خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای جامع خرید پاور بانک

آرشیو
با گسترش گوشی های هوشمند و تبلت ها، پاوربانک ها (شارژرهای قابل حمل) طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. پاوربانک دستگاه مناسبی برای شارژ کردن گوشی های هوشمند و تبلت ها در زمان هایی که دسترسی به پریز برق و شارژر ندارید و یا به مسافرت رفته اید، هستند.
1400/01/16 02:10:49 ب.ظ

با گسترش گوشی های هوشمند و تبلت ها، پاوربانک ها (شارژرهای قابل حمل) طرفداران بسیاری پیدا کرده. پاوربانک دستگاه مناسبی برای شارژ کردن گوشی های هوشمند و تبلت ها  در زمان هایی که دسترسی به پریز برق و شارژر ندارید و یا به مسافرت رفته اید، هستند. طی سالهای گذشته با استفاده از گوشی ها و تبلت ها می توانید از چک کردن ایمیل، تماشای فیلم تا بازی کردن و فعالیت در شبکه های مجازی و ... را با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت خود در هر زمان و هر مکانی که هستید، بدون مشکلی انجام دهید.

 البته با وجود پیشرفت فناوری متاسفانه باتری هایی که انرژی آن را تغذیه می کنند در دهه گذشته پیشرفت زیادی نکرده اند و معمولا در طی یک روز نیاز به شارژ باتری دستگاه خود را دارید، به خصوص در زمان هایی که در مسافرت هستید یا دسترسی به پریز برق نداشته باشید، این مسئله ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند.

  

برای مشاهده لیست قیمت پاور بانک موجود در بازار ایران به سایت میهن مارکت مراجعه کنید.


ظرفیت پاور بانک

هنگام انتخاب یک پاور بانک، باید توجه ویژه ای روی ظرفیت پاوربانک داشته باشید که با میلی آمپرساعت (mAh) اندازه گیری می شود. انواع پاوربانک ها برای شارژ کردن گوشی همراه، تبلت و لپ تاپ ها وجود دارند که با توجه به نوع دستگاه باید نسبت به انتخاب ظرفیت مناسب اقدام کنید. همچنین یکی از مواردی که روی انتخاب پاوربانک با ظرفیت مناسب تاثیرگذار است، نیاز شماست. ظرفیت پاوربانک به شما نشان می دهد که با یک بار شارژ کامل پاوربانک، چند بار می توانید دستگاه خود را شارژ کنید.

 به طور معمول اگر قصد دارید فقط از پاوربانک خود برای شارژ گوشی هوشمند خود استفاده کنید ، 5000 میلی آمپر ساعت یا کمتر کافی است.اما  اگر قصد شارژ کردن دستگاه های بزرگتر مانند تبلت را دارید یا می خواهید بدون شارژ پاور بانک چندین بار تلفن خود را شارژ کنید ، به پاوربانکی با ظرفیت بیش از 10،000 میلی آمپر ساعت نیاز خواهید داشت.یک پاوربانک با 10000 میلی آمپر ساعت یا بیشتر می تواند بدون شارژ مجدد تلفن را تا 4 بار شارژ کند و همچنین می تواند بدون شارژ مجدد یک تبلت را تا 2.5 برابر شارژ کند.


پورت ها

اگر نیاز است که به طور همزمان چند دستگاه را به وسیله پاوربانک شارژ کنید، بهتر است هنگام خرید پاوربانک مطمئن شوید که پورتUSB کافی برای انجام این کار را داشته باشد.همچنین باید بررسی کنید که هر یک از این درگاه ها برای دستگاهی که به آن وصل می شود مناسب باشد. اکثر پاوربانک ها از طریق USBشارژ می شوند، بنابراین می توانید آنها را به راحتی در هر مکانی شارژ کنید. اطمینان حاصل کنید که هر آداپتورUSB که قصد شارژ آن را دارید حداقل 2.1 آمپر داشته باشد تا شارژ کردن پاوربانک زمان زیادی از شما نگیرد.

پاوربانک های دارای خروجی و ورودی شارژ بالا را پیدا کنید.اکثر پاوربانکها با خروجی 1 آمپر  یا 2.1آمپر  یا هر دو عرضه می شوند.خروجی 1A معمولاً برای تلفن کافی است ، در حالی که خروجی 2.1 برای تبلت مناسب تر است.پاوربانک های لپ تاپ معمولاً دارای خروجی 3A هستند.



 "هرچه آمپرهای خروجی بیشتر باشد ، سرعت شارژ دستگاه شما بیشتر می شود.هرچه آمپر ورودی بیشتر باشد، پاوربانک شما سریعتر شارژ می شود".


اندازه و وزن

اندازه و وزن نیز با ظرفیت افزایش می یابد. قابلیت حمل و نقل یک پاور بانک با ظرفیت شارژ آن ارتباط معکوس دارد. هرچه میلی آمپر ساعت بیشتر باشد ، پاوربانک از نظر فیزیکی بزرگتر خواهد بود و بنابراین از قابلیت حمل کمتر برخوردار است.هنگام خرید پاوربانک همراه با بررسی ظرفیت پاوربانک،  ابعاد آن نیز باید سنجیده شود تا در صورتی که نیاز به مسافرت های متعدد دارید، حمل و نقل پاوربانک برای شما مشکل ساز نشود.

 

انواع پاور بانک

پاوربانک ها در طرح ها و اندازه های متعددی به بازار عرضه شده اند اما تمام آن یک کار را انجام می دهند، به شما دسترسی شارژ کردن گوشی یا تبلت را با استفاده از یک کابل USBمی دهند.


پاوربانک مخصوص گوشی هوشمند و تبلت

این مدل از پاوربانک ها در ظرفیت و جریان مناسب برای گوشی های هوشمند و تبلت ها تولید شده اند.


پاوربانک مخصوص لپ تاپ

این مدل از پاوربانک ها در ظرفیت های بالا و جریان مناسب با باتری های لپ تاپ طراحی شده است که این پاوربانک ها معمولا با ظرفیت 20.000 میلی آمپر بر ساعت تولید می شوند که برای یک یا دو بار شارژ کامل لپ تاپ کافی است، اگر شما نیاز به تعداد شارژ بیشتری دارید، باید در جستجوی یک پاوربانک با ظرفیت بالاتر باشید.


پاوربانک خورشیدی (سولار)

 

این مدل پاوربانک ها توسط انرژی خورشیدی شارژ می شوند و برای کاربرانی که زمان زیادی را در مسافرت هایی با عدم دسترسی به برق می گذرانند، مناسب هستند.

پاوربانک هوشمند

این مدل پاوربانک ها به طور هوشمند ولتاژ دستگاهها را می سنجند و میزان ولتاژ ورودی متناسب برای دستگاه شما باشد. با پشتیبانی از این تکنولوژی از آسیب رساندن به دستگاه شما جلوگیری می شود. همچنین پاوربانک های هوشمند بعد از شارژ کامل دستگاه شما، جریان را قطع می کند تا با شارژ بیش از حد هم عمر باتری پاوربانک و هم باتری دستگاه کوتاه نشود.



کدام برند برای پاوربانک بهتر است؟

Anker, Hatron, ADATA, AXTROM, Genius, RAPOO, Microsoft, TP-Link, Xiaomi, Energizer, Huawei, Orico, Tesco, Belkin, Kingstone, silicon power, Samsung, …

 

برای انتخاب و خرید بهترین  پاوربانک موجود در بازار، با قیمت های مناسب، پیشنهاد می کنیم به صفحه پاوربانک در فروشگاه تک رایان مراجعه نمایید.

  در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.


منبع : تک رایان
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • راهنمای خرید,
  • رپرتاژ,
  • پاور بانک,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ image اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ 1403/01/09

به‌لطف سیستم جدید اندروید ۱۵، احتمالاً جلوگیری از دسترسی اپراتورها به موقعیت مکانی گوشی امکان‌پذیر می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 113

اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود image اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود 1402/12/22

به‌نظر می‌رسد تراشه نسل بعدی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 از قدرت بالایی برخوردار باشد و حتی از A18 Pro اپل بهتر عمل کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85