خدمات سایت


متن کامل خبر

وقتی اینترنت اشیا دردسر ساز میشود؛ افزایش بیش از حد دمای محیط به علت نقص در ترموستات هوشمند Hive

آرشیو
اینترنت اشیا می تواند ابزارهای بسیار متنوعی را در بر بگیرد. اجازه می دهد شما لامپ های منزلتان را با استفاده از یک اپ خاص مدیریت کنید، از راه دور داخل خانه را ببینید و حتی به طور هوشمند گرمای آن را کنترل کنید.
1394/12/11 09:42:26 ق.ظ


البته این ابزار های اسمارت همیشه هم به درستی کار نمی کنند و ایرادات و نقص هایی وجود دارد که گاه باعث دردسرهای عجیبی می شوند.

در هفته ای که گذشت برخی از کاربران ترموستات هوشمند Hive دچار یکی از این دردسرها شدند تا مشخص شود که همیشه هم نباید به تکنولوژی تکیه کرد، چرا که یک نقص در نرم افزار مربوطه باعث گشته بود دمای منزلشان به بیش از ۳۲ درجه سانتی گراد برسد.

البته اوضاع آن چنان بغرنج نشد، زیرا که همچنان امکان کاهش دستی دما از طریق نرم افزار، وبسایت شرکت سازنده و خود ترموستات وجود داشت، اما این مسئله باعث نگشت که کاربران صدای اعتراض خود را در توییتر بلند نکنند. یکی از آنها در توییتی جالب نوشته: «شما کی می خواهید جلوی “اسکای نت” را بگیرید تا من را زنده زنده آب پز نکند؟ این دومین بار است»

متخصصان شرکت سازنده این ترموستات قصد دارند به زودی یک وصله نرم افزاری برای اصلاح این ایراد منتشر کنند تا دیگر خطر نیمه پز شدن در خانه کسی را تهدید نکند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • اینترنت اشیا,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند image تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند 1403/01/18

با تغییر سیاست‌های اپل، شبیه‌سازهای کنسول بازی به‌زودی به اپ‌ استور می‌آیند و در سرتاسر جهان دردسترس قرار می‌گیرند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 275

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 94

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 101

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85