اعلام کرده ولی این آمار مورد تایید نیست.

علت تصادف در حل بررسی
سخنگوی سازمان امداد و نجات هم به نسیم آنلاین گفت: سقوط اتوبوس ولوو به دره در جاده هراز، بامداد امروز 15 کشته و 19 مصدوم برجای گذاشت. این حادثه در ساعت 4:45 بامداد رخ داد. علت حادثه از سوی مسئولان پلیس راهور در دست بررسی است.

اعزام 18 آمبولانس برای حادثه‌دیدگان محور هراز
رئیس اورژانس 115مازندران از اعزام 18 اکیپ آمبولانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سقوط اتوبوس به دره در محور هراز خبر داد و به فارس گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه 13 آمبولانس از اورژانس 115، سه آمبولانس از هلال‌احمر یک اتوبوس آمبولانس از تهران اعزام شده است.
فرهاد مصدری با بیان اینکه نیروهای امدادی در حال خدمات رسانی هستند، تعداد مسافران این اتوبوس را بیش از 40 نفر برشمرد وگفت: نیروها در حال خدمات‌رسانی هستند.
فرمانده پلیس راه استان مازندران نیز در محل حادثه حضور دارد.
حسن عباسی نیز از حضور 34 تکنسین اورژانس، 14 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در صحنه حادثه سقوط اتوبوس به دره در منطقه پلور خبر داد و به نسیم آنلاین گفت: 22 مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.


اتوبوس سانحه دیده محور هراز متعلق به تعاونی ۲ گرگان است
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های ماندران با اشاره به متناقض بودن آمار فوتی های سانحه اتوبوس در محور هراز گفت: اتوبوس سانحه دیده صبح امروز متعلق به شرکت تعاونی ۲ گرگان است.
مجید رضا نصرالله نژاد به تسنیم گفت: در حال حاضر ‌بنده در سر صحنه حادثه در محدوده زیارباغ محور هراز هستم، آمار فوتی‌ها متناقض بوده ولی بر اساس گزارش‌ها تاکنون 10 نفر از سرنشینان اتوبوس صبح امروز محور هراز فوت کردند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه عمق پرتاب اتوبوس به پرتگاه محور هراز بسیار بالا است، تصریح کرد: هنوز موفق نشدیم اتوبوس را از قهر پرتگاه درآوریم.
نصرالله نژاد با بیان اینکه اتوبوس مربوط به تعاونی دو گرگان است، یادآور شد: نیروهای هلال احمر و پلیس در حال انتقال مصدومان به مراکز درمانی بوده و نیروهای امدادی در حال بیرون آوردن اتوبوس از پرتگاه هستند.
وی افزود: تا ساعاتی دیگر اسامی کامل متوفیان و مصدومان اتوبوس محور هراز اعلام می شود.

انتقال ۸ مصدوم سانحه هراز به آمل/راننده اتوبوس زنده است
رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل با اشاره به زنده بودن راننده اتوبوس سانحه دیده در محور هراز به تسنیم گفت: هشت نفر از مصدومان سانحه صبح امروز جاده هراز به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال داده شدند.
شهرام کاشانی افزود: دو نفر از مصدومان در بخش آی سی یو و شش نفر در بخش اورژانس بیمارستان 17 شهریور آمل تحت مداوا قرار گرفتند.
کاشانی گفت: حدود شش نفر از مصدومان جاده هراز توسط بالگرد اورژانس 115 آمل در حال انتقال به نزدیک ترین مرکز درمانی شهرستان هستند. تاکنون 15 نفر از سانحه اتوبوس گرگان - تهران فوت کردند ولی راننده این اتوبوس زنده است.
منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7545

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6492

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7276

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8332

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8198

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8849

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8705

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8858

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9219