خدمات سایت


متن کامل خبر

کیفیت، زیبایی و نظم را با کیف هدفون کیهان تجربه کنید! + عکس

آرشیو
شاید براتون پیش اومده خیلی از هدفون هایی که میخریم بعد از مدتی استفاده کردن سیم ها به هم پیچ و گره میخورن و باعث عصبانیت، هدر رفتن وقت و حتی منصرف شدن از استفاده اون هدفون بشیم، پس راه چاره چیه؟ ...
1399/10/03 01:16:08 ب.ظ

شاید براتون پیش اومده خیلی از هدفون هایی که میخریم بعد از مدتی استفاده کردن سیم ها به هم پیچ  و گره میخورن و باعث عصبانیت، هدر رفتن وقت و حتی منصرف شدن از استفاده اون هدفون بشیم، پس راه چاره چیه؟ میتونیم برای نظم دادن به سیم های هدفون هامون و جلوگیری از گره خوردن از کیف هدفون با دوام و با کیفیت کیهان استفاده کنیم شاید بپرسین فرق کیف هدفون کیهان با بقیه چیه؟ برای رسیدن به این پاسخ در ادامه با ما همراه باشید....


ویژگی های کیف هدفون از جنس چرم

برای تولید این محصول از طاقه چرم کاملا طبیعی گاو میش استفاده شده است نه از چرم مازاد، کناره و کارکرده کالاهای چرمی دیگر.  هر زمان کار ما با هدفون تمام شد، می توانیم به راحتی برای جمع کردن آنها از این کیف استفاده کنیم.

  • بسیار سبک و بادوام
  • مناسب برای انواع هدفون های کوچک و بزرگ
  • برای تولید کیف هدفون از طاقه چرم کاملا طبیعی گاو میش استفاده شده است نه از چرم مازاد، کناره و کارکرده کالاهای چرمی دیگر.
  • این محصول چرمی علاوه بر زیبایی، با بدن انسان و طبیعت کاملا سازگار است(‌ضد حساسیت)
  • چرم طبیعی به غیر از آب
  • در برابر بسیاری از عوامل دیگر مانند: کشش، فشار، ضربه و حشرات موذی بسیار مقاوم است، حتی گرما.

کیف هدفون علاوه بر افزایش بسیار زیاد طول عمر انواع هدفون، باعث جلوگیری از گره خوردن و تاب خوردن سیم آنها میشود. علاوه بر این، محیط پیرامون ما را هم بسیار مرتب، منظم و زیبا می کند.برای مشاهده کیف هدفون با بهترین کیفیت و از جنس چرم میتوانید از طریق لینک زیر به ادرس

http://hrkeyhan.com/product/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86 مراجعه کنید و اقدام به خرید کیف هدفون با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

برای استفاده کافی است هدفون را به دور کیف بچرخوانیم و در آخر با کمی فشار، دکمه را ببندیم. با استفاده از این کیف، هر زمان که بخواهیم از هدفون استفاده کنیم، نیازی به باز کردن گره ها و پیچ و تابهای سیم آنها نبوده و به راحتی و با سرعت می توان از آنها استفاده کرد.

خرید کیف هدفون

برای خرید کیف هدفون با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت مشتری که انعطاف پذیر، مقاوم و دارای خدمات پس از فروش محصول می باشد می توانید از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی کیهان به ادرس hrkeyhan.com مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت انلاین انجام دهید همچنین می توانید از طریق اینستاگرام این فروشگاه اینترنتی به آیدی hrkeyhan همراه با مشاوره رایگان اقدام کنید.

قیمت کیف هدفون

قیمت کیف هدفون بر اساس نوع برند، مواد بکار رفته، مقاومت و استحکام محصول، سبک بودن، گارانتی و بسته بندی بستگی دارد که ما بهترین و مناسب ترین قیمت را برای مشتریان گرامی بدون لحاظ کردن موارد بالا تنظیم کرده ایم.

خدمات پس از فروش و گارانتی

کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی کیهان دارای ۹ ماه گارانتی تعویض و ۳۶ ماه خدمات پس از فروش می باشد
ما برای عرضه محصولات با کیفیت بسیار تلاش می کنیم وهمکاران ما در واحد ( کنترل کیفیت – QC) با دقت محصولات نهایی را بررسی نموده و به شما ارایه می نمایند. با خرید محصولات خلاقانه و جدید ما، علاوه بربرخورداری از مزیتهای این محصولات، راحتی در استفاده و زیبایی محیط، از خدمات پس از فروش و گارانتی ویژه ما نیز برخوردار هستید. خدمات ما همه چیز را شامل می شود و هیچگونه شرطی ندارد، حتی پارگی و شکستگی.

روش استفاده از کیف هدفون کیهان

برای استفاده کافی است هدفون را به دور کیف بچرخوانیم و در آخر با کمی فشار، دکمه را ببندیم. با استفاده از این کیف، هر زمان که بخواهیم از هدفون استفاده کنیم، نیازی به باز کردن گره ها و پیچ و تابهای سیم آنها نبوده و به راحتی و با سرعت می توان از آنها استفاده کرد.


مختصر توضیحی درمورد فروشگاه اینترنتی کیهان

ایده پردازی، نوآوری، ابتکار و به طور کلی ایجاد یک وسیله یا ابزار جدید و یا ارائه راهکاری نو در جهت بهبود و تسهیل امور زندگی روزمره، هدف اصلی کیهان است. تمام تلاشمان را می کنیم تا با استفاده از ایده های نو و خلاقانه در جهت بهتر و راحت تر زندگی کردن قدم برداریم. آنچه شما اکنون شاهد آن هستید و ما به دنبال آن بوده ایم پس از سالها، به عمل تبدیل شده است. امیدواریم بتوانیم به آنچه فکر می کنیم و می اندیشیم دست پیدا کرده و در ارائه محصولات بهتر برای شما موفق باشیم.محصول حاضر با بهترین کیفیت ساخته شده است و این اطمینان وجود دارد که نسبت به آنچه شما از ما طلب می نمائید، از ابتدا تا انتها مسئول و پاسخگو هستیم. چرا که ما می خواهیم متفاوت بوده و به شما متفاوت زندگی کردن را  هدیه دهیم.

برای مجموعه کیهان باعث افتخار است که تا کنون ایده های مختلفی را در برخی از شرکتهای بزرگ، سازمانها و اداره های دولتی، با پیروزی اجرا کرده ایم. برای کیهان، دوستی و ارتباط با شما، از کسب درآمد بسیار ارزشمند تر است و پول اولویت اصلی ما نیست. مجموعه کیهان دارای افتخارات و مدارک بین المللی iso 90001 , 10002 10004  می باشد.

فراموش نفرمائید که خرید و استفاده از کالای با کیفیت ایرانی، گامی بزرگ در جهت اشتغال و پیشرفت در داخل کشور است.

متفاوت زندگی کنیم!

راه های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی کیهان

محبت و همکاری شما راهگشای ما برای خدمات بهتر است. لطفا یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید.   :
۱- از محصول خریداری شده عکس بگیرید و آن را در  گارانتی – پشتیبانی بارگزاری نمایید.
۲- از محصول خریداری شده عکس بگیرید و به دایرکت اینستاگرام ما ارسال نمایید.
۳- ارسال نام، نام خانوادگی و نام محصول به شماره تلفن  ۰۹۱۲۹۳۰۳۸۰۷
در صورت عدم  انجام هر یک از مراحل بالا، محصول شما دارای خدمات پس از فروش خواهد بود.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • کیف هدفون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37