خدمات سایت


متن کامل خبر

MSI لپ تاپ های گیمینگ جدیدش را معرفی کرد

آرشیو
MSI از لپ‌تاپ‌های جدیدی رونمایی کرده است که مجهز به سخت‌افزار بالارده هستد و برای واقعیت مجازی طراحی شده‌اند.
1396/03/09 02:39:09 ب.ظ

رویداد کامپیوتکس 2017 شروع شده است و مانند سال‌های گذشته شاهد رونمایی از محصولات و تکنولوژی‌های مختلف توسط کمپانی‌های مطرح دنیا هستیم. در خلال رویداد کامپیوتکس امسال، کمپانی MSI از جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد.

محصولات جدید کمپانی MSI مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها هستند و برای اجرای بازی‌ها با فریم‌ریت بالا و سازگاری با واقعیت مجازی در نظر گرفته شده‌اند.

اولین لپ‌تاپ که از مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌ای برخوردار است، GT75VR نام دارد و از کیبورد مکانیکی برخوردار است. کلیدهای به‌کاررفته دارای چراغ‌های RGB هستند و به کاربر اجازه می‌دهند که رنگ هر کلید را مجزا تنظیم کند.

MSI لپ‌تاپ GT75VR را به پردازنده‌ی اینتل Core i7-7820HK مجهز کرده است و برای کارت گرافیک، گزینه‌هایی نظیر GTX 1080 ،GTX 1070 SLI و GXT 1070 ارائه می‌دهد. در نمایشگر از تکنولوژی پیشرفته‌ی TCT 2.0 استفاده شده و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است. علاوه بر آن، GT75VR می‌تواند از تکنولوژی واقعیت مجازی Nahimic پشتیبانی کند و برای کنترل حرارت تولیدشده توسط پردازنده‌، از سیستم خنک‌کننده‌ی CBT ساخت MSI بهره می‌برد.

لپ‌تاپ‌های بعدی MSI با نام GS63VR و GS73VR معرفی شده‌اند. GS63VR نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دارد و ضخامت آن به ۱۷.۷ میلی‌متر می‌رسد. MSI اعلام کرده که این محصول مجهز به سریع‌ترین نمایشگر دنیا با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و زمان پاسخگویی آن به ۳ میلی‌ثانیه می‌رسد.

این لپ‌تاپ از HDR نیز پشتیبانی می‌کند و از خنک‌کننده‌ی CBT برای مهار حرارت تولیدشده توسط پردازنده‌ استفاده می‌کند. در GS63VR از ۵ لوله حرارتی و فن‌های Whirlwind Blade استفاده شده است. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به سازگاری با ESS SABRE HiFi اشاره کرد.

لپ‌تاپ GS73VR از یک نمایشگر ۱۷ اینچی برخوردار است و از بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد. مانند GS63VR، در GS73VR نیز از کیبورد مکانیکی SteelSeries استفاده شده است و هر دو از نرم‌افزار Engine 3 بهره می‌برند.

علاوه بر این امکانات، GS73VR از تکنولوژی‌های مختلفی نظیر ESS SABRE، تقویت‌کننده‌ی صوتی Nahimic 2 و True Color برخوردار است. تکنولوژی True Color با همکاری MSI و Portrait Displays توسعه داده شده است که هدف از آن، بالا بردن دقت رنگ‌های تولیدشده توسط پنل و رسیدن به ۱۰۰ درصد sRGB است.

در نهایت GE63VR Raider و GE73VR Raider معرفی شدند که از طراحی ظاهری خاصی برخوردار هستند. GE63VR Raider مجهز به نمایشگر ۱۵ اینچی است و در GE73VR Raider از نمایشگر ۱۷ اینچی استفاده شده است.

هر دو محصول جدید MSI از پردازنده‌های گرافیکی GeForce GTX 1070 برخوردارند و نمایشگر آن‌ها دارای ویژگی‌هایی نظیر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه و HDR است. امکان تغییر رنگ کیبورد، سیستم خنک‌کننده Cooler Boost 5 و اسپیکرهای Dynaudio Giant از دیگر امکانات این محصولات هستند.

متأسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت لپ‌تاپ‌های جدید MSI مشخص نشده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • لپ تاپ,
  • MSI,
  • msi,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ربات اپتیموس حالا می‌تواند در کارخانه تسلا کارهای واقعی انجام دهد image ربات اپتیموس حالا می‌تواند در کارخانه تسلا کارهای واقعی انجام دهد 1403/02/17

ربات انسان‌نمای اپتیموس تسلا مشغول انجام یک کار واقعی در کارخانه تسلا است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9

حالا در شبکه اجتماعی تردز می‌توانید نقل‌قول پست‌های خود را محدود کنید image حالا در شبکه اجتماعی تردز می‌توانید نقل‌قول پست‌های خود را محدود کنید 1403/02/16

کاربران شبکه اجتماعی تردز اکنون می‌توانند مشخص کنند که چه کسانی قادر خواهند بود تا پست‌های آن‌ها را نقل‌قول (Quote) کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد image لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد 1403/02/16

«لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» سرانجام در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد و حالا باید برای تصویب نهایی آن در مجلس انتظار کشید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

تلویزیون پیشرفته ۲۰۲۴ توشیبا با نمایشگر بزرگ رونمایی شد image تلویزیون پیشرفته ۲۰۲۴ توشیبا با نمایشگر بزرگ رونمایی شد 1403/02/15

توشیبا تلویزیون جدیدی با اسپیکرهای قدرتمند، فناوری‌ پیشرفته و نمایشگر بزرگ رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم image دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم 1403/02/15

اکنون سرنوشت کسب‌و‌کار جستجوی گوگل در دست قاضی «آمیت مهتا» قرار دارد که باید تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح image مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح 1403/02/15

جنسن هوانگ، درباره مسائلی از جمله شیوه مدیریتش، ارتباط برقرارکردن با کارمندان و اهمیت تمرکز روی کار صحبت کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 80

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85