خدمات سایت


متن کامل خبر

جدیدترین مدل های تلویزیون های سه بعدی را بشناسید

آرشیو
ه اعتقاد فروشندگان در چند سال گذشته سرعت پیشرفت فن‌آوری‌های تولید تلویزیون باعث شده تا در چند ماه اخیر شاهد عرضه چندین مدل و سری از انواع تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و تلویزیون های سه بعدی در سطح کشور باشیم.
1393/03/27 06:36:05 ب.ظ

 با وارد شدن فن‌آوری HD به تلویزیون‌ها و مجهز شدن پنل‌های ال سی دی و پلاسما به سیستم‌های پخش "اچ دی" تجربه کار با تلویزیون جهش بسیار بزرگی پیدا کرد.
تلویزیون سه بعدی یا همان 3Dنوعی از نمایشگر است که به مصرف کنندگان امکان می دهد تا برنامه های تلویزیونی، فیلم، بازی و ویدیوهای دیگر را بصورت برجسته و سه بعدی مشاهده کنند.

*سونی
NX710 یکی از مدل های تلویزیون های سه بعدی سونی در بازار است که در سایز 40 اینچ به بهای دو میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.
این مدل با قابلیت نمایش سه بعدی و دارا بودن امکاناتی نظیر BRAVIA Internet Video - BRAVIA Internet Widgets - Wi-Fi Integrated مجهز شده که با این امکانات  کاربر راحت می تواند از ویدئوی اینترنتی براویا و ابزارهای اینترنتی ویدجتهای آب و هوا دیدن کرد.
 تکنولوژی LED نور پس زمینه پویا لبه که با مشکی عمیق این پنل Deep Black Panel معرفی شده که تصاویری با عمق مشکی قابل قبولی نمایش می دهد. تلویزیون سه بعدی NX710 3D از طراحی زیبا و چشم نواز Monolithic design سونی بهره مند شده که Gorilla Glass نامیده می شود و به دوام و نازکی شهرت پیدا کرده است که از پنل محافظت می کند. Wi-Fi Integrated امکان اتصال بیسیم Wi-Fi داخلی را برای کاربر به منظور استفاده از شبکه فراهم می کند.
این مدل تلویزیون سه بعدی سونی همراه با دو عینک باتری دار دربازار عرضه می شود.
از دیگر مدل های تلویزیون سه بعدی سونی می توان به EX720 اشاره کردکه در سایز 40 اینچی با قیمت دومیلیون و 40 هزار تومان به فروش می رسد.

**سامسونگ
سری هفت از تلویزیون های سه بعدی سامسونگ در سایز 40 اینچ یکی از مدل های جدیداین برند به شمار می آید که با قیمت دو میلیون و 179 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 این مدل سامسونگ با قابلیتهای متحیرکننده سه بعدی و موتور تصویرپرداز HyperReal، دارای خروجی صدا (مینی فیش) ، ورودی کامپوننت (Y/Pb/Pr) ،ورودی کامپوزیت ، خروجی صدای دیجیتال (اپتیکال) x 1 (کنار) ،ورودی صدای DVI (مینی فیش) x 1 (استفاده مشترک برای ورودی صدای کامپیوتر) ،اترنت (LAN) ،HDMI با 3 بعدی، کانال بازگشت صدا) ،ورودی صدای کامپیوتر (مینی فیش) ،ورودی کامپیوتر (D-sub) ،ورودی RF و USB x 2 است.
این مدل تلویزیون سه بعدی سامسونگ همراه با دو عینک شارژی دربازار عرضه می شود.
از مدل دیگر تلویزیون های ال ای دی سه بعدی سامسونگ می توان به مدل C8880 اشاره کرد که در سایز 46 اینچ به بهای سه میلیون و 909 هزار تومان در سطح بازار دیجیتال عرضه می شود.

**ال جی
Lx6500 ال  جی در سایز 42 اینچ که به عنوان یکی از جدیدترین تلویزیون های سه بعدی ال جی در بازار به شمار می اید با گارانتی رسمی به بهای دو میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد.
صرفه جویی فوق هوشمندانه انرژی ، قابلیت BLUETOOTH ، قابلیت DLNA، کیفیت تصویر Full HD با وضوح 1080 در 1920 پیکسل، دارای تیونر داخلی ، قابلیت پخش فرمت 3D ،  ورودی USB 2.0 قابلیت پخش فیلم، عکس، موسیقی   و قابلیت اتصال به شبکه های اینترنتی (NetCast) از امکانات تعبیه شده در این مدل تلویزیون سه بعدی ال جی به شمار می آید.این مدل تلویزیون سه بعدی ال جی همراه با دو عینک شارژی دربازار عرضه می شود.
Lx9500 ال  جی  یکی دیگر از تلویزیون های سه بعدی این برند کره ای در بازار است که در سایز 47 اینچی به بهای دو میلیون و  700 هزار تومان به فروش می رسد.

**پاناسونیک
از تلویزیون های سه بعدی پاناسونیک می توان به VT20 اشاره کرد که با سایز 50 اینچی نخستین تلویزیون سه‌بعدی خود این برند به شمار می آید که هم اکنون در بازار دیجیتال تهران به  قیمت سه میلیون و 50 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
مدل VT20 پاناسونیک از چهار ورودی HDMI، دو ورودی کامپوننت، دو ورودی کامپوزیت و یک ورودی VGA در کنار پورت LAN و خروجی صوتی دیجیتال قرار دارند.
ضخیم‌بودن بدنه دستگاه موجب شده تا طراحان بتوانند یک عدد از ورودی‌های HDMI و کامپوزیت را در کنار دستگاه نصب کنند که همراه شکاف کارت SD و دو ورودی یواس‌بی نوار کنترل جانبی دستگاه را تشکیل می‌دهند.
این مدل تلویزیون سه بعدی پاناسونیک همراه با دو عینک شارژی دربازار عرضه می شود.
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57