خدمات سایت


متن کامل خبر

گلکسی اس 22 اولترا در مدل یک ترابایتی نیز عرضه خواهد شد

آرشیو
با نزدیک شدن به رویداد معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، رندرها و شایعات بیشتری در‌ مورد این محصولات در‌ دسترس قرار می‌گیرد. اکنون اطلاعات جدیدی در‌ مورد حافظه‌ی ذخیره‌سازی پرچم‌داران بعدی سامسونگ منتشر شده است.
1400/10/27 10:37:14 ق.ظ

شاید به‌‌ خاطر داشته باشید که سامسونگ در سال ۲۰۱۹، گلکسی اس ۱۰ پلاس را در مدل یک ترابایتی نیز عرضه کرد؛ اما این شرکت گلکسی‌های بعدی خود را با این میزان از حافظه‌ی ذخیره‌سازی تولید نکرد. البته از‌ آنجا‌ که اپل در سری آیفون ۱۳، این گوشی را در مدل یک ترابایتی نیز روانه‌ی بازار کرده است، برخی از منابع اعلام کرده‌اند سامسونگ به‌‌ همین دلیل به‌‌ دنبال ارائه‌ی مجدد مدل یک ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا است.



به گزارش فون‌آرنا، به‌طور خاص، کارمند سابق سامسونگ با نام کاربری SuperReader روز شنبه توئیتی ارسال کرد که در آن نوشته شده است:

    سامسونگ تصمیم گرفت از مدل یک ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا پشتیبانی کند. با‌ این‌‌ حال تاریخ عرضه‌ی این نسخه مشخص نیست. شاید این مدل بعد از ماه فوریه رونمایی شود.

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، شاید مدل یک ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا تا پایان ماه فوریه‌ در‌ دسترس خریداران نباشد.

برگه‌ی مشخصاتی که قبلاً از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ فاش شده، نشان‌دهنده‌ی مدل یک ترابایتی این محصول بود و علاوه‌‌ بر‌ این در این برگه اشاره شده که مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌‌ جای رم ۱۲ گیگابایت از رم هشت گیگابایت بهره خواهد برد.

افشاکننده‌ی دیگری به‌‌ نام لتزگودیجیتال به توضیحات ایشان آگاروال، مشاور برجسته اشاره کرده است. آگاروال در این رابطه گفت:

    می‌توانم تأیید کنم که یک نسخه از گلکسی اس 22 اولترا با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایت روانه‌ی بازار خواهد شد اما امکان دارد سامسونگ آن را فقط در برخی از نواحی جهان عرضه کند که از‌ جمله می‌توان به بازارهای مهم اروپایی اشاره کرد.
کاربران معمولی به یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی احتیاج ندارند، اما با نبود امکان ارتقاء حافظه‌ی ذخیره‌سازی، آن‌‌ دسته از کاربرانی که از دوربین رضایت دارند یا حرفه‌ای‌هایی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند، از عرضه‌ی مدل یک ترابایتی خوشحال خواهند شد.

به گفته‌ی لتزگودیجیتال، مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی احتمالاً با قیمت ۱۴۸۴ دلار به‌‌ فروش خواهد رسید. مدل مجهز به رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز با قیمت ۱۶۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. در نهایت مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۱۷۰۰ دلار در‌ دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که قیمت اعلام‌شده برای مدل‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا بر‌ اساس نرخ تبدیل فعلی دلار آمریکا اعلام شده و شاید قیمت نهایی این گوشی‌ها با آنچه اعلام شده کمی تفاوت داشته باشد. البته این قیمت‌ها برای بازار آمریکا نیست.

گلکسی اس ۲۲ اولترا در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و قرمز روانه‌ی بازار خواهد شد. مهم‌تر از آن، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر‌ اینکه شاید مشکلات تولید، سامسونگ را مجبور کند تا استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ با گرافیک AMD را کنار گذاشته و همه‌ی مدل‌های این پرچم‌دار را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک روانه‌ی بازار کند. البته برخی از منابع در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند که این اتفاق رخ نخواهد داد.

معمولاً سامسونگ مدل مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون پرچم‌داران خود را در کشورهایی مثل ایالات متحده، کانادا و چین عرضه می‌کند. این در‌ حالی است که سایر کشورهای جهان معمولاً میزبان مدل اگزینوسی پرچم‌داران سامسونگ بوده‌اند.

در‌ نهایت باید اشاره کنیم گلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالاً از‌ نظر ظاهری از سبک طراحی گلکسی نوت با گوشه‌های مربعی بهره خواهد برد و گفته شده این محصول جایگاهی برای قرارگیری قلم اس‌پن در‌ دسترس کاربر قرار خواهد داد. همچنین ظاهراً قلم اس‌پن امسال در جعبه‌ی این گوشی قرار داده خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ اولترا، گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) معرفی و عرضه‌ی این محصولات نیز از ۲۴ فوریه آغاز شود.
منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
  • گلکسی اس 22 اولترا,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد image پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد 1402/12/23

پوکو X6 Neo از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 104

بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد image بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد 1402/12/23

این گوشی احتمالاً در نمایشگر داخلی چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد image تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد 1402/12/20

گوشی جدید پوکو شاید همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت image اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت 1402/12/19

در بین سال‌های 2018 تا 2022، رتبه اول در اختیار تیک‌تاک بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد image مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد 1402/12/19

ایسوس ذن‌فون 11 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید image ۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید 1402/12/16

اپل با انتشار iOS 17.4 و iPadOS 17.4 دو آسیب‌پذیری امنیتی مهم را در این سیستم‌های عامل برطرف کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه image آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه 1402/12/09

اگر یکی از گوشی های معرفی شده در این متن را در اختیار دارید، به‌زودی آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ را دریافت خواهید کرد. اطلاعات تکمیلی را در ادامه مطالعه فرمایید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

آنر اولین گوشی تاشوی عمودی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد image آنر اولین گوشی تاشوی عمودی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد 1402/12/09

آنر قصد دارد در این گوشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز استفاده کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

قیمت روز موبایل آیفون، سامسونگ و شیائومی image قیمت روز موبایل آیفون، سامسونگ و شیائومی 1402/12/05

در این گزارش به بررسی آخرین قیمت گوشی‌های موبایل در بازار پرداخته‌ایم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

برخی کاربران از وجود مشکلات ادامه‌دار بلوتوث در سری آیفون 15 خبر می‌دهند image برخی کاربران از وجود مشکلات ادامه‌دار بلوتوث در سری آیفون 15 خبر می‌دهند 1402/12/05

با وجود آپدیت به iOS 17.3.1، این مشکل هنوز پابرجاست.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38