خدمات سایت


متن کامل خبر

نایکی از Go FlyEase رونمایی کرد؛ کفشی که بدون نیاز به دست می‌توان پوشید

آرشیو
نایکی از یک مدل کفش اسنیکرز جدید به نام «Go FlyEase» رونمایی کرد که افراد می‌توانند بدون دخالت دست، آن را بپوشند.
1399/11/14 10:41:36 ق.ظ

این کفش بخشی از خط «FlyEase» کمپانی نایکی محسوب می‌شود که می‌خواهد افراد تنها با یکدست یا حتی بدون نیاز به دست، کفش‌های خود را بپوشند. این ویژگی می‌تواند برای افراد با نیازهای ویژه (دارای معلولیت پزشکی، ذهنی یا روانی) کاربرد بالایی داشته باشد، البته برای افراد عادی هم کارایی خواهد داشت چرا که می‌توان در صورت عجله یا پر بودن دست‌ها، به راحتی آن را پوشید.



نایکی در این کفش بدون بند از لولا استفاده کرده که می‌تواند به گونه‌ای باز شود که فرد پاهای خود را درون آن قرار دهد. پس از اینکه پای فرد درون کفش قرار می‌گیرد، پاشنه پا را روی زمین می‌گذارد تا بطور ایمن کفش بسته شود. برای اینکه بخواهید پای خود را از کفش بیرون بیاورد، باید با پای دیگر پاشنه کفش را فشار دهید.

«بئاتریس ویو»، قهرمان ایتالیایی مسابقات پارالمپیک در بیانیه‌ای گفته بجای اینکه مدت‌ها مشغول پوشیدن کفش باشد، می‌تواند به راحتی پای خود را درون کفش Go FlyEase قرار دهد و آن را بپوشد:

    «معمولا زمان زیادی را صرف پوشیدن کفش می‌کنم، اما با نایکی Go FlyEase تنها کافیست پای خود را درون کفش قرار دهم. این کفش‌ها نوع جدیدی از فناوری هستند که نه تنها برای ورزشکاران طراحی شده‌اند، بلکه همه می‌توانند در زندگی روزمره از آن‌ها استفاده کنند.»

لولای این کفش در پایه آن جاسازی شده، بنابراین افراد نمی‌توانند آن را حس کنند. هنگامی که فرد کفش جدید نایکی را می‌پوشد، یک بند کشی لولا را در محل خود نگه می‌دارد. این کفش در سه رنگ وارد بازار می‌شود و قیمتی برابر ۱۲۰ دلار دارد. این کفش منحصر به فرد از تاریخ ۲۷ بهمن در اختیار برخی از اعضای نایکی در آمریکای شمالی، ژاپن، اروپا، خاورمیانه و آفریقا قرار می‌گیرد و از آن‌ها دعوت می‌شود که این کفش را خریداری کنند.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • کفش,
  • نایکی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 97

بالش هوشمند هوآوی عرضه شد image بالش هوشمند هوآوی عرضه شد 1399/10/06

بالش هوشمند هوآوی با عنوان Smart Choice MOK PLANET برای فروش در بازار لوازم خانگی چین عرضه شد. این بالش هوشمند کمپانی هوآوی می تواند به طور خودکار هنگام دراز کشیدن ظربان قلب و میزان تنفس افراد را کنترل کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 816

ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود image ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود 1399/06/11

نمایشگاه ایفا یکی از بزرگترین گردهمایی غول های فناوری و شرکت های تولید کننده های لوازم خانگی است که هر ساله در شهر برلین برگزار می شود و میزبان علاقه مندان زیادی از سراسر جهان است

امتیاز:
تعداد بازدید: 3491

کفی کفش هوشمند Nurvv Run با ۳۲ حسگر مختلف معرفی شد image کفی کفش هوشمند Nurvv Run با ۳۲ حسگر مختلف معرفی شد 1398/10/17

تا به امروز کفش های هوشمند زیادی معرفی شده اند و به طور کلی تنوع در این محصولات زیاد است اما حالا شرکتی به نام Nurvv مدعی شده محصول تازه آن اگر یک دونده باشید بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2556

راهنمای خرید ماساژورهای برقی image راهنمای خرید ماساژورهای برقی 1397/04/20

هنگامی که ماهچه ها بیش از اندازه فعالیت داشته و عضلات فرد دچار گرفتگی و اسپاسم می شوند، هیچ چیز نمی تواند مانند یک ماساژخوب آنها را آرام کند و انرژی آنها را بازگرداند. این کار را با کمک برخی از ابزارهای ماساژ موجود در بازار می توانید انجام دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2670

بیانیه "نایکی" در مورد کفش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران image بیانیه "نایکی" در مورد کفش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران 1397/03/22

شرکت کفش نایکی در بیانیه‌ای اعلام کرد به این دلیل که یک کمپانی آمریکایی است و آمریکا تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کرده است نمی‌تواند کفش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را در حال‌ حاضر تامین کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3508

قیمت خرید برخی از عطرهای جیبی مردانه image قیمت خرید برخی از عطرهای جیبی مردانه 1397/03/13

قیمت برخی از انواع عطرهای جیبی مناسب برای آقایان در بازار را مشاهده کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2056

طرح تشویقی پاییزی 19 میهن مارکت image طرح تشویقی پاییزی 19 میهن مارکت 1396/06/28

آغاز طرح پاییزی 19 ویژه فروشندگان جدید و بازدید کنندگان سایت از اول مهر ماه تا پایان آبان ماه

امتیاز:
تعداد بازدید: 11404

بازگشت به مدرسه با طرح 20 بگیر دیجی کالا image بازگشت به مدرسه با طرح 20 بگیر دیجی کالا 1396/06/12

دیجی کالا امسال نیز مانند سالهای گذشته طرح ویژه ای برای شروع فصل مدارس در نظر دارد

امتیاز:
تعداد بازدید: 3303

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8815