خدمات سایت


متن کامل خبر

جزئیات قتل فجیع پدر و دختر در خیابان ایتالیا/ مرد مقتول،متخصص طب سوزنی بود

آرشیو
شامگاه 16 فروردین ماه سال جاری بود که پسرجوانی در حالی که آشفتگی در صدایش موج می‌زد با مرکز 110 تماس گرفت و پرده از قتل هولناک پدر و خواهر جوانش برداشت.
1394/01/18 02:43:43 ب.ظ


شامگاه 16 فروردین ماه سال جاری بود که پسرجوانی در حالی که آشفتگی در صدایش موج می‌زد با مرکز 110 تماس گرفت و پرده از قتل هولناک پدر و خواهر جوانش برداشت. خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری 107 فلسطین خود را به واحد 2 واقع در طبقه سوم بلوک 2 روبه‌روی خیابان ایتالیا رساندند و وقتی صحنه جنایت را دیدند بازپرس احمد بیگی از دادسرای امور جنایی تهران و اداره ویژه قتل پلیس آگاهی را در جریان قرار دادند.

تیم‌های تخصصی در قتلگاه دیدند که پدر خانواده 65 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده و دخترش نیز با طناب حلق‌آویز شده است. بدین ترتیب با توجه به اینکه روی درهای خانه هیچ آثاری از شکستگی وجود نداشت و از سوی دیگر همسایه‌ها نیز سر و صدایی نشنیده بودند تیم تحقیق با ردپای یک آشنا با انگیزه‌ای مرموز روبه‌رو شد و برای رازگشایی به تحقیق از پسر 27 ساله خانواده پرداخت.

این پسر که شوکه شده بود به کارآگاهان گفت: سال گذشته مادرم درگذشت، من و خواهر 24 ساله و پدرم با هم در خانه زندگی می‌کردیم. روز شنبه با خواهرم مشاجره لفظی داشتیم و کمی بحث کردیم، او عصبانی شد و با چاقو به من حمله کرد. وقتی دستم را برید من هم عصبانی شدم و او را در خانه زندانی کردم.

وی ادامه داد: پدرم پزشک متخصص طب سنتی بود و در آن زمان در خانه حضور نداشت، وقتی آمد و این صحنه را دید من به خانه دوستم شهاب رفتم تا بار دیگر با هم درگیر نشویم. شب را آنجا ماندم و وقتی روز یکشنبه به خانه برگشتم در کمال ناباوری با جنازه‌های پدر و خواهرم روبه‌رو شدم. هنوز باور ندارم که آنها کشته شده‌اند، من با خواهرم بحث کردم ولی هرگز راضی به مرگ آنها نبودم. وقتی وارد خانه شدم و دیدم پدرم غرق در خون شده و خواهرم را حلق‌آویز کرده‌اند دنیا روی سرم خراب شد، ترسیدم و خواهرم را پایین آوردم. وقتی دیدم نفس نمی‌کشد سریعاً با پلیس تماس گرفتم.

با ادعاهای این پسرجوان، پلیس به بررسی بیشتر جنایت پرداخت و قتل را ناشی از انگیزه کینه‌جویانه توسط یک آشنا دانست. در بررسی‌های متخصصان تشخیص هویت آثار خراشیدگی روی دست پزشک متخصص نشان می‌داد او برای دفاع از خود تلاش کرده و سرانجام از پای درآمده است. با به دست آمدن این سرنخ‌ها پلیس بار دیگر پسر خانواده را تحت بازجویی تخصصی قرار داد. وی این بار ادعا کرد: وقتی با خواهرم درگیر شدم و او به من با چاقو حمله کرد در همان زمان ساعت 8.5 شنبه پدرم از راه رسید و این صحنه را دید به همین خاطر من هم از خانه بیرون رفتم و با دوستم شهاب به سینما رفتیم و شب پیش او ماندم اما روز حادثه وقتی به خانه برگشتم در کمال ناباوری با جنازه‌های پدر و خواهرم روبه‌رو شدم و بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادم.

بنابر این گزارش، بررسی‌های بیشتر پلیس برای رازگشایی از این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد و پسر خانواده بازداشت شده است.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف image قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف 1403/02/23

به گفته ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA)، این قدرتمندترین طوفان خورشیدی 20 سال گذشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7587

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6522

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7321

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8363

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8225

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8886

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8731

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8892