خدمات سایت


متن کامل خبر

راز درآمد میلیونی پسر اصفهانی

آرشیو
راز درآمد میلیونی پسر اصفهانی داستانی است که یک راز مهم را برای شما فاش میکند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
1401/08/11 02:32:49 ب.ظ

راز درآمد میلیونی پسر اصفهانی

زار درآمد میلیونی پسر اصفهانی داستانی است که یک راز مهم را برای شما فاش میکند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

راز درآمد میلیونی پسر اصفهانی

شاید داستان این پسر مربوط به خیلی از ما باشه و حتما باید دقت داشته باشید که از این داستان نتیجه ای که باید را بگیری. روزی یک پسر که هیچ سرمایه ای برای شروع یک کسب و کار نداشت به دنبال پول برای اجاره خانه، بدهی های زایادش و امرار معاش بود. این پسر بعد از گذشت روز ها به این نتیجه رسید که شاید دنیای اینترنت بتواند کمکی در اوضاع او کند.

پس تحقیق های مورد نیاز را در این زمنیه شروع کرده و به این رسید که طراحی سایت اصفهان میتواند به آن کمک خیلی خوبی کند. پس وبسایت خود را طراحی کرد و توانست با تلاش فراوان آن را به درآمد برساند.

خودمان نیز قبول داریم که این داستان خیلی سطحی و بی نمک بود ولی رازی در این داستان نهفته شده بود، این که باید مطمئن باشید که وبسایت های اینترنتی میتوانند کمک خیلی بزرگی به ما بکنند و حتی اگر از قبل کسب و کار خودمان را داشته باشیم، باز هم میتوانند آن را گسترش دهند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که ویژگی های داشتن وب سایت را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

نیاز های مردم در اینترنت سرچ میشود

اکنون و در این زمانی که ما در آن قرار داریم حتما خودمان هم جزو دسته افرادی هستیم که وقتی به یکسری اطلاع یا یک وسیله ای نیاز داریم آن را در اینترنت سرچ میکنیم و از داخل یک وبسایت آن را خریداری میکنیم.

در این بین وبسایتی که در صفحه اول گوگل وجود دارد و شما از طریق آن اجناس خود را خریداری میکنید برد میکند. حالا بیایید و تصور کنید که وبسایت شما در صفحه اول گوگل باشد، حالا ببنید وقتی در صفحه اول گوگل وجود داشته باشید چه سود هنگفتی برای شما خواهد داشت.

وجود وبسایت: اعتبار بیشتر

اگر بخواهیم به طور خلاصه این موضوع را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که وجود وبسایت در اینترنت به منزله وجود دفتر یا فروشگاه شما در اینترنت است و این یعنی اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان. اکنون بسیاری از مردم به طور مثال برای اینکه بتوانند لباس مورد علاقه خودشان را پیدا کنند از اینترنت استفاده میکنند.

ولی نکته ای در این بین وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید. وقتی که مخاطبان نامی از شما و محصولاتتان در نتیجه سرچ خود نبینند قطعا به سراغ رقیب هایتان خواهند رفت. پس یکی دیگر از خاصیت های مهم وب سایت این است که به کسب و کار شما اعتبار خواهد بخشید.

امکان برسی اطلاعات مشتریان و تماس با آن ها

وقتی که یک فردی با استفاده از کسب و کار های سنتی خرید میکند، صاحاب مغازه دیگر این امکان را ندارد که بتواند با او در تماس باشد و شاید دیگر اصلا هیچگاه آن مشتری را نبیند. ولی در فروشگاه های اینترنتی این موضوع کاملا برعکس میباشد و وقتی که یک فرد از شما خرید میکند اطلاعاتش در وبسایت ذخیره میشود و شما میتوانید تا مدت ها از طریق شبکه های اجتماعی و... با آن در تماس باشید.

حالا سود این ارتباط و اطلاعات چیست؟ خب جواب خیلی ساده میباشد. وقتی که شما اطلاعات تماس مشتریان خود را داشته باشید میتوانید آن را از تخفیف ها و جوایز جدید خود با خبر کنید و در واقع باعث شوید که آن مشتری از شما مجدادا خرید کند.

محدودیت زمانی و یا مکانی نخواهید داشت

اصلا مهم نیست که یک مشتری بخواهد روز از شما خرید کند یا در نصف شب، مهم این است که وبسایت شما از قبل طراحی و برنامه ریزی شده است و وقتی که مشتری وبسایت شما را باز میکند همه چیز طبق برنامه پیش میرود. یکی از مهم ترین جذابیت های وب سایت همین مورد میباشد.

این جذابیت نه تنها به محدود نبود زمان ختم نمیشود، بلکه در یک وبسایت مکان هم هیچگونه معنایی ندارد. فرض کنید که شما طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در اصفهان انجام داده اید، یک مشتری میتواند از زاهدان، تهران، شیراز و تمامی شهر های ایران زمین از شما خرید کند و خب چه چیزی بهتر از این؟

به صرفه بودن در هزینه ها

داشتن یک فروشگاه فیزی خیلی خوب میباشد و همیشه شما مشتری های خودتان را دارید و روز به روز مشتری های جدید تری پیدا میکنید ولی نکته اینجاست که آیا شما بودجه اولیه برای راه اندازی آن کسب و کار را دارید؟ بیایید یک چرتکه با خودتان بندازید.

یکی از خوبی های وبسایت این است که شما نیاز به بودجه خیلی کمتری برای راه اندازی آن دارید و اگر محصولاتی دارید که برای فروش آن ها نیازی به فروشگاه فیزیکی ندارید، چرا فروشگاه های اینترنتی را امتحان نمیکنید. برای طراحی وب سایت شما میتوانید با استفاده از آموزش وردپرس خودتان وبسایت خودتان را طراحی کنید و یا از شرکت های طراحی سایت درخواست کنید که این کار را برای شما انجام بدهند.

بازاریابی مقرون به صرفه

یکی دیگر از بهترین ویژگی های وبسایت های اینترنتی بازاریابی آن و ابزار پیشرفته ای است که در اختیار شما قرار داده میشود. به کمک این نوع بازار یابی شما میتوانید تبلیغ خود را در دیگر وبسایت ها بگذارید و همچنین به راحتی میتوانید تعداد کلیلک ها و بازدید های وبسایت خودتان را برسی کنید.

باید توجه داشت که اگر وبسایت شما پیشرفت کند به منزله این موضوع خواهد بود که کسب و کار شما پیشرفت کرده است و در واقع شما یم برند معتبر شده اید. پس به هیچ عنوان داشتن یک وبسایت خوب را دست کم نگیرید و سعی کنید که از آن و مزایای بسیار مفید آن استفاده کنید.

جمع بندی

پسر داستان ما با استفاده از وبسایت توانست یک قدم به پیشرفت نزدیک تر شود، پس ما برای شما یک پیشنهاد داریم. اگر میخواهید به طیف گسترده ای از مشتریان و همچنین خریداران بالقوه دسترسی داشته باشید و سود خیلی بیشتری را وارد چرخه درامد زایی خودتان بکنید وبسایت را در اولویت ها خودتان قرار دهید.

ما در این مقاله قصد داشتیم که خوبی های داشتن وبسایت را برای شما دوستان عزیز جمع بندی کنیم و به شما ارائه دهیم. .وبسایت اعتبار شما و برند سازی میباشد و در نتیجه در ذهن مخاطبان همیشه جا خواهید داشت، پس هیچ وقت از آن غافل نشوید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • طراحی سایت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62