خدمات سایت


متن کامل خبر

روش تشخیص باتری اصلی آیفون

آرشیو
در دنیای امروز استفاده از کالاهای پیشرفته تکنولوژی همانند گوشی های تلفن همراه هوشمند آیفون در میان تمام سنین اعم از کودکان، جوانان تا افراد مسن تر رایج و پر طرفدار است.
1399/05/19 11:13:51 ق.ظ

در دنیای امروز استفاده از کالاهای پیشرفته تکنولوژی همانند گوشی های تلفن همراه هوشمند آیفون در میان تمام سنین اعم از کودکان، جوانان تا افراد مسن تر رایج و پر طرفدار است. گوشی های آیفون با باتری کار کرده و به وسیله شارژر، شارژ می شوند. به جهت استفاده روزمره و 24 ساعت شبانه روز از گوشی آیفون به تدریج مشاهده می شود که شارژ باتری‌ سریع‌ تر از گذشته خالی می ‌شود، زمان شارژ کردن طولانی شده و یا باتری کاملا خالی شده و موبایل خاموش می‌ شود. این موارد نشانه این است که عمر باتری آیفون به پایان رسیده و نیاز به تعویض دارد. تمامی برند های تولید کننده گوشی موبایل برای هر محصول خود قطعه جانبی نیز تولید کرده اند. استفاده از باتری و شارژر اصلی اورجینال و با کیفیت از جمله دلایلی است که سلامت گوشی و باتری آیفون را حفظ می کند. در صورت نیاز به تعویض باتری و یا خرید مجدد شارژر خیلی از مشتریان تمایل دارند از باتری اصلی و با کیفیت استفاده نمایند تا سلامت گوشی آیفون به خطر نیفتد. کمپانی معتبر اپل Apple در کنار عرضه گوشی های آیفون، باتری اصلی گوشی آیفون و شارژر اصلی آیفون را نیز تولید می کند که در طی سالیان امتحان خود را در زمینه کیفیت پس داده است.

مشخصات خرید باتری اصلی آیفون

گوشی‌ های هوشمند تلفن همراه آیفون با آپشن ها و سیستم عامل خاص خود طرفداران و مشتریان زیادی دارند. همان طور که در بالاتر اشاره شد پس از گذشت مدتی از خرید و استفاده، باتری های گوشی های آیفون کارایی اولیه خود را به تدریج از دست داده و به پایان عمر مفید خود نزدیک می شوند؛ این جاست که باید باتری قدیمی با باتری جدید جایگزین شود. موردی که وجود دارد این است که با توجه به وفور اجناس فیک و بی کیفیت از هر کالایی، به ویژه کالای چینی ارزان قیمت موجب شده تا کاربران علاوه بر دغدغه خرید قطعه مورد نظر، دغدغه تشخیص باتری اصل از کپی را هم داشته باشند. گوشی‌ های موبایل آیفون تنها کالاهای درگیر با ابزار جانبی و قطعات فیک چینی نیستند؛ امروزه کالایی در بازار باقی نمانده است که درگیر با این مسئله نباشد. باتری گوشی موبایل و شارژر آیفون نیز جزو کالاهای پر مصرفی است که محصولات تقلبی زیادی از آن ها وجود دارد و مشتریان باید بتوانند باتری‌ تقلبی و فیک را از باتری اصل و اورجینال تشخیص دهند.


با توجه به شباهت ظاهری اصل و کپی باتری ‌ها و شارژر های موبایل آیفون، تمایز محصول اصل از تقلبی کار بسیار دشواری است. در نتیجه پیدا کردن و خرید باتری اصلی آیفون خود یک چالش جدی برای دارندگان گوشی های آیفون است؛ چرا که باتری ‌های فیک و تقلبی بازدهی نا مناسب داشته، باد کرده و حتی ممکن است در مواردی منفجر شوند و نه تنها به دستگاه بلکه به فرد هم آسیب وارد کنند. از طرفی تعویض باتری گوشی‌ آیفون بعد از گذشت زمانی اجتناب ناپذیر است، چرا که ظرفیت باتری گوشی آیفون کاهش پیدا می‌ کند. این مشکل در باتری‌ گوشی آیفون که از نوع جدا نشدنی است کار را سخت تر می کند. برای تشخیص اصل و اورجینال بودن یا تقلبی و فیک بودن باتری آیفون بهترین راه خرید از نمایندگی ‌ها و فروشگاه های معتبر عرضه و فروش باتری اصلی آیفون است. روش‌ تشخیص باتری اصلی می تواند شامل تفاوت در وزن باتری‌ های اصل و فیک، شکل ظاهری و بسیاری از پارامترهای دیگر باشد؛ اما این روش های تشخیص بسیار تخصصی، نیازمند مهارت های خاص است که برای هر فرد کار ساز نمی باشد. همچنان بهترین راه برای خرید باتری اصلی آیفون این است که از طریق بررسی محصولات فروشگاه نمایندگی محصولات اپل و مقایسه قیمت ها، نظر کاربران درباره کیفیت کالا ها و... باتری مورد نظر خود را خریداری نمایند.

ویژگی های فنی شارژر اصلی آیفون

کمپانی اپل در کنار تمام محصولات خود شارژر اصلی آیفون را برای شارژ انواع گوشی آیفون و آیپد طراحی کرده است. این شارژر ها دارای خروجی و پورت USB می باشند. آداپتور شارژر آیفون دارای کابل به طول یک متر و یک پورت USB است که بسیار با کیفیت بوده و و توسط کمپانی به بازار فروش ارائه شده است. این محصولات در بازار جهانی و همچنین در بازار داخل ایران هم در دسترس هستند. شارژر اصلی آیفون دارای وزن و حجم کم بوده و به راحتی قابل حمل است. این امکان باعث شده تا شارژر در هر مکان همراه فرد باشد تا گوشی آیفون و یا آیپد خود را شارژ نموده و دستگاه خاموش نشود. برای استفاده از این شارژر آیفون تنها کافی است به پریز برق شهر وصل شود و بعد با استفاده از کابل به دستگاه متصل گردد. استانداردهای ساخت کابل و آداپتور شارژر اصلی آیفون سبب شده تا ورودی و خروجی جریان برق مناسب باشد و در بلندمدت به گوشی و باتری آسیب نرساند.

مشخصات فنی شارژر اصلی آیفون

ولتاژ و جریان ورودی :  100-240V AC 50/60Hz 0.15A
ولتاژ و جریان خروجی :  5V DC1A

برند آیفون iphone

دارای وزن سبک

جنس با کیفیت

دارای کابل با طول یک متر


نوع رابط USB



این شارژر اصلی آیفون با شدت جریان خروجی 5 آمپر را می توان برای گوشی های موبایل آیفون از مدل های زیر به کار برد؛ این دستگاه ها شامل:

  • iphone xs max
  • iphone xs
  • iphone xr
  • iphone X
  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone 7
  • iPhone 7 Plus
  • iPhone 6 Plus
  • iPhone 6s Plus
  • iPhone SE
  • iPhone 6s
  • iPhone 6
  • iPhone 5S
  • iPhone 5
  • iPad

خرید باتری اصلی آیفون و شارژر اصلی آیفون

خرید کالاهای الکترونیک از فروشگاه ها و وبسایت های آنلاین بسیار رایج شده است. این روش خرید با فراهم کردن بررسی توضیحات محصول، مشخصات فنی کالا، مقایسه قیمت و... ممکن می شود. خرید باتری اصلی آیفون و شارژر اصلی آیفون از فروشگاه آنلاین معتبر مزایای زیر را دارد:

  • امکان انتخاب کالا
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تضمین کیفیت
  • تضمین قیمت
  • گارانتی تعویض کالا و...

با توجه به قیمت بالای گوشی های آیفون این روزها در زمان خرید باتری آیفون به اصل بودن آن دقت کنید. زیرا باتری های بی کیفیت و فیک می توانند خسارات جبران ناپذیری به گوشی موبایل شما وارد کنند. با در نظر گرفتن ویژگی های فوق در یک فروشگاه مانند دیجی کالا یا بابافون می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • آیفون,
  • باتری,
  • رپرتاژ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند image قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند 1403/01/29

گوگل با معرفی قابلیت Private Space در اندروید 15 کمک می‌کند به امکانات امنیتی جدیدی در اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دست پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 23

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد image مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد 1403/01/29

برند کاویار نسخه‌ی لوکس آیفون ۱۵ پرو را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های معروف پدرخوانده معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد image پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد 1403/01/26

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد image گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد 1403/01/22

گوشی جدید نوبیا با تمرکز بر بخش دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه از راه رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه image وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه 1403/01/18

وزیر ارتباطات درخصوص برنامه‌های افزایش اینترنت برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که تا خردادماه، افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت محقق خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد image پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد 1402/12/23

پوکو X6 Neo از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 247

بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد image بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد 1402/12/23

این گوشی احتمالاً در نمایشگر داخلی چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 234

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد image تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد 1402/12/20

گوشی جدید پوکو شاید همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60