خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین هارد دیسک کامپیوتر و لپ تاپ - سال 2018

آرشیو
اگر شما قصد خرید هارد دیسک کامپیوتر را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید، این مقاله را مطالعه کنید.
1397/09/26 03:28:22 ب.ظ

اگر شما قصد خرید هارد دیسک کامپیوتر را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید، این مقاله را مطالعه کنید. درسته که بهترین هارد دیسک ها نیز به اندازه بهترین SSD ها خوب نیستند، اما آنها ارزان تر هستند. علاوه بر این، بهترین هارد دیسک ها با حجم فضای بالا و قیمت پایین تر نسبت به SSD ها در بازار وجود دارند.

برای خرید هارد دیسک مناسب شما ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.اگر شما به دنبال خرید بهترین هارد دیسک برای کنسول های بازی هستید، به دنبال یک درایو2،5 اینچ یا بهترین هارد دیسک باشید. با این حال اگر شما یکی از بهترین رایانه های بازی را داشته باشید و فقط به دنبال چیزی برای ذخیره سازی و بایگانی هستید، از انواعی از ذخیره سازها می توانید استفاده کنید، در این مقاله ما قصد داریم بهترین هارد دیسک های موجود در بازار در سال 2018 را ذکر کنیم.


برترین هارد دیسک : Seagate BarraCuda

RPM بالا و ذخیره سازی با قیمت پایین

اینکه BarraCuda Seagateبهترین هارد دیسک است، قابل انکار نیست و از سرعت بالای انتقال اطلاعات بهره برده اند. مدل 2ترابایت آن با عملکردی بالا و قابلیت مقرون به صرفه، تجربه ای شیرین را به شما هدیه می کند. از آنجا که این درایو دارای RPM7200 دور در دقیقه و تراکم اطلاعات آن بالا می باشد،رایانه های موجود با این درایو قادر به خواندن اطلاعات فوق العاده سریع خواهند بود.

بهترین هارد درایو با ظرفیت بالا: توشیباX300

درایوهای بزرگ در سرعت های بالا
حتی اگر شما از لپ تاپ محبوبی استفاده نمی کنید، شما می توانید از لپ تاپ خود را ارتقا دهید اگر از درایو توشیبا استفاده کنید. Toshiba X300یک قهرمان با ظرفیت و کارایی بالا می باشد که ارزش دیدن را دارد. درایوهای Toshiba X300با RPM7200 دور در دقیقه و شامل 128 مگابایت حافظه پنهان برای سرعت بالاتر هستند. و معمولا با گارانتی دوساله در بازار ارائه می شوند.

بهترین هارد دیسک بازی: WD VelociRaptor
چرخش سریعتر، بازی سریعتر

وقتی صحبت از بازی PCمطرح باشد، سرعت همه چیز است. با درایوهای WD VelociRaptorو سرعت چرخش 10.000 دور در دقیقه، توجه شما را جلب خواهد کرد. این درایو ها با فضای ذخیره سازی بالاتر از 1ترابایت در دسترس هستند و برای ذخیره سازی های بالا آماده شده اند.

بهترین هارد دیسک مقرون به صرفه : WD Blue Desktop
ذخیره سازی سنگین، قیمت درخشان است

Western Digitalهارد دیسک های BLUEرا ارائه می دهند. WD Blueبا انتخاب های متنوعی بین فضای ذخیره سازی با حجم های بین 500 گیگابایت تا 6 ترابایت به بازار ارائه شده اند. WD Blueانتخاب مناسبی برای هر نوع PCبا هزینه پایین می باشد. و اگر شما به دنبال کمی سرعت بیشتر هستید، این درایو ها با سرعت 7200 دور در دقیقه نیز در بازار موجود هستند که از نظر هزینه تفاوت چندانی با مدل سرعت پایینش ندارد.

بهترین هارد درایو هیبریدی: Desktop Seagate Firecuda
سریع تر از یک هارد، ارزان تر ازSSD

SSDها این روزها همه را خشمگین کردند به این دلیل که هارد نیستند. اما اگر به ذخیره سازی سریع نیاز داشته باشید، هارد دیسک های هیبریدی یک گزینه عالی هستند. SeaGate FireCuda یکی از بهترین درایو هیبریدی است که می توانید آن را با فضای ذخیره سازی بالاتر از 2 ترابایت و با 8گیگابایت ذخیره سازی حالت solid در بازار تهیه کنید و از سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه لذت ببرید.

بهترین هارد دیسکNAS:   Seagate IronWolf NAS
ذخیره سازی برای شبکه

این درایوها قادر به سرعت چرخش 7200 دور دقیقه هستند و اگر شما یکی از بهترین دستگاههای NASرا برای کسب و کار یا در خانه خود دارید، Seagate IronWolf NASیکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

بهترین هارد دیسک لپ تاپ:  Seagate FireCuda Mobile
به یک لپ تاپ بیشتر از هارد دیسک اضافه می کند

ارتقاء ذخیره سازی در یک لپ تاپ با استفاده از یک هارد درایو می تواند کار دشواری باشد، به این خاطر که به طور معمول به درایو کوچکتر نیاز دارد. بسیاری از گزینه های 2.5 اینچی جذاب نیستند، اما درایو هیبریدی 2.5 اینچی Seagate FireCudaیک توازن خوب ایجاد می کند. این یک راه آسان برای اضافه کردن مقداری زیادی ذخیره سازی لپ تاپ با سرعت بالاست.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • هارد درایو,
  • رپرتاژ,
  • هارد دیسک,
  • هارد دیسک کامپیوتر,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 16

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37