خدمات سایت


متن کامل خبر

آشنایی با ویژگی های بک لینک و اهمیت رپرتاژهای دائمی در بهبود سئو سایتها

آرشیو
با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ، قطعا بک لینک به عنوان چیزی که معروف است نه تنها برای سئو مفید نیست ، بلکه مضر هم هست و از نظر گوگل ، اسپم شناخته میشود که این موضوع دلایل مختلفی دارد اما ...
1397/06/18 06:36:36 ب.ظ

بک لینک چیست؟

بطور کلی به هر لینکی که از خارج از سایت دریافت میکنید بک لینک گفته میشود .

آیا خرید بک لینک از سایت های مختلف باعث بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل میشود ؟

قطعا دریافت بک لینک دائمی برای بهبود رتبه سایت در گوگل و سئو سایت بسیار موثر است . اما نکته قابل توجهی در  این موضوع هست :

همه وبمستران میدانند که منظور از بک لینک در حقیقت همان تبلیغاتی متنی هست که در ستون کناری سایتهای مختلف ( بیشتر مجله های خبری زرد و کم بازدید ) قرار میگرد و به سایت تبلیغدهنده لینک فالو میشود .

بک لینک های مضر:

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ، قطعا بک لینک به عنوان چیزی که معروف است نه تنها برای سئو مفید نیست ، بلکه مضر هم هست و از نظر گوگل ، اسپم شناخته میشود که این موضوع دلایل مختلفی دارد .

اما یکی از مهمترین دلایل بی ارزش بود بک لینک برای بهبود رتبه گوگل و سئو این است که تبلیغات متنی یا همان بک لینک ها برای یک زمان موقتی در سایت ها قرار میگرند و خریدار بک لینک به هر حال برای یک مدت یک تا شش ماهه یا نهایتا یک ساله میتواند هزینه خرید بک لینک را پرداخت کند و درواقع به هیچ عنوان چیزی به عنوان بک لینک دائمی وجود ندارد . ( بصورت تبلیغات متنی ) ! زیرا فروشنده بک لینک با توجه به محدودیت های فضای تبلیغاتی سایت خود ، نمیتواند تعداد نا محدودی از بک لینک دائمی را به مشتریان خود ارائه دهد .

قابل توجه است که : سایتهایی که بک لینک ارائه میدهند همیشه چندین کلمه را به سایت های مختلف لینک میکنند و در طول زمان هم مدام این کلمات تغییر میکند که این باعث میشود آن سایت بطور کلی از نظر گوگل به عنوان فروشنده لینک و شما به عنوان خریدار لینک مشخص شوید که این برای شما باعث جریمه در گوگل خواهد شد.

پس راه چاره برای دریافت بک لینک دائمی چیست ؟ تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهی است .

زیرا اولا رپورتاژ بدلیل اینکه بصورت خبر منتشر میشود ، هیچ گاه از سایت ها حذف نمیشود . دوما در متن خبر ، چند بک لینک دائمی بصورت لینک فالو به سایت شما قرار داده میشود . سوما مدیران سایتهای خبری میتوانند بصورت نامحدود در سایت خود اخبار تبلیغاتی و رپورتاژ قرار دهند . نهایتا از نظر گوگل رپورتاژ به هیچ وجه اسپم محسوب نمیشود و حتی روز به روز ارزش آن بک لنیکی که در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر میرود .

میهن مارکت آماده تهیه و انتشار رپرتاژ آگهی فعالیت تجاری، کالا یا خدمات فروشندگان محترم با ذکر نام فروشگاه/شرکت بعنوان منبع اطلاع رسانی و معرفی مختصر کسب و کار شما،  و همچنین درج لینک به منابع مورد نظر شما در صفحه داخل رپرتاژ می باشد. لازم به ذکر است که این صفحه بشکل دائمی باقی خواهد ماند و مدتها مورد استفاده و بازنشر و همچنین پیشنهاد احتمالی موتورهای جستجو خواهد بود.

فعالان تجاری ، می توانند در قالب یک قرارداد اخبار مرتبط با فعالیت و یا محصولات تولیدی خود، محتوی مورد نظرشان را به تعداد مشخصی در هر ماه و به صورت مستمر برای درج به میهن مارکت ارسال نمایند ، از این طریق اخبار در حداقل زمان به حداکثر افراد فعال و مرتبط با صنف سفارش دهنده اطلاع رسانی می شود.

توجه: لینک رپرتاژ در کلیه شبکه های اجتماعی میهن مارکت و نیز همزمان به دهها هزار مشترک ایمیل خواهد شد.

برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه تماس با ما شوید

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • الکسا,
  • رپرتاژ,
  • رپرتاژ آگهی,
  • سئو,
  • بک لینک,
  • بهبود سایت,
  • رتبه سایت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 11

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

تسلا مدل 3 پرفورمنس 2024 معرفی شد؛ قدرتی عظیم برای کوچک‌ترین محصول تسلا image تسلا مدل 3 پرفورمنس 2024 معرفی شد؛ قدرتی عظیم برای کوچک‌ترین محصول تسلا 1403/02/05

رسانه‌های خودرویی جهان، این روزها مشغول بررسی نسخه جدید سدان برقی آمریکایی یعنی تسلا مدل 3 پرفورمنس 2024 هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 16

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران image قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران 1403/02/03

شهرداری تهران برای تحقق اهداف بلندمدت خود جهت ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت، قرادادی ارزشمند با شرکت مدیران خودرو منعقد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

تسلا با هدف جبران کاهش فروش، قیمت برخی خودروها را کاهش داد image تسلا با هدف جبران کاهش فروش، قیمت برخی خودروها را کاهش داد 1403/02/03

تسلا قیمت برخی خودروهای خود را در تعدادی از بازارهای بزرگ ازجمله ایالات متحده، چین و آلمان کاهش داده است. این شرکت به‌دلیل کاهش تقاضا و فروش در سه ماهه اول 2024، تصمیم گرفته است ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 21

بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24