خدمات سایت


متن کامل خبر

رونمایی از جاروبرقی CordZero A9 Kompressor ال‌جی در نمایشگاه CES 2023

آرشیو
ال‌جی الکترونیکس (LG) جارو شارژی جدید CordZero A9 Kompressor™ مجهز به نازل بخار (Steam Power Mop) خود را در نمایشگاه CES 2023 به نمایش خواهد گذاشت.
1401/10/13 11:32:35 ق.ظ

این محصول جدید که یکی از برندگان جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2023 است اولین جاروی ایستاده بی‌سیم این شرکت است که قابلیت طی کشیدن با استفاده از فناوری بخار را دارد. جاروشارژی  CordZero A9 Kompressor ال‌جی همراه با پایه نوآورانه All-in-One Tower  ارائه می‌شود که برای نگه‌داری، شارژ مجدد و تخلیه خودکار محفظه جاروبرقی طراحی شده است.



جدیدترین جاروبرقی CordZero ال‌جی که دارای نازل Steam Power  است، قابلیت نظافت با طی مرطوب و طی بخار را داشته و عملکرد موثری دارد به طوری که بدون نیاز به استفاده از شوینده، سطوح را کاملاً تمیز می‌کند.

در طی کشیدن با بخار پدهای طی در دمای تقریباً 60 درجه سلسیوس (140 درجه فارنهایت) نگه داشته می‌شوند که این امر باعث می‌شود جارو شارژی CordZero A9 Kompressor بتواند لکه‌های روی کفپوش را آسان‌تر از یک محصول دارای طی مرطوب معمولی تمیز کند. طبق اظهار سازمان جهانی تست و صدور گواهی Intertek، پدهای گرم شده با بخار ال‌جی در پاک کردن لکه‌ها و جدا کردن مواد چسبیده به سطح کفپوش‌ها موثرتر از یک پد طی کشی معمولی عمل می‌کنند.1

نازل Steam Power به سنسورهای دوگانه‌ای مجهز است که از داغ شدن بیش از حد مولد بخار و سیستم خودکار و پیشرفته تأمین آب که پدها را در طول طی کشی مرطوب نگه می‌دارد جلوگیری می‌کند. برای حفظ ایمنی کاربر، در صورتی که نازل از زمین جدا شود و یا برای حدود 20 ثانیه ثابت نگه داشته شود، تولید بخار متوقف شده و در صورت بدون فعالیت ماندن در حدود یک دقیقه چرخش مورب طی نیز متوقف می‌شود.2 جاروبرقی شارژی ایستاده جدید ال‌جی از فن‌آوری  Axial Turbo Cyclone™  نیز استفاده می‌کند که با ایجاد مکش قدرتمند به زدودن غبار و سایر خرده‌ریزه‌های موجود در کف خانه کمک می‌کند.

پایه همه کاره نیز همراه با جارو شارژی CordZero A9 Kompressor ال‌جی ارائه می‌شود. این پایه همه ­کاره علاوه بر اشغال فضای ناچیز و توانایی شارژ سریع، دارای یک کیسه قابل تعویض، یک سیستم تخلیه خودکار برای خالی کردن مخزن زباله جارو و یک صفحه نمایش نشان‌دهنده وضعیت دستگاه می­باشد. پایه All-in-One Tower ال‌جی همچنین سه وضعیت هشدار/اعلان مختلف و فضایی برای نگه‌داری لوازم جانبی جاروی CordZero فراهم می‌کند.

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس: “جارو شارژی جدید CordZero A9 Kompressor ال‌جی مجهز به قابلیت طی‌کشی قدرتمند با استفاده از فناوری بخار به معنای واقعی کلمه و یک راه‌کار نظافت همه کاره است که به لطف عملکرد موثر جارو‌ و طی کشی خشک و مرطوب، به کاربران اجازه می‌دهد سطوح دلخواه در منزل را تمیز کنند. ال‌جی همواره به ارائه لوزام خانگی و دستگاه‌های نظافت نوآورانه برای خانه‌ای سالم‌تر و زندگی بهتر ادامه خواهد داد.”

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله جارو شارژی CordZero  مجهز به طی کشی قدرتمند بخار و All-in-One Tower را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ال جی,
  • جاروبرقی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 220

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

واردات لوازم خانگی برقی و گازسوز آزاد شد image واردات لوازم خانگی برقی و گازسوز آزاد شد 1402/09/21

معاون رئیس جمهور مصوبه وزیران پیرامون مجوز واردات لوازم برقی و گاز سوز خانگی با برچسب انرژی با دو رتبه برتر انرژی را ابلاغ کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 128

یخچال ۲۵۶ لیتری شیائومی از یک گربه هم کمتر صدا تولید می‌کند و ۱۲ میلیون تومان است image یخچال ۲۵۶ لیتری شیائومی از یک گربه هم کمتر صدا تولید می‌کند و ۱۲ میلیون تومان است 1402/07/29

یخچال سه درب ۲۵۶ لیتری شیائومی با انبوهی از ویژگی‌های جذاب هوشمند، قیمت اقتصادی و یک محفظه اضافه جداگانه معرفی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 348

رونق فروش قسطی لوازم خانگی در پی کاهش تقاضا image رونق فروش قسطی لوازم خانگی در پی کاهش تقاضا 1402/04/27

اکبر پازوکی گفت: فروش اقساطی لوازم خانگی رونق گرفته ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 131

اولین جارو رباتیک با قابلیت تمیز کردن پله‌ ساخته شد image اولین جارو رباتیک با قابلیت تمیز کردن پله‌ ساخته شد 1402/03/23

اولین محصول شرکت Migo Robotics، اولین جارو رباتیک جهان با قابلیت تمیز کردن و تردد روی پله‌ها است که نوید تحولی بزرگ در این صنعت را می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 201

مشخصات یخچال فریزر بنس مدل DESENT image مشخصات یخچال فریزر بنس مدل DESENT 1402/02/31

یخچال فریز ها یکی از لوازم پرکاربرد و پر مصرف در خانه هستند زیرا در فصول گرم و سرد سال وظیفه سالم و خنک نگه داشتن مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی، میوه و‌… را به عهده دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 293