خدمات سایت


متن کامل خبر

بازداشت 69 سارق و زورگیر در تهران+عکس

آرشیو
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: روز سه شنبه با رصد افراد سابقه دار 69 سارق و زورگیر در قالب 12 باند در تهران و هشت شهر پیرامون بازداشت شدند.
1393/10/24 11:59:00 ق.ظ

سرهنگ عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محل سکونت و محدوده سرقت این افراد طی 15 روز در رصد پلیس قرار گرفت گفت: در عملیات همزمان در تهران و هشت شهر اطراف، پلیس آگاهی 69 نفر از سارقین حرفه ای سرقت از منازل، خودرو، قطعات خودرو، زورگیر و کیف قاپ را بازداشت کرد.

او با بیان اینکه این افراد در قالب باندهای چهار نفره و بیشتر اقدام به جرم در شهر تهران می کردند گفت: در بین این افراد شش مالخر نیز به دام افتادند.

محمدیان گفت: یک باند هفت نفره نیز در بین افراد دستگیر شده است که کامپیوترهای خودروها را سرقت می کردند و در کارگاهی در اسلامشهر پس از نصب هلوگرام جدید، کامپیوتر سرقتی را با قیمت دستگاه نو در بازار دیگر شهرستان ها می فروختند.

او گفت: از این باند تعداد 120 قطعه کامپیوتر خودرو کشف شد.


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به حضور یک زن در یک باند سرقت از منازل نیز گفت: این زن طلاهای سرقتی را در طلافروشی ها می فروخت و طلافروشی ها بدون دریافت فاکتور، طلاها را خریداری می کردند.

او گفت: بر اساس اطلاعاتی که از مالباختگان در سیستم پلیس وجود دارد، مالباختگان برای تحویل اموال کشف شده دعوت می شوند.

محمدیان گفت: پلیس آگاهی بعد از شناسایی اقدام به دستگیری متهمان می کند و با توجه به ایام پایان سال، اقدامات در خصوص دستگیری سارقین حرفه ای و برخورد با این افراد را افزایش می دهد.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :

نظرات ثبت شده برای این خبر

شهداد یاری
(1393/10/24)
باسلام لطفأ:دست راست کلیه متهمان را قطع کنیدتا برای دیگران عبرت شود وهم به امرخداوندمتعال عمل کرده باشید.خداوند به شما اجر عنایت فرماید.

Captcha




کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان image کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان 1403/02/21

باستان‌شناسان با گزارش یک مرد محلی و خیلی اتفاقی، یک تمدن ٧ هزار ساله را در نقاط دور افتاده صربستان متعلق به عصر نوسنگی کشف کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 180

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 153

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 347

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 341

بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 300

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 396