خدمات سایت


متن کامل خبر

iOS 10 برای آیفون، آیپد و آیپاد معرفی شد

آرشیو
اپل در مراسم مخصوص خود در سان فرانسیسکو نسخه‌ جدید سیستم عامل موبایل خود را معرفی کرد. این سیستم عامل برای همه دستگاه‌هایی که تاکنون از iOS پشتیبانی می‌کرده‌اند منتشر خواهد شد.
1395/03/25 09:59:46 ق.ظ

نسخه ۱۰ سیستم عامل گوشی‌های هوشمند اپل که امروز به صورت رسمی معرفی شد قرار است با ویژگی‌ها و بهبود‌های مختلف منتشر شود.


اپل از ۱۰ ویژگی جدید برای iOS نام برده که می‌توانند بزرگترین بروزرسانی iOS تاکنون را رقم بزنند. در ادامه به ۱۰ تغییری که قرار است اپل با iOS 10 به آیفون‌ها و آیپد‌ها دارد، اشاره خواهیم کرد.

اپل سیستم عامل iOS 10 را با تغییراتی در ظاهر و طراحی قفل صفحه شروع کرده است. اکنون می‌توان خیلی سریع از طریق قفل صفحه به پیام‌ها پاسخ داد و همچنین از ویژگی 3D Touch از همان صفحه قفل استفاده کرد.



با iOS 10 و به کمک ویژگی "Raise to wake" همین که آیفون خود را بلند کردید می‌توانید نوتیفیکشن‌ها و اطلاعات جدید را مشاهده کنید. اکنون اعلانیه‌های دستگاه نیز بسیار تفاوت پیدا کرده و می‌توان سریع‌تر به پیام‌ها پاسخ داد. این ویژگی‌ها را می‌توان بسیار مشابه با تغییراتی دانست که گوگل به اندروید آورده است. 

حالا با ویژگی 3D Touch نیز می‌توانید در صفحه خانگی استفاده کنید که شامل ویجت‌ها برای اپلیکیشن‌های مختلف است. بنابراین بدون اینکه نیاز به باز کردن اپلیکیشن باشد می‌توانید به اطلاعات کاربردی آن دسترسی پیدا کنید.


اپل همچنین سیری را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است تا اکنون با استفاده از این دستیار صوتی بتوانید در واتس‌اپ پیام دهید، از پیام‌رسان اسلک استفاده کنید و بسیار بیشتر. همچنین سیری اکنون هوشمندی بیشتری دارد و می‌تواند بر اساس موقعیت، بروزرسانی تقویم‌، اطلاعات مخاطبین و موارد بیشتر پیشنهاد‌های خود را اعلام کند.

اپل در iOS 10 سعی کرده اپلیکیشن Photos را با جستجوگر قدرتمند و مرتب‌سازی هوشمند تجربه کاربری بهتری برای مشاهده تصاویر ارائه کند. این برنامه اکنون از بخشی به نام Memories پشتیبانی می‌کند که تصاویر مهم و برجسته را وابسته به افراد، محل‌ها و خاطرات دیگر برای شما نگهداری کند.

نقشه اپل با طراحی جدید رونمایی شده است. ادی کیو می‌گوید نقشه اپل اکنون از همیشه طراحی‌های بسیار ساده‌تری دارد و اطلاعات ترافیکی را نیز به شما نمایش می‌دهد.

اپل موزیک

اپل موزیک نیز اکنون بازطراحی شده تا بتوان با ظاهری که تمرکز بیشتری بر روی کاور موسیقی‌‌ها دارد و محیط ساده‌تری را برای شما فراهم می‌کند. اکنون اپل موزیک دارای تب‌های Library, For You, Browse, Radio, Search شده است. نمایش ترانه‌ها نیز اکنون بخشی از اپل موزیک است.


اپل هوم نیز بخش دیگری از کنفرانس امشب بود که قرار است با یک اپلیکیشن همراه شود. این برنامه از HomeKit اپل استفاده می‌کند تا بتوانید همه وسایل‌ها و دستگاه‌های در خانه را به دستگاه‌های اپلی خود متصل کنید.

برنامه تماس آیفون نیز قرار است در iOS 10 تغییر کند. اکنون بدون اینکه از محتوای صوتی پیام‌های voicemail با خبر شوید می‌توانید پیام متنی آن را مشاهده کنید. این برنامه همچنین متوجه تماس‌های ناشناسی که قصد مزاحمت دارند نیز می‌شود و لیبل مشخصی برای آن‌ها قرار می‌دهد.


یکی از برنامه‌های دیگری که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد Messages است که با iOS 10 می‌توان ویدیو‌ها را مستقیم از داخل آن پخش کرد. ایموجی‌ها نیز اکنون می‌توانند تا سه برابر بزرگ‌تر شوند. شبیه به اپلیکیشن Google Allo نیز می‌توان با استفاده از برنامه Messages متن‌ها را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کنید تا اهمیت بیشتر یا کمتر آن‌ها را نشان دهید. برنامه Messages حالا با Apple Music ادغام شده تا بتوانید موسیقی‌ها را از همان برنامه اجرا کنید.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • Apple,
  • iOS,
  • apple,
  • IOS 10,
  • WWDC2016,
  • IOS,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ image اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ 1403/01/09

به‌لطف سیستم جدید اندروید ۱۵، احتمالاً جلوگیری از دسترسی اپراتورها به موقعیت مکانی گوشی امکان‌پذیر می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 83

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 80

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 112