خدمات سایت


متن کامل خبر

رونمایی از سرویس ارتباط ابری alohi

آرشیو
alohi یک سرویس ارتباط ابری است که از طریق آن می‌توانید به سادگی در نقاط مختلف دنیا بصورت اختصاصی و بدون محدودیت زمان و مکان یک یا چند شماره تلفن داشته باشید، تماس‌های دريافتى بر روى هر شماره alohi را به شماره فعلى خود انتقال دهید، فکس و پیغام صوتی دریافت کرده و از قابلیت های دیگری مثل Announcement, SMS و ... استفاده کنید.
1395/03/24 11:03:06 ق.ظ

با alohi شما می‌توانید در کمتر از یک دقیقه دفتر مجازی خود را راه اندازی کنید و همزمان در نقاط مختلف دنیا حضور مجازی داشته باشید. مستقل از خاموش بودن گوشی، قطعی کابل تلفن و ... از طریق این سرویس همیشه در تمام نقاط دنیا در دسترس هستید.

این سرویس توسط شرکت توسعه ارتباطات آتریسا که قبلا سرویس FAX.IR را ارائه نموده و مورد استقبال اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج ایران قرار گرفته، ارائه شده است. شرکت آتریسا زیر مجموعه افرانت است. شرکت افرانت در انتهای سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ پروانه FCP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران شد.

برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است ابتدا ثبت نام کرده یا با استفاده از حساب کاربری گوگل وارد سیستم شوید. برای ثبت نام در این سیستم باید سه مشخصه نام، ایمیل (شخصی یا اداری) و تعیین رمزعبور (برای ورود به سامانه alohi) را وارد کرد. برای ورود با اکانت کاربری گوگل ابتدا باید حساب کاربری خود را وارد کرد. پس از انتخاب حساب کاربری باید یک رمز یا پسورد برای ورود به سامانه alohi مشخص کرد.

پس از ورود باید ابتدا شماره تلفن همراه خود را مشخص کنید تا کدفعالسازی برای شما پیامک شود. پس از دریافت کد ۶ رقمی از سر شماره ۲۰۰۰۰۰ باید آن را داخل کادر مورد نظر وارد کنید تا برنامه برای شما فعال شود. پس از فعالسازی برنامه و ورود به آن، وارد صفحه‌ای می‌شوید که دارای دو بخش MyNo و Profile است.

در بخش تعیین شماره یا همان MyNo (شماره من) با چند کلیک بر روی گزینه Next وارد صحفه آخر می‌شود که در زیر آن آمده است Add a new number.

اگر روی گزینه Add a new number کلیک کنید وارد بخش تعیین منطقه یا کشور می‌شوید. در این بخش باید بر روی Desired Area Code کلیک کنید.
حالا وارد صفحه تعیین کشور می‌شوید. دقت کنید مبالغی که در این صحفه نوشته شده است به عنوان هزینه پرداختی ماهانه به دلار است که شما آن را به ریال می‌توانید پرداخت کنید.
پس از انتخاب کشور باید شهر را انتخاب کنید. مثلا برای ایران دو گزینه دیگر شهرها و شهر تهران برای شما نمایش داده می‌شود.
حالا نوبت تعیین نوع شماره است که باید در این صفحه روی NumberType کلیک کنید.
حالا در این صفحه شما نوع شماره را مشخص می‌کنید. شماره تصادفی، شماره انتخابی و شماره طلایی سه گزینه این بخش هستند. توجه کنید که مبالغ نوشته شده در این بخش برای تنها یک بار باید پرداخت شود و مبلغ ماهیانه یا سالیانه نیست.
سامانه شماره شما را نمایش می دهد و شما برای ادامه و پرداخت هزینه ها باید Buy Credit یا همان خرید اعتبار را فشار دهید. حالا سامانه پیامی به شما نمایش می‌دهد که باید برای تکمیل کار روی Go to alohi.com کلیک کنید.
پس از نمایش سایت توسط یکی از مرورگرهای موبایل خود باید در سایت نیز ورود پیدا کنید.
پس از ورود پروفایل شما نمایش داداه می‌شود. برای افزایش اعتبار باید در بخش My Credit گزینه Add Credit را انتخاب کرده و کلیک کنید. حالا باید میزان افزایش اعتبار و نحوه پرداخت که به صورت پیش فرض شبکه‌ی شتاب است را مشخص کنید.
پس از کلیک روی Add Credit وارد صحفه پیش نمایش فاکتور و تایید مبالغ می‌شوید.
حالا باید با تایید وارد صفحه‌ی پرداخت شده و پرداخت خود را انجام دهید و دوباره به سایت برگردید. پس از افزایش اعتبار به برنامه برگشته و دکمه‌ی Proceed را کلیک کنید.
در این صحفه جدید باید روی Add Ext کلیک کنید تا یکی از موارد فکس، انتقال تماس، پیام تبلیغی و دریافت پیام صوتی را انتخاب کنید.
پس از انتخاب هر یک از موارد آن مورد به صفحه‌ی شما اضافه می‌شود. 
توجه کنید که انتخاب انتقال پیام تنها برای شماره‌های انتخابی یا طلایی امکانپذیر است.
حالا کار تنظمیات شما تمام شده و به بخش اصلی سامانه منتقل می‌شوید. دقت کنید در بخش تنظیمات شما می‌توانید تنظمیات روز، شب و زمان‌های خاص را متمایز کنید.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • تلفن ثابت,
  • Alohi,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 112

اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود image اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود 1402/12/22

به‌نظر می‌رسد تراشه نسل بعدی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 از قدرت بالایی برخوردار باشد و حتی از A18 Pro اپل بهتر عمل کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85