خدمات سایت


متن کامل خبر

تعمیرات کامپیوتر تلفنی و نصب ویندوز 11 و دانلود نرم افزار انی دسک

آرشیو
قطعا شما هم بارها با مشکل سیستم های کامپیوتری یا لپ تاپ در ساعات مختلف شبانه روز روبه رو شده اید، برای افرادی که تخصص کافی در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های کامپیوتری ندارند این مشکل می تواند ...
1400/04/19 02:02:55 ب.ظ

قطعا شما هم بارها با مشکل سیستم های کامپیوتری یا لپ تاپ در ساعات مختلف شبانه روز روبه رو شده اید، برای افرادی که تخصص کافی در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های کامپیوتری ندارند این مشکل می تواند دردسر ساز شود به طوری که برای حل آن نیاز به شخصی متخصص پیدا خواهند کرد،  فردی که بتواند در سریع ترین زمان تمامی مشکلات مربوطه به سیستم شما را برطرف سازد، ما در ادامه شما را با ساده ترین روش در جهت رفع مشکلات سیستم های کامپیوتری، لپ تاپ و گوشی های هوشمند آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات کامپیوتر تلفنی

یکی از بهترین روش ها برای رفع مشکلات مربوطه به سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ ها تعمیر آن به صورت تلفنی می باشد، چرا که در این صورت دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به محل نخواهد بود و ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه می توانید در صورت بروز دوباره ی مشکل خودتان آن را برطرف سازید، چرا که با یک بار رفع مشکل کامپیوتری به صورت تلفنی قطعا خودتان روش برطرف کردن مشکل را یاد خواهید گرفت، یکی از اقدامات مهم مجموعه ی رایانه کمک تعمیرات کامپیوتر تلفنی می باشد، این مجموعه با دارا بودن کارشناسان مجرب می تواند در هر ساعتی از شبانه روز پاسخ گوی نیاز و مشکلات شما کاربران گرامی باشد، ضمن اینکه ارائه ی خدمات تلفنی با هزینه ای مناسب از سوی مجموعه ی رایانه کمک انجام خواهد شد.

پس در صورت بروز مشکلات کامپیوتری می تواند بدون نگرانی در هر ساعتی از شبانه روز از طریق تماس تلفنی به رفع و حل مشکلات کامپیوتری خود بپردازید، در ادامه ی این مطلب ما تصمیم داریم در خصوص نصب ویندوز 11 و همچنین دانلود نرم افزار انی دسک اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش نصب ویندوز 11

ویندوز 11 که به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته است توانسته در همین مدت زمان اندک طرفداران بسیاری را به خود جذب کند، در ادامه به نصب ویندوز 11 به صورت مرحله به مرحله خواهیم پرداخت.

اولین نکته برای نصب ویندوز 11 این است که سیستم شما حتما باید از ویندوز جدید پشتیبانی کند در غیر این صورت شما قادر به نصب ویندوز 11 بر روی سیستم خود نخواهید بود.

  • در مرحله ی اول باید اقدام به نصب ویندوز 11 و خارج کردن آن از حالت فشرده کنید.

 توجه داشته باشید که ویندوز را از سایت های معتبر دانلود نمایید تا با مشکلی رو به رو نشوید.

  • برای نصب ویندوز 11 بر روی ویندوز 10 باید بعد از خارج کردن فایل دانلود شده از حالت فشرده بر روی پوشه ی setup  کلیک نمایید.
  • در مرحله ی بعد پنجره ای با عنوان preparing  برای شما نمایش داده می شود که در این مرحله باید اندکی صبور باشید.

  • بعد از اتمام مرحله ی بالا پنجره ای با عنوان install windows 11  برای شما نمایش داده خواهد شد، در این بخش با انتخاب گزینه ی accept  می توانید به مرحله ی بعد بروید.
  • حال با انتخاب گزینه ی install  نصب ویندوز 11 برای شما آغاز خواهد شد.

  • در آخر صفحه ی آبی رنگی به شما نمایش داده می شود که باید مدتی صبور باشید تا مراحل نصب به پایان برسد.

دانلود نرم افزار انی دسک

نرم افزار انی دسک (Anydesk) به طور کلی از گروه نرم افزارهای ارتباط از راه دور می باشد، پیش تر از این، برای اتصال به کامپیوتر افراد از نرم افزار TeamViewer استفاده می شد اما امروزه این برنامه جای خود را به نرم افزار کاربردی و محبوب انی دسک داده است.

در واقع انی دسک به شما کمک می کند تا از راه دور به سیستم شخص دیگری دسترسی داشته باشید، نصب این نرم افزار بسیار ساده بوده و به سرعت انجام می شود، لازم به ذکر است این برنامه برای گوشی های آیفون و اندرویدی نیز قابل استفاده می باشد.

برای استفاده از  قابلیت ارتباط از راه دور توسط این برنامه کافی است بعد از دانلود نرم افزار انی دسک ، وارد محیط برنامه شده و شماره ی نمایش داده شده در سمت چپ که به عنوان شناسه ی شما می باشد را برای دسترسی افراد دیگر به سیستم خود، در اختیار شخص مورد نظر قرار دهید بعد از آن باید منتظر اتصال دستگاه خود باشید.

نرم افزار انی دسک کارایی بالایی دارد از جمله مهم ترین دلایل استفاده از این نرم افزار رفع مشکلات کامپیوتری از راه دور و توسط افراد متخصص در این زمینه می باشد به طوری که در صورت بروز مشکل می توانید با کمک این نرم افزار از شخصی که در این زمینه تخصص دارد بخواهید تا با متصل شدن به کامپیوتر شما مشکل مربوطه را در سریع ترین زمان رفع کند در این صورت می توانید مشکلات کامپیوتری خود را بدون اتلاف هزینه و زمان برطرف سازید.

سخن آخر:

در پایان از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم، شما می توانید در صورت بروز مشکل در سیستم های کامپیوتری، لپ تاپ و گوشی های هوشمند خود به صورت تلفنی و اینترنتی از طریق شماره های 909071540 یا 0217129  با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و از آن ها مشاوره ارزان دریافت کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • سخت افزار,
  • تعمیرات,
  • نصب ویندوز 11,

نظرات ثبت شده برای این خبر

sara
(1400/04/22)
سایت شما عالی هستش امیدوارم موفق باشید

Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 15

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد image دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد 1403/01/21

گوگل دستیار کدنویسی جمنای را با قابلیت‌های کاربردی به اندروید استودیو اضافه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

ایلان ماسک: پست‌های من بیشتر از آنکه به وضع مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است image ایلان ماسک: پست‌های من بیشتر از آنکه به وضع مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است 1403/01/21

ایلان ماسک در دادگاه اعلام کرد که پست‌های او بیشتر از آنکه به وضعیت مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46