خدمات سایت


متن کامل خبر

طراحی سایت شخصی چیست و چه کاربردی دارد؟

آرشیو
بشر برای برقراری ارتباط با دیگران نیاز به مسیرها و راه‌های ارتباطی دارد و اگر بخواهد این دایره‌ی ارتباطی را گسترده‌تر کند، باید از ابزارهای پیشرفته‌تر استفاده کند...
1400/08/24 10:58:57 ق.ظ

بشر برای برقراری ارتباط با دیگران نیاز به مسیرها و راه‌های ارتباطی دارد و اگر بخواهد این دایره‌ی ارتباطی را گسترده‌تر کند، باید از ابزارهای پیشرفته‌تر استفاده کند. فضای اینترنت مکان مناسبی برای این است که با دیگران در ارتباط و تعامل باشیم و طراحی سایتشخصی یکی از موثرترین اقدامات برای رسیدن به این منظور است.

کاربردهای طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی با سایت ساز فوری این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که نظرات و عقاید خود را برای دیگران بازگو کنید، یا محصولاتی را در فضای اینترنت بفروشید و درآمدزایی کنید، حتی می‌توانید مهارتی را به دیگران آموزش دهید. پس همان‌طور که می‌بینید هر فردی می‌تواند از طراحی سایت شخصی استفاده‌های متفاوتی بکند. که در ادامه هرکدام از کاربردها را بیان می‌کنیم.

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی مانند یک دفتر است که شما می‌توانید نظرات و عقاید خود را در مورد مسائل مختلف در آن بنویسید. اما با یک تفاوت؛ این دفتر و صفحات آن در اختیار کاربران فضای مجازی قرار می‌گیرد و می‌توانند مطالب شما را بخوانند. حتی می‌توانند نظرات خودشان را در مورد مطالب شما ابراز کنند و همین امر موجب ایجاد تعامل بین افراد مختلف می‌شود.

وبلاگ شخصی یک مزیت بزرگ دارد و آن این‌ست که افراد مختلف می‌توانند تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارند. بنابراین اگر در پی کسب دانش باشید طراحی سایت شخصی می‌تواند شما را برای یاد گرفتن مطالب جدید ترغیب کند. به این صورت که شما برای جلب رضایت مخاطب ناچار هستید مطالعه و جستجو کنید و اطلاعات دقیق و به روز در اختیار کاربر قرار دهید. همین امر باعث می‌شود دانش شما گسترده‌تر شود. 

ایجاد رزومه در سایت شخصی

ارائه‌ی سوابق کاری یا رزومه فعالیت‌ها در وب سایت شخصی یک شیوه‌ی حرفه‌ای است و دیگر لازم نیست سوابق خود را تایپ کنید و برای تک تک کارفرمایان بفرستید. در این شیوه با ارائه‌ی آدرس وب سایت می‌توانید اطلاعات را به صورت طبقه بندی شده و آنلاین در اختیار دیگران قرار بدهید. ارائه‌ی روزمه با وب سایت شخصی برای افرادی که به صورت فریلنسری کار می‌کنند یک راه مناسب و حرفه‌ای است.

آموزش مهارت‌ها با سایت شخصی

طراحی سایت شخصی به صاحبان آن امکان ارائه‌ی آموزش مهارت‌ها را می‌دهد. هر فردی در زمینه‌ای مهارت داد و می‌تواند آن را به وسیله‌ی سایت شخصی به دیگران آموزش دهد. هیچ محدودیت موضوعی  برای ارائه‌ی محتوای آموزشی وجود ندارد. مطالب آشپزی، خیاطی، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، موسیقی حتی دروس کنکوری را نیز می‌توان در سایت شخصی آموزش داد. حتی این شیوه می‌تواند یک راه کسب درآمد باشد.

پورتفولیو

نویسندگان، بازیگران و هنرمندان می‌توانند با راه‌اندازی یک سایت شخصی اخبار و اطلاعات کارهای حرفه‌ای و زندگی شخصی‌شان را منتشر کنند. این کار برای طرفداران جالب است و می‌توانند پیگیر مواردی که دوست دارند باشند. از طرف دیگر یک نوع تبلیغ آنلاین برای کار آن هنرمند تلقی می‌شود.

بازاریابی اینترنتی در سایت شخصی

وب سایت شخصی می‌تواند یک راه مناسب برای تبلیغ فعالیت‌ها و کارهای فرد باشد. به طور مثال اگر در زمینه‌ی تولید محتوا، حسابداری یا هر کار دیگری فعالیت دارید، می‌توانید نمونه‌کارهای خود را داخل سایت شخصی قرار دهید. این کار باعث می‌شود کاربرانی که برای دریافت خدمات به شما مراجعه می‌کنند، با دیدن نمونه کار به شما اعتماد کنند.

برند سازی شخصی

کسانی که در کسب و کاری فعالیت دارند با راه اندازی سایت شخصی می‌توانند یک برند ایجاد کنند. برند سازی موجب می‌شود شما از دیگران که فعالیتی مشابه انجام می‌دهند متمایز باشید و سایت شخصی می‌تواند شما را به این هدف نزدیک می‌کند.

وب سایت شخصی شامل چه بخش‌هایی است؟

  • بیوگرافی

برای طراحی وب سایت باید مواردی در طراحی رعایت شود. مثلا قسمت بیوگرافی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در طراحی وب سایت است.  این بخش شما را به مخاطب معرفی می‌کند.

  • آموزش و مقالات

علاوه بر این‌ها چون کاربر برای دریافت اطلاعات به وب سایت شخصی مراجعه می‌کند، باید اخبار و اطلاعات و مقالات در اختیار کاربر قرار بگیرد.

  • راه‌های ارتباط و اطلاعات تماس

همینطور راه‌های ارتباط باید برقرار باشد و افراد بتوانند نظرات و ایده‌های خود را با شما درمیان بگذارند. استفاده از آیکون صفحات اجتماعی در وبلاگ شخصی باعث می‌شود،کاربران شما را در پلتفورم‌های مختلف دنبال کنند و بیشتر با شما در تعامل باشند.

  • درج دیدگاه و نظرات

برای برقراری ارتباط دوسویه و بازخورد گرفتن از مخاطب باید بخشی را برای بیان دیدگاه مخاطبان در نظر بگیرید.

  • خدمات

در مواردی که در وب سایت شخصی خدماتی را می‌خواهید به کاربران ارائه کنید، حتما باید یک بخش جداگانه برای آن در نظر بگیرید.

سایت شخصی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

سایت شخصی با هدف و کاربرد مشخص راه اندازی می‌شود و با دارا بودن ویژگی‌های اختصاصی سایت شخصی از انواع دیگر سایت‌ها متمایز می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی سایت‌های شخصی این است که باید واکنش‌گرا باشند یعنی با وسایل الکترونیکی مختلف مانند کامپیوتر، موبایل، تبلت بتوان به آن دست پیدا کرد و قابلیت نمایش در ابعاد مختلف را داشته باشد. از طرف دیگر سایت شخصی باید بتواند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهد یا به عبارتی دیگر انعطاف پذیر باشد.

همچنین سایت شخصی باید به گونه‌ای طراحی شود که مدیریت و  استفاده از آن راحت باشد. طراحی قابلیت‌های پیشرفته و پیچیده کردن کار برای صاحبان سایت شخصی امکان مطلوبی نیست.

شرکت طراحی سایت راتین،  و سفارش طراحی سایت راتین بهترین خدمات را در زمینه‌ی طراحی و ساخت سایت شخصی در اختیار شما می‌گذارد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • برندسازی,
  • طراحی سایت,
  • سایت ساز فوری,
  • وبلاگ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اپل احتمالاً مک‌های M4 و آیپد مینی 7 را 11 آبان عرضه می‌کند image اپل احتمالاً مک‌های M4 و آیپد مینی 7 را 11 آبان عرضه می‌کند 1403/07/15

گرمن انتظار دارد اواسط سال 2025، اپل باز هم دستگاه‌های بیشتر و متنوعی روانه بازار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

پردازنده‌های اینتل Core Ultra 300 ظاهراً قدرت هوش مصنوعی بسیار بیشتری خواهند داشت image پردازنده‌های اینتل Core Ultra 300 ظاهراً قدرت هوش مصنوعی بسیار بیشتری خواهند داشت 1403/07/15

این تراشه‌ها ظاهراً در نیمه دوم سال آینده میلادی با معماری NPU5 عرضه می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

پشتیبانی از زبان‌های بیشتر وارد چت صوتی جمنای لایو گوگل می‌شود image پشتیبانی از زبان‌های بیشتر وارد چت صوتی جمنای لایو گوگل می‌شود 1403/07/12

چت صوتی هوش مصنوعی جمنای لایو در هفته‌های آینده میزبان زبان‌های بیشتری خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

چند عضو گروه باج‌افزار LockBit و گروه هکری Evil Corp دستگیر و تحریم شدند image چند عضو گروه باج‌افزار LockBit و گروه هکری Evil Corp دستگیر و تحریم شدند 1403/07/12

همچنین 9 سرور مرتبط با عملیات‌های گروه باج‌افزار LockBit شناسایی و حذف شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

حلقه هوشمند Oura Ring 4 معرفی شد؛ باریک‌تر از قبل با سنسورهای دقیق‌تر image حلقه هوشمند Oura Ring 4 معرفی شد؛ باریک‌تر از قبل با سنسورهای دقیق‌تر 1403/07/12

Oura Ring 4 از 15 اکتبر (24 مهر) با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد که نسبت به نسل قبلی خود 50 دلار گران‌تر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

سونی و رزبری‌پای، ماژول دوربین مجهز به هوش مصنوعی ساختند image سونی و رزبری‌پای، ماژول دوربین مجهز به هوش مصنوعی ساختند 1403/07/09

ماژول دوربین جدید رزبری‌پای با همکاری سونی توسعه‌ یافته و بر هوش مصنوعی متمرکز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

فرماندار کالیفرنیا لایحه مهم ایمنی هوش مصنوعی را وتو کرد؛ سنگینی قوانین بر دوش شرکت‌های بزرگ AI image فرماندار کالیفرنیا لایحه مهم ایمنی هوش مصنوعی را وتو کرد؛ سنگینی قوانین بر دوش شرکت‌های بزرگ AI 1403/07/09

فرماندار کالیفرنیا لایحه‌ی مهمی را در حوزه‌ی هوش مصنوعی وتو کرد؛ آیا این تصمیم می‌تواند آینده‌ی هوش مصنوعی را تحت‌تأثیر قرار دهد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

اپیک گیمز از گوگل و سامسونگ به علت قوانین محدودکننده شکایت می‌کند image اپیک گیمز از گوگل و سامسونگ به علت قوانین محدودکننده شکایت می‌کند 1403/07/09

این شکایت در آمریکا ثبت می‌شود اما ممکن است سازنده فورتنایت شکایت مشابهی را در اروپا و آسیا نیز ثبت کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

مانیتور 4K جدید شیائومی پورت USB-C دارد و با قیمت منطقی عرضه می‌شود image مانیتور 4K جدید شیائومی پورت USB-C دارد و با قیمت منطقی عرضه می‌شود 1403/07/06

شیائومی مدل جدید مانیتور ردمی A27U را با درگاه USB C عرضه کرده است که البته درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

تبلت گیمینگ هیجان‌انگیز ردمجیک نوا وارد بازارهای جهانی شد image تبلت گیمینگ هیجان‌انگیز ردمجیک نوا وارد بازارهای جهانی شد 1403/07/06

تبلت ردمجیک نوا با مشخصات قدرتمند و هیجان‌انگیر به بازار جهانی عرضه شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69