خدمات سایت


متن کامل خبر

ارزش بازار رمزارزها برای اولین‌بار با رسیدن به ارزش اپل، دوتریلیون‌دلاری شد

آرشیو
مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای اولین‌بار به دوتریلیون دلار رسید.
1400/01/17 10:47:05 ق.ظ

طبق داده‌های به‌دست‌آمده از وب‌سایت کوین‌گکو، با رشد خارق‌العاده‌ی بیت کوین و اتر و سایر آلت‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۱، ارزش بازار تمام رمزارزهای موجود در ۱۶ فروردین از مرز دوتریلیون دلار گذشت. در‌مجموع، ارزش بازار رمزارزها به‌اندازه‌ی ارزش بازار اپل، دومین شرکت بزرگ دنیا پس از غول نفتی عربستان سعودی، یعنی آرامکو است. این دستاورد فقط کمتر از سه ماه از عبور ارزش بازار رمزارزها از یک‌تریلیون دلار در ۱۸ دی (۷ ژانویه) به‌دست آمد. گفتنی است در آن زمان، قیمت بیت کوین حدود ۳۳ هزار دلار بود.


آیا بازار گاوی اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها ادامه خواهد داشت؟

در ماه‌های اخیر، چندین عامل اصلی باعث شده است که بیت کوین و اتریوم با قدرت رکوردهای قیمتی جدیدی ثبت کنند. درحالی‌که بیت کوین رهبری بازار صعودی بیت کوین را در دست داشت، مؤسسات مالی مانند پی‌پال و ویزا حمایت فعال از رمزارزها را شروع کردند.

در سال ۲۰۲۱، بیت کوین چندین اصلاح مقطعی را شاهد بود؛ اما به‌طور‌مداوم حدودا یک ماه با نوسانی کم برخلاف آلت‌کوین‌ها، بیشتر از کانال پنجاه‌هزار دلار قرار گرفت و این امر از پول‌بک‌های شدید بازار اتر و آلت‌کوین‌‌ها جلوگیری کرد.

در‌حقیقت، نوسان بیت کوین به کمترین حد خود از نوامبر ۲۰۲۰ رسید و در چند روز گذشته، بین ۵۵ تا ۶۰ هزار دلار نوسان کرده است. در همین حال، اتر در رقابت با بیت کوین با رسیدن به رکورد قیمتی جدید بیشتر از دوهزار دلار دست یافت.

به‌طور‌کلی، مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها درباره‌ی چشم‌انداز کوتاه‌مدت و میان‌مدت رمزارزها خوش‌بین هستند. تا وقتی قدرت جفت اتر و بیت کوین دست‌نخورده باقی بماند و بیت کوین فروش‌های عمده را شاهد نباشد، بازار رمزارزها در کوتاه‌مدت و برای ماه آوریل و تا تابستان، بسیار خوش‌بینانه باقی خواهد ماند.
عرضه‌ی اولیه‌ی صرافی کوین بیس روحیه‌ی بازار را تقویت خواهد کرد

۱۳ فروردین (۲ آوریل)، کوین‌بیس، یکی از صرافی‌های برتر رمزارزها در ایالات متحده‌ی آمریکا، اعلام کرد ۲۵ فروردین امسال در بورس نزدک و با نماد COIN به‌صورت عمومی معامله‌کردنی خواهد شد. قرارگرفتن کوین‌بیس در بازار سهام آمریکا به‌احتمال زیاد باعث افزایش تقاضا برای رمزارزها خواهد شد و سرمایه‌گذاران زیادی را از بازارهای سنتی مالی به خود جذب خواهد کرد.

با‌توجه‌به عملکرد این سهم، توکن‌های صرافی‌ها مانند BNB ،FTT، توکن هیوبی (Huobi Token)، سوشی، یونی و سایر توکن‌ها از حرکت COIN الگوبرداری خواهند کرد. در همین حال، برخی از تحلیلگران معتقدند عرضه‌ی اولیه‌ی سهام کوین‌بیس به‌دلیل هم‌زمانی با انقضای قراردادهای اختیار بیت کوین، باعث نوسان شدید یا فشار نزولی بر قیمت بازار رمزارزها خواهد شد.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • بیت کوین,
  • اتریوم,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 103

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ image اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ 1402/12/07

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع افزایش تعرفه باند پهن یا دیتا برای بخش ثابت و سیار بوده که در بخش سیار زودتر بارگذاری کردند اما اپراتورهای ثابت‌ بعد از اپراتورهای سیار اقدام کردند که بین ۳۰ تا ۳۴ درصد است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

قیمت انواع سشوار image قیمت انواع سشوار 1402/12/02

بر اساس قیمت سشوار کرونر مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت سشوار جی اچ دی مبلغ ۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد  image ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد 1402/12/02

قیمت بیت‌کوین تا ۵۳ هزار دلار افزایش یافت اما مدت زمان این صعود کوتاه بود و دوباره به زیر این سطح سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

کوروش کمپانی‌های دیگر در کمین اموال مردم!/ ماجرای زندگی‌هایی که برای آیفون ۱۳ هوا رفت image کوروش کمپانی‌های دیگر در کمین اموال مردم!/ ماجرای زندگی‌هایی که برای آیفون ۱۳ هوا رفت 1402/11/30

«کوروش کمپانی تعطیل و مالک آن متواری شد»؛ اما این تمام ماجرا نیست؛ حالا اما شرکت‌های دیگری که همزمان با کوروش کمپانی فعالیت خود را آغاز کرده بودند، همچنان مشغول به فعالیت هستند و به نظر می‌رسد باز هم، کسی ناظر بر فعالیت این شرکت‌ها نیست.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42