خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفی بهترین فلش مموری های 2019

آرشیو
خرید یک فلش مموری برای نیازهای شما ضروری است، مهم نیست که به چه منظوری از این ابزار استفاده می کنید، در اینجا میخواهیم نگاهی داشته باشیم به بهترین فلش مموری ها برای ذخیره فایل های شما، که به شما کمک کند تا...
1398/04/17 07:58:24 ب.ظ

خرید یک فلش مموری برای نیازهای شما ضروری است، مهم نیست که به چه منظوری از این ابزار استفاده می کنید، در اینجا میخواهیم نگاهی داشته باشیم به بهترین فلش مموری ها برای ذخیره فایل های شما، که به شما کمک کند تا بهترین خرید را داشته باشید. در این لیست به دنبال گزینه های برتر برای انتخاب فلش مموری های امن و قابل حمل برای شما هستیم.

فلش مموری ها نه تنها شما را قادر می سازند تا با سرعت بالا و به راحتی انتقال داده ها را یک رایانه به رایانه دیگر انجام دهید. فلش مموری های این راهنما، چند منظوره هستند که فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما می گذارند و دارای فاکتورهایی هستند که آنها را کامل می کند، این فلش مموری ها هنگاه سفر آسیب نمی بینند. قابلیت اطمینان بالایی دارند و داده های شما از بین نمی رود، دارای طراحی و ساخت با دوام هستند. بنابراین، این فلش مموری ها شکست نخورده و و شکست نخواهند خورد.

برای مشاهده مشخصات فنی ولیست قیمت رقابتی فلش مموری در سایت میهن مارکت اینجا کلیک کنید.

 

1- فلش مموری Patriot Supersonic Rage 2

ظرفیت: 128 گیگابایت | رابط USB 3.0

ظرفیت بالا و فوق العاده سریع

اگر به دنبال یکی از سریعترین فلش مموری ها هستید قطعا باید یک Patriot Supersonic Rage 2 داشته باشید. البته بهتر است بدانید که این وسیله با وجود سرعت بالایی که دارد، قیمت آن نیز بالاست.

همچنین دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که به میزان قابل توجهی از اطلاعات را می توانید در جیب خود حمل کنید، فقط مطمئن باشید که آن را از دست ندهید.

2- فلش مموری کینگستون مدل Technology DataTraveler 100

ظرفیت: 64 گیگابایت | رابط USB 3.0

این فلش مموری با فضای ذخیره مناسب و سرعت USB 3.0 وارد بازار شده است که قیمت آن نسبت به هم رده های خود مقرون به صرفه است و حتی می توان گفت هزینه بسته بندی و پست این فلش، بیشتر از خود آن است. این فلش مموری فوق العاده جمع و جور است و به راحتی می توانید آن را حمل کنید.

فلش مموری کینگستون مدل Technology DataTraveler 100 ، با حجم 64 گیگابایت و سرعت خواندن و نوشتن 150Mbps و 70Mbps تولید شده است.

3- فلش مموری سن دیسک Extreme CZ80

قابل اعتماد و ارزان

ظرفیت: 32 گیگابایت | رابط USB 3.0

یکی از بهترین فلش مموری ها، SanDisk Extreme CZ80با قیمت مناسب است. این فلش مموری مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی شده را با سرعت خوبی  انتقال می دهد. البته نمی توان این فلش مموری را هم رده با ذخیره کننده های با سرعت بالا قرار داد.

4- فلش مموری Verbatim Pinstripe

بهترین فلش مموری 128 گیگابایتی

ظرفیت: 128 گیگابایت | رابط  USB 3.0

این فلش مموری ارزان ترین فلش درایو USB 3.0 با حجم 128 گیگابایتی است که در بازار با گارانتی های یک ساله و دوساله عرضه می شود. طراحی این فلش مموری به صورت کشویی می باشد

.

5- فلش مموری PNY Turbo 256GB

ظرفیت: 256 گیگابایت | رابط USB 3.0

کمپانی PNY، یکی از فروشندگان ذخیره کننده ها است. فلش مموری Turbo به عنوان یکی از بهترین فلش مموری، از ویژگی طراحی محدود و سرعت خواندن / نوشتن 80Mbps و 20Mbps بهره برده است.

6- فلش مموری سن دیسک Ultra Fit CZ43

کوچک و غافلگیرکننده

ظرفیت: 32 گیگابایت | رابط USB 3.0

اگر نمی خواهید یک لپ تاپ حرفه ای داشته باشید، یک لپ تاپ USB با مشخصات پایین انتخاب کنید و یک فلش مموری SanDisk Ultra Fit CZ43 در کنار لپ تاپ خود انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این فلش مموری به اندازه کافی کوچک و سبک هست که بتوانید آن را به راحتی با خود حمل کنید، و هنگامی که این فلش مموری به لپ تاپ شما متصل باشد و در حال جا به جایی باشید این فلش مموری از بدن لپ تاپ شما جدا نخواهد شد.

این فلش مموری بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

 7- فلش مموری سامسونگ مدل T3 SSD

ظرفیت: 1TB | رابط USB 3.1

عملکرد بسیار عالی همراه با ظرفیت فوق العاده

به طور کلی باید بگوییم که فلش مموری سامسونگ مدل T3 SSD یکی از بهترین درایو های فلش USB است. به لطف تکنولوژی 3D V-NAND خود سامسونگ، آن را با گارانتی سه ساله و اتصال USB Type C ارائه می دهد، همچنین این فلش مموری سرعت خواندن را تا 450 مگابیت بر ثانیه افزایش می دهد. توجه داشته باشید که این مقدار بسیار بزرگتر از فلش مموری های سنتی است.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • فلش مموری,
  • راهنمای خرید,
  • فلش مموری سامسونگ,
  • فلش مموری سن دیسک,
  • معرفی فلش مموری,

نظرات ثبت شده برای این خبر

همایون بیداردل
(1398/04/18)
با عرض پوزش اصلا اینطور نیست.ساخت فلش مموری مرغوب فناوری بالا میخواهد که فعلا شرکت Adata حرف اول را میزند.

Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37