خدمات سایت


متن کامل خبر

از تهران به مشهد؛ معرفی بازی ایرانی پیک موتوری

آرشیو
همانطور که پی سی بهترین پلتفرم برای تجربه بازی های استراتژیست، یک سری از ژانرهای بازی هم بیشتر از همه در پلتفرم موبایل می درخشند، خصوصا عناوینی که سیستم کنترل آنها بر مبنای حسگرهای حرکتی پایه گذاری شده.
1394/11/18 09:59:54 ق.ظ


بازی ایرانی پیک موتوری یکی از جدیدترین بازی های سبک و سیاق محبوب صعود از تپه (که با Hill Climb Racing به محبوبیت رسید) است که شما را در نقش یک پیک موتوری، عازم سفری پر فراز و نشیب از تهران تا مشهد می کند.

 

مطمئنا قواعد بازی های این چنینی را همگی می دانید: گاز بدهید، در لحظه مناسب روی ترمز بزنید و تعادل وسیله نقلیه را با چرخاندن موبایل حفظ کنید. گیم پلی پیک موتوری هم با اندکی تفاوت، از این قاعده مستثنی نیست.

اگر در Hill Climb Racing هدف فقط رسیدن به خط پایان بود، در پیک موتوری کار اضافه تری دارید و آن هم این است که در هر مرحله باید بسته های مردم را هم به دستشان برسانید.

 

هر مرحله دو ایستگاه دارد، یکی محل بار زدن بسته و دیگری جایی که آن را باید تحویل بدهید. رساندن بسته ها در زمان محدود خودش به قدر کافی کار مشکلی هست، اما سازندگان بازی برای اینکه مهارتتان را به چالش بکشند موانعی هم بر سر راهتان قرار داده اند که برای رساندن به موقع بسته ها و پس از آن رسیدن به خط پایان، واقعا به زحمت بیفتید.

بازی 40 مرحله دارد که از تهران آغاز و پس از ردن شدن از اصفهان و شیراز، به مشهد ختم می شود، بنابراین تنوع بسیار خوبی را در مراحل شاهد هستید. هر نوع موتوری که فکرش را بکنید هم در بازی می بینید؛ از موتور گازی و وسپا گرفته تا چاپرهای هارلی دیویدسون و موتورهای مسابقه ای.

 

موتورها را می توانید به دلخواه رنگ آمیزی کنید و از نظر سرعت و کنترل و ترمز و NO2 ارتقایشان دهید، و خوشبختانه بر خلاف بازی های دیگر در پیک موتوری تفاوت میان آنها را کاملا احساس می کنید.

هر چند که فیزیک بازی چندان دقیق نیست، و آنچنان که باید و شاید برای حفظ تعادل موتورها شما را به چالش نمی کشد، با این حال وجود بیش از 40 مرحله متنوع، گیم پلی چالش برانگیز و گرافیک چشم نواز عواملی هستند که از پیک موتوری بازی لذت بخش و سرگرم کننده ای ساخته اند.

این بازی را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.



به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • کافه بازار,
  • بازی اندرویدی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد image دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد 1403/01/21

گوگل دستیار کدنویسی جمنای را با قابلیت‌های کاربردی به اندروید استودیو اضافه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38