خدمات سایت


  • مسیر جاری:

متن کامل خبر

نقشه راه سال ۲۰۱۵ هوآوی و شیائومی لو رفت

آرشیو
شیائومی تا به اکنون و طی سال جاری با محصولات جدید خود توجه قشر بسیاری عظیمی از کاربران را به خود جلب کرده است.
1394/02/19 03:45:15 ب.ظ

شیائومی تا به اکنون و طی سال جاری با محصولات جدید خود توجه قشر بسیاری عظیمی از کاربران را به خود جلب کرده است. این شرکت روز گذشته رسماً تلفن هوشمند Mi Note Pro را که در ماه ژانویه معرفی کرده بود با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار چین نمود و همانطور که انتظار می رفت کاربران هم استقبال خوبی از آن به عمل آوردند.

اما امروز نقشه راه مرتبط به این کمپانی چینی و دیگر همتای آن یعنی هوآوی لو رفته و بدین طریق جزئیات بیشتری در مورد محصولات آتی آنها فاش شده است. در مورد هوآوی اطلاعات موجود با آنچه در نقشه راه پیش تر افشا شده اش وجود داشت تفاوت چندانی ندارد، آنها هم اکنون P8 را به عنوان پرچمدارشان معرفی نموده اند و در مورد باقی موارد هم قبلاً آگاه شده بودیم.

در رابطه با شیائومی کمی اوضاع فرق می کند و به نظر می رسد این کمپانی چهار اسمارت فون جدید را در دستور کار خودش دارد.


تا به امروز انتظار می رفت تلفن های هوشمند Mi5 و Redmi Note 2 تا پیش از پایان سال جاری به وسیله شیائومی رونمایی گردند، اما حالا صحبت از دو محصول تازه با عناوین Mi4S و Redmi Note 2 Pro نیز به میان آمده و ظاهراً کمپانی مذکور قصد دارد مدل اول مورد اشاره را در ماه ژوئن به هوادارانش معرفی کند.



در این نقشه ی لو رفته برخی از مشخصه های فنی موبایل های یاد شده نیز فاش گشته است. Mi4S چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ را به همراه دارد و به نمایشگری ۵.۵ اینچی (با رزولوشن ۱۰۸۰P) در کنار دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال) و دوربین جلویی اولتر پیکسلی تجهیز شده است.

در ماه جولای احتمالاً شاهد مراسم معرفی Redmi Note 2 و Redmi Note 2 Pro خواهیم بود. از مشخصه های مدل Pro می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی تمام HD و چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ اشاره کرد و این در حالیست که مدل معمولی نمایشگر ۵.۵ اینچی HD با چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ دارد. هر دوی این موبایل ها دارای دوربین اصلی و جلویی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز هستند.

Mi5 نوامبر امسال در بازار حضور خواهد یافت آنهم با جدید ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰. در این تلفن هوشمند نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن WQHD و دوربینی ۲۰.۲ مگاپیکسلی به کار گرفته شده اند.

البته نباید از خاطر برد این نقشه راه در شبکه های اجتماعی چینی انتشار یافته و احتمال دارد همه ی اطلاعات موجود در آن صحت نداشته باشند، باید منتظر ماند و دید با گذشت زمان کدامیک از موارد فوق الذکر به واقعیت خواهند پیوست.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha