خدمات سایت


متن کامل خبر

تیم کوک: هیچ کدام از ساعت‌های هوشمند فعلی، هوشمند نیستند!

آرشیو
تیم کوک روز گذشته در کنفرانس Goldman Sachs درباره اپل واچ و اپل پی سخنرانی کرد. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به سخنان مدیرعامل اپل را مطالعه کنید.
1393/11/25 05:39:00 ب.ظ

تیم کوک، مدیر عامل اپل اعلام کرده که ساعت هوشمند اپل واچ محصولی ضروری مهم برای اپل محسوب می‌شود که توسط اپلیکیشن‌های سفارشی‌سازی شده متنوعی پشتیبانی می‌شود. وی معتقد است این موضوع اپل واچ را به محصولی منحصر به فرد در بازار تبدیل خواهد کرد.

 کوک در سخنرانی خود در کنفرانس اینترنت و تکنولوژی Goldman Sachs در روز سه‌شنبه گفت:

هم‌اکنون در بازار محصولات مختلفی با نام «ساعت هوشمند» وجود دارد، ولی من شک دارم که بتوان این نام را برازنده هیچ یک از آنها دانست... مشخصا هیچ یک از آنها نحوه زندگی مردم را متحول نکرده و این چیزی است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.

کوک گفت اگر مشتریان بدانند که با اپل واچ چه کارهایی می‌توانند انجام دهند، شگفت‌زده خواهند شد. اطلاع‌رسانی‌های دقیق و دست‌چین شده (مثلا نتیجه یا بازی ورزشی) تنها با چرخانده مچ نمایش داده می‌شوند.

وی درباره ساعت هوشمند این کمپانی که در ماه آوریل (فروردین ماه) روانه بازار خواهد شد، گفت:

هر کسی علاقه‌مندی‌های خاص خود را دارد. من خودم از ساعت هوشمندم در هنگام ورزش کردن استفاده می‌کنم تا فعالیت‌هایم را تحت نظر داشته باشم. اگر مدت زمان زیادی بنشینم، به من اخطار می‌دهد که بلند شوم و کمی راه بروم. بسیاری از پزشکان معتقد هستند که «نشستن» سرطانی جدید است.

کوک همچنین از این فرصت برای اشاره به رشد اپل در بازار چین استفاده کرد؛ بازاری که در آن درآمد اپل از ۱ میلیارد دلار به بیش از ۳۸ میلیارد دلار طی ۵ سال اخیر افزایش یافت. وی اعلام کرد که دلیل این رشد، درک مناسب اپل از بازار چین و همکاری با اپراتورهای مخابراتی این کشور و بازیگران بزرگ حوزه فناوری در این کشور، مثل Baidu است.

از هر ۳ دلار پولی که به وسیله تلفن هوشمند خرج می‌شود، ۲ دلار آن از طریق اپل پی پرداخت می‌شود.

کوک در ادامه گفت سرویس پرداخت موبایل Apple Pay به سرعت رشد کرده و هم اکنون حدودا از هر ۳ دلار پولی که به وسیله تلفن هوشمند خرج می‌شود، ۲ دلار آن از طریق اپل پی پرداخت می‌شود. از زمانی که این سرویس راه‌اندازی شد، اپل با ۲۰۰۰ بانک و موسسه اعتباری قرارداد همکاری امضا کرد و بسیاری از فروشندگان بزرگ نیز به این سیستم پرداخت علاقه نشان دادند.

کوک در این باره می‌گوید:

ما فکر می‌کنیم سرعت رشد این روش پرداخت بیشتر و بیشتر شود. دلیل موفقیت اپل پی این است که ما توانستیم طراحی و سخت‌افزار، نرم‌افزار و سرویس را کنترل کنیم. اگر این پروژه را به صورت شراکتی با چند کمپانی انجام می‌دادیم، وارد فرایندی فرسایشی می‌شدیم که نمی‌توانست نقش موثری در موفقیت ما داشته باشد.

در حالی که کوک در این کنفرانس سخنرانی می‌کرد، اپل مرز ۷۰۰ میلیارد دلار را رد کرده بود؛ اولین کمپانی در تاریخ که به این ارزش بازار می‌رسد!

منبع : zoomit
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 23

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54