خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفی برترین برندهای گوشی هوشمند

آرشیو
گوشی های هوشمند امروزه یکی از پرطرفدارترین ابزارهایی هستند که شرکت های تولید کننده بسیاری با ارائه فناوری های خلاقانه و مدرن، طرفداران این وادی را بیش از پیش علاقه‌ مند کرده است.
1399/10/22 11:29:50 ق.ظ

شرکت کیومیتا نیز در این زمینه به عنوان نماینده اصلی و وارد ‌کننده انواع تجهیزات اداری و فروشگاهی در ایران به فعالیت میپردازد که بخشی از فعالیت خود را به  فروش گوشی های موبایل هوشمند اختصاص داده است. این مجموعه با تنوعی از بهترین برندهای گوشی نظیر سامسونگ، اپل، آنر، نوکیا و شیائومی در خدمت شما کاربران گرامی میباشد و تمامی این برندها از بهترین تولید کنندگان گوشی موبایل هوشمند هستند. در ادامه قصد داریم شما را با این برندها آشنا کنیم.
 

گوشی موبایل آیفون (اپل): آیفون های شرکت اپل از گوشی های بسیار با کیفیت و قدرتمند بازار هستند و همیشه جز گوشی‌های پرچم‌ دار محسوب میشوند. همواره سری آیفون‌های اپل از جذابیت خاصی برخوردار بوده  و با امکانات بسیار عالی، مورد علاقه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته است. این برند از گوشی های هوشمند برای کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه‌ های بالا اما با کیفیت هستند، گزینه‌ مناسبی به نظر میرسد.

سری 11 Pro Max یکی از پرفروش ترین گوشی های اپل است و دوربین کشنده، باتری قوی و صفحه نمایش با کیفیت، آن را به یک ربات قدرتمند تیدیل کرده است. دیگر ویژگی ‌های 11 Pro Max نظیر شارژ بی‌ سیم و تشخیص چهره هوشمند نیز آن را جذاب تر کرده است.


گوشی موبایل سامسونگ: در جهان تقریبا از هر 5 گوشی هوشمندی که فروخته می ‌شود، یک گوشی به برند سامسونگ تعلق دارد و همانند آیفون مشهور است. گوشی هوشمندی که با توجه به بودجه و نیاز شما ساخته شده و با امکانات نرم افزاری تلفن همراه اندروید گوگل هستند و می ‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. شرکت سامسونگ با طراحی هوشمندانه خود در رده های مختلف توانسته عنوان پر فروش ترین گوشی های موبایل را در بازار به خود اختصاص دهد.

مدل Galaxy A71  یکی از محصولات قدرتمند و میان ‌رده سامسونگ میباشد که در بازار فروش خوبی را از آن خود کرده است. بسیاری از کاربران ظاهر زیبای A71  را پسندیده اند و حتی آن را خارج از محدوده یک گوشی میان ‌رده می‌دانند.

شما میتوانید مشخصات فنی و قیمت روز دیگر گوشی های سامسونگ را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

قیمت گوشی موبایل سامسونگ

 

 

گوشی موبایل شیائومی: شیائومی از غول‌های جدید گوشی موبایل است که با ارائه پرچمدار بالارده و میان ‌رده توانست در رقابت با سامسونگ و آنر قرار گیرد. به طوریکه به سرعت بخش بزرگی از بازار را تصاحب کرد. گوشی های شیائومی به لطف ارائه سخت افزار عالی در مقابل قیمت به صرفه مورد توجه بسیاری از کاربران حرفه ای نیز قرار گرفت. قیمت گوشی شیائومی، مانند دیگر کالاها با قیمت دلار رابطه مستقیم دارد. بنابراین این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی های شیائومی هر روز و یا حتی به طور لحظه ‌ای تغییر کند. برای آگاهی از قیمت مدل‌های مختلف این گوشی‌ ها به سایت کیومیتا مراجعه کنید.

گوشی موبایل Redmi Note 9S  از نسل جدی سری گوشی های هوشمند شیائومی است که عملکرد خوبی را در کنار قیمت مقرون ‌به ‌صرفه خود دارد و آن  را به محصولی محبوب در بین کاربران تبدیل کرده است. ضمن اینکه نسخه ارتقاء یافته مدل Redmi Note 9 است.

 

گوشی موبایل آنر honor: آنر از مشهورترین زیربرندهای شرکت هوآوی است که با فناوری‌های روز دنیا توانسته طرفدارن بسیاری را در بازار جذب کند. گوشی‌های این شرکت با کیفیت و در عین حال کم هزینه می باشد که برای کارهای روزمره و انجام کارهای گرافیکی سبک بسیار ایده آل هستند. تنوع گوشی های آنر بسیار بالا بوده و از این رو کاربر با توجه به نیاز خود میتواند مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. از نظر قیمت آنر نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار بسیار عالی عمل کرده و هم گوشی‌ های پرچمدار و میان‌ رده آن ارزش خرید بسیار بالایی دارند. اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه اما با کیفیت هستید، میتوانید به روزترین قیمت های گوشی آنر honor و مشخصات فنی آن را در سایت کیومیتا ببینید.

Honor 9A در میان گوشی های آنر ارزش خرید بسیار بالایی دارد و به عنوان یک گوشی میان رده قابلیت و امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهد. با وجود باتری قوی، سخت افزار قدرتمند و طراحی مدرن بی ‌شک از گوشی‌ های میان ‌رده بسیار بالاتر بوده.

گوشی موبایل نوکیا: نوکیا از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده تلفن همراه در دنیا میباشد و همیشه در حال رونمایی از تلفن های جدید بوده است. در حال حاضر نیز یکی از معتبرترین و خوشنام‌ ترین برندها در بازار موبایل محسوب می شود و با وجود قیمت نسبتا پایین، از ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی برخوردار است. اگر به دنبال گوشی هوشمند جدید هستید، خرید گوشی موبایل نوکیا بهترین گزینه خواهد بود.

گوشی موبایل مدل 7.2 از محصولات خوش دست و پر طرفدار شرکت نوکیا است که تمامی ویژگی های یک گوشی هوشمند امروزی و پرچمدار را دارد. در واقع می ‌تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال یک گوشی میان رده اما با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب هستند.


برای خرید گوشی موبایل سری به فروشگاه اینترنتی کیومیتا بزنید و مدل مورد نظر را مطابق با بودجه خود از میان مدل های موجود انتخاب و خریداری کنید. این فروشگاه اینترنتی با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و ارائه خدمات معتبر می تواند تضمین کند که با خرید گوشی موبایل با کوچکترین مشکلی مواجه نخواهید شد. قیمت های منصفانه ، تضمین اصالت کالا و بهره مندی از ضمانتامه معتبر بخشی از مزایای خرید گوشی از فروشگاه کیومیتا میباشد.



گردآورنده: شرکت کیومیتا

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • گوشی موبایل,
  • سامسونگ,
  • گوشی هوشمند,
  • آیفون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد image پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد 1402/12/23

پوکو X6 Neo از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 107

بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد image بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد 1402/12/23

این گوشی احتمالاً در نمایشگر داخلی چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 98

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد image تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد 1402/12/20

گوشی جدید پوکو شاید همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت image اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت 1402/12/19

در بین سال‌های 2018 تا 2022، رتبه اول در اختیار تیک‌تاک بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد image مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد 1402/12/19

ایسوس ذن‌فون 11 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید image ۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید 1402/12/16

اپل با انتشار iOS 17.4 و iPadOS 17.4 دو آسیب‌پذیری امنیتی مهم را در این سیستم‌های عامل برطرف کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه image آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه 1402/12/09

اگر یکی از گوشی های معرفی شده در این متن را در اختیار دارید، به‌زودی آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ را دریافت خواهید کرد. اطلاعات تکمیلی را در ادامه مطالعه فرمایید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

آنر اولین گوشی تاشوی عمودی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد image آنر اولین گوشی تاشوی عمودی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد 1402/12/09

آنر قصد دارد در این گوشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز استفاده کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

قیمت روز موبایل آیفون، سامسونگ و شیائومی image قیمت روز موبایل آیفون، سامسونگ و شیائومی 1402/12/05

در این گزارش به بررسی آخرین قیمت گوشی‌های موبایل در بازار پرداخته‌ایم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52