خدمات سایت


متن کامل خبر

لینکدین نوشتن «مقالات مشارکتی» با هوش مصنوعی را ممکن کرد

آرشیو
لینکدین از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که در آن هوش مصنوعی نوشتن مطالب را آغاز می‌کند و متخصصان می‌توانند آن را تکمیل کنند.
1401/12/14 12:02:04 ب.ظ

لینکدین از قابلیت جدیدی برای این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است که «مقالات مشارکتی» نام دارد. این ویژگی برای آغاز نوشتن مقالات از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد و بعد از متخصصان مربوط به آن موضوع می‌خواهد تا درباره آن مسئله اظهارنظر کنند. این شرکت اعتقاد دارد که شروع‌کردن مطالب معمولاً کار سختی است و با این روش می‌توان کار را برای کاربران راحت‌تر کرد.



لینکدین در پستی در وب‌سایت خود اعلام کرد که از این پس از هوش مصنوعی برای آغاز بحث و نوشتن مقالات استفاده خواهد کرد و بعد از کارشناسان دعوت می‌کند تا در بحث‌ها شرکت کنند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

«سوزی اوونز»، سخنگوی لینکدین، می‌گوید بدنه مطالبی که توسط هوش مصنوعی نوشته می‌شود با اعلان‌هایی مشخص خواهد شد که توسط تیم دبیری این شرکت تهیه و به‌طور مرتب اصلاح می‌شود. لینکدین می‌گوید در دو روز اخیر حدود 40 مطلب را با همین روش منتشر کرده است.


هوش مصنوعی لینکدین مخالفان و موافقان خاص خودش را دارد

«مت ناوارا»، مشاور شبکه‌های اجتماعی، می‌گوید لینکدین درحال‌حاضر گروه برگزیده‌ای از متخصصان را انتخاب کرده است تا درباره مطالب تولیدشده با هوش مصنوعی اظهارنظر کنند. این کار ظاهراً می‌تواند به افزایش تعداد دنبال‌کنندگان متخصص منجر شود.

بااین‌حال، از آن‌جایی که هوش مصنوعی زایا گاهی اوقات در تولید محتوا اشتباهاتی دارد، این مدل هوش مصنوعی در اینجا هم با واکنش‌های مثبت و منفی متخصصان روبه‌رو شده است. برخی معتقدند که این ابزار به‌خوبی بحث‌ها را شروع می‌کند و اجازه می‌دهد تا بقیه هم درباره موضوعات مختلف اظهارنظر داشته باشند.

اما بعضی‌ها از نوشته‌های هوش مصنوعی در آغاز مطالب سردرگم شده‌اند و عده‌ای هم با عقاید مدل هوش مصنوعی این شرکت مخالف‌ هستند. البته این مسئله احتمالاً در همه بحث‌ها، حتی بحث‌هایی که توسط انسان‌ها آغاز می‌شود نیز صدق می‌کند.

با توجه به ترند ابزارهای هوش مصنوعی و توانمندی‌های شرکت والد لینکدین یعنی مایکروسافت، عجیب نیست که این شبکه اجتماعی هم به‌سمت پیاده‌سازی این قابلیت حرکت کرده است.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • هوش مصنوعی,
  • لینکدین,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرورگر اینترنت سامسونگ برای ویندوز منتشر شد image مرورگر اینترنت سامسونگ برای ویندوز منتشر شد 1402/09/08

سامسونگ اینترنت یکی از مرورگرهای پراستفاده در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ است؛ حالا می‌توانید به صورت رایگان از آن در ویندوز هم استفاده کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 292

اپل، متا و تیک‌تاک از ورود سرویس‌های خود به فهرست DMA اتحادیه اروپا شکایت کردند image اپل، متا و تیک‌تاک از ورود سرویس‌های خود به فهرست DMA اتحادیه اروپا شکایت کردند 1402/08/27

اپل در واکنش به «دروازه‌دار» دانستن اپ استور و iMessage در لیست جدید ضدانحصار DMA، تصمیم اتحادیه اروپا را به چالش کشیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 129

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات متولی صدور پروانه خدمات ارتباطی و پیام‌رسان‌ها شد image کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات متولی صدور پروانه خدمات ارتباطی و پیام‌رسان‌ها شد 1402/08/22

چنین واگذاری مسئولیتی به‌منظور ایجاد وحدت رویه، حمایت از حقوق کاربران و تسهیل رقابت سالم بین ذی‌نفعان عنوان شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 121

فراتر از انتظارات مایکروسافت؛ ویندوز 11 حالا تقریباً روی نیم میلیارد دستگاه فعال است image فراتر از انتظارات مایکروسافت؛ ویندوز 11 حالا تقریباً روی نیم میلیارد دستگاه فعال است 1402/07/26

ویندوز 11 موفق‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود و اکنون روی بیش از 400 میلیون دستگاه درحال استفاده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

محدودیت جدید برای کاربران عادی ایکس؛ پاسخ به پست‌ها را می‌توان به دارندگان تیک آبی محدود کرد image محدودیت جدید برای کاربران عادی ایکس؛ پاسخ به پست‌ها را می‌توان به دارندگان تیک آبی محدود کرد 1402/07/18

با استفاده از این ویژگی جدید می‌توانید کاربران فاقد سرویس پولی ایکس پریمیوم را از پاسخ‌دادن به پست‌های خود منع کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 161

پایان کار اپلیکیشن Google Podcasts در 2024؛ کاربران به یوتوب موزیک مهاجرت کنند image پایان کار اپلیکیشن Google Podcasts در 2024؛ کاربران به یوتوب موزیک مهاجرت کنند 1402/07/05

گوگل قصد دارد تا سال 2024 برنامه Google Podcasts را تعطیل کند و کاربران باید به برنامه YouTube Music مهاجرت کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 428

سرورهای بنیاد شهید هک شد image سرورهای بنیاد شهید هک شد 1402/04/24

سرورهای سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد حمله هکری قرار گرفت. بنیاد شهید این حمله سایبری را تأیید کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

نسخه قدیمی TweetDeck دوباره در دسترس کاربران قرار گرفت image نسخه قدیمی TweetDeck دوباره در دسترس کاربران قرار گرفت 1402/04/18

کاربران دوباره می‌توانند از TweetDeck قدیمی استفاده کنند، اما معلوم نیست این دسترسی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 229

وزیر علوم: اینترنت زمان برگزاری کنکور قطع نمی‌شود image وزیر علوم: اینترنت زمان برگزاری کنکور قطع نمی‌شود 1402/04/12

رئیس جمهور ماه گذشته در جلسه هیئت دولت دستور داد تا اینترنت برای کنکور قطع نشود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 243

قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور؛ جلوگیری از تقلب بهانه است؟ image قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور؛ جلوگیری از تقلب بهانه است؟ 1402/03/09

تجربه‌ی قبلی قطعی اینترنت در زمان برگزار کنکور چندان موفق نبود؛ با‌این‌حال، مسئولان همچنان به‌دنبال تکرار این راهکار ناکارآمد هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 266