خدمات سایت


متن کامل خبر

گارمین ساعت هوشمند Forerunner 955 Solar را با قابلیت شارژ خورشیدی معرفی کرد

آرشیو
گارمین ساعت هوشمند Forerunner 955 Solar را با امکان شارژ خورشیدی، GPS و قابلیت‌های دیگر معرفی کرد. این شرکت همچنین از Forerunner 255 رونمایی کرد.
1401/03/11 12:50:52 ب.ظ

گارمین ساعت هوشمند Forerunner 955 Solar را با امکان شارژ خورشیدی، GPS و قابلیت‌های دیگر معرفی کرد. این شرکت همچنین از Forerunner 255 رونمایی کرد.

گارمین پس از معرفی چندین محصول پوشیدنی موفق در اوایل سال جاری، اکنون مدل‌های جدیدی را به مجموعه‌ی Forerunner خود اضافه کرده است؛ محصولاتی که از شارژ خورشیدی، موقعیت‌یاب و قابلیت‌های جذاب دیگر بهره می‌برند.


به گزارش AndroidAuthority، گارمین برای اولین‌بار قابلیت شارژ خورشیدی را در Forerunner 955 Solar ارائه داده است. این محصول از لنز شارژ خورشیدی Power Glass بهره می‌برد که عمر باتری آن را در حالت GPS به ۴۹ ساعت یا در حالت عادی به ۲۰ روز می‌رساند. این ساعت همچنین از نمایشگر لمسی تمام رنگی با قابلیت Always on Display (همیشه‌روشن) بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد صفحه‌نمایش این محصول مکمل طراحی سنتی گارمین است.
از دیگر ویژگی‌های مهم Forerunner 955 Solar می‌توان به GPS چندبانده، ردیابی تمرین‌های ورزشی و وضعیت HRV اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد روی ضربان قلب خود نظارت داشته باشند. این محصول همچنین ابزارک جدیدی به‌نام Race دارد که شامل اطلاعات آب‌وهوا، پیش‌بینی عملکرد و شمارشگر معکوس است. این ساعت برنامه‌های تمرینی متناسب با سلامت کاربر ارائه خواهد داد. به‌طور مشابه، گارمین یک گزارش صبحگاهی قابل‌تنظیم به ساعت‌های هوشمند جدید خود اضافه کرد که اطلاعاتی را درمورد وضعیت خواب، ریکاوری، تمرین و وضعیت HRV کاربر و همچنین آب‌وهوای روزانه و پیشنهاد تمرین ارائه می‌دهد.
Forerunner 955 Solar هنگام دویدن اطلاعاتی درمورد استقامت لحظه‌ای را نمایش می‌دهد تا به‌ ورزشکاران کمک کند به تلاش خود هنگام دویدن نظارت داشته باشند. علاوه‌براین، ورزشکارانی که دستگاه خود را با لوازم‌جانبی دیگر جفت می‌کنند قادر خواهند بود هنگام استفاده از قابلیت Running Dynamics گارمین، معیارهای واقعی تلاش خود را به‌طور دقیق روی ساعت دریافت کنند. علاوه‌براین ویژگی‌ها، ابزارهای بهداشتی و سلامت بسیاری در پوشیدنی‌های گارمین یافت می‌شود که ازجمله می‌توان به باتری بدن، ردیابی چرخه‌ی قاعدگی و بارداری، اعلان‌های گوشی هوشمند و موارد دیگر اشاره کرد. علاقمندان می‌توانند از همین‌حالا ساعت هوشمند جدید گارمین را با قیمت ۶۰۰ دلار ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس Garmin.com سفارش دهند. اگر قابلیت شارژ خورشیدی برای شما اهمیت ندارد می‌توانید نسخه‌ی استاندارد Forerunner 955 را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خریداری کنید.
خوشبختانه، گران‌ترین ساعت هوشمند گارمین، تنها مدلی نیست که نسخه‌ی جدید آن معرفی شده و این شرکت همچنین خانواده‌ی جدیدی از دستگاه‌های Forerunner 255 را معرفی کرده است. این سری دو گزینه‌ی با ابعاد متفاوت و مدل‌های تخصصی با فضای ابری را برای ذخیره‌ی موسیقی شامل می‌شود. Forerunner 255 و 255 Music در مدل ۴۶ میلی‌متری دردسترس هستند، درحالی‌که Forerunner 255S و 255S Music فقط در ابعاد ۴۱ میلی‌متری عرضه می‌شوند.
ازجمله بهبودهایی که در این مدل‌های جدید اعمال شده، می‌توان به افزایش چشمگیر عمرباتری اشاره کرد. گارمین می‌گوید مدل‌های جدید تا ۱۴ روز در حالت عادی یا تا ۳۰ ساعت در حالت فعال بودن GPS کار خواهند کرد. این شرکت همچنین از موقعیت‌یاب چندبانده برای داده‌های لحظه‌ای دقیق‌تر، ردیابی HRV و معیارهای استقامت و قدرت استفاده کرده و همچنین از قابلیت Garmin Pay برای پرداخت‌های بدون‌ تماس پشتیبانی می‌کند.

به‌طور کلی، دستگاه‌های جدید گارمین براساس نسل قبلی آن‌ها ساخته شده تا فهرستی از قابلیت‌های کاربردی ارائه دهند. ورزشکاران از عرضه‌ی محصولاتی مثل Forerunner 255 خوشحال خواهند شد زیرا این ساعت حالا می‌تواند حالت‌های سه‌گانه و فعالیت‌های ورزش‌های مختلف را شناسایی کند. کاربران همچنین می‌توانند هنگام تمرین، بین حرکت‌های خود به عقب و جلو حرکت کنند.
هر دو مدل Forerunner 255 و Forerunner 255S در رنگ‌های متنوع با قیمت ۳۵۰ دلار دردسترس هستند. مدل Forerunner 255 Music و Forerunner 255S Music نیز با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شده‌اند. برای مشاهده‌ی مدل‌های مختلف یا سفارش این ساعت‌های هوشمند جدید می‌توانید به‌ وب‌سایت رسمی گارمین مراجعه کنید.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • گارمین,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد image دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد 1403/01/21

گوگل دستیار کدنویسی جمنای را با قابلیت‌های کاربردی به اندروید استودیو اضافه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38