خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین موس های بی سیم ارزان قیمت بازار (آپدیت 1402)

آرشیو
اگر قصد خرید بهترین موس بی سیم ارزان را دارید، بهتر است ابتدا در میان برندهای بروز و شناخته شده، به دنبال محصول مورد نظرتان باشید. در میان تنوع بالای موس‌های بدون سیم موجود در بازار، محصولات بسیاری با قیمت مناسب به چشم می خورند..
1402/05/29 09:42:25 ق.ظ


اگر قصد خرید بهترین موس بی سیم ارزان را دارید، بهتر است ابتدا در میان برندهای بروز و شناخته شده، به دنبال محصول مورد نظرتان باشید. در میان تنوع بالای موس‌های بدون سیم موجود در بازار، محصولات بسیاری با قیمت مناسب به چشم می خورند. اما دقت داشته باشید که صرفا پرداختن به قیمت، شما را به سمت محصولاتی بدون کیفیت و با کارکرد ضعیف سوق ندهد.

معرفی بهترین موس های بی سیم ارزان

با در نظر گرفتن دو فاکتور اصلی یعنی کیفیت و قیمت موس، در اینجا نگاهی به تعدادی از بهترین موس های بی سیم ارزان بازار خواهیم داشت. ماوس‌های وایرلس معرفی شده در این مطلب، از برندهای شناخته شده‌ بازار هستند و کیفیت عملکرد رضایت‌بخشی نیز دارند.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM667W

ماوس بی سیم تسکو مدل TM667W، یکی از بهترین موس های بی سیم ارزان بازار فعلی است که طراحی ارگونومیک و مناسبی دارد. ابعاد این ماوس به ترتیب 34 در 66 در 106 میلی متر هستند. حداکثر حساسیت این ماوس بدون سیم، به اندازه 1600DPI است و محدوده عملکردی آن به 10 متر می‌رسد.


ماوس بی سیم کینگ استار مدل KM160W

ماوس وایرلس KM160W، با داشتن حسگر اپتیکال قوی، عملکرد خوبی دارد. این ماوس بدون سیم با هر نوع سیستم عاملی، سازگاری دارد و از طریق دانگل USB، ارتباط برقرار می‌شود. محدوده دقت این ماوس بدون سیم، 800، 1200 و 1600  DPI بوده و محدوده عملکردی بین 8 تا 10 متر دارد. این ماوس بدون سیم، با باتری نیم قلمی AAA کار می‌کند و مقاومت زمان پاسخدهی کلیدهای کلیدهای آن، بیش از 1 میلیون کلیک است.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM693

یکی دیگر از بهترین موس های بی سیم ارزان بازار را در برند تسکو می‌یابیم. این ماوس بدون سیم، 6 عدد دکمه دارد و عملکرد خوبی از خود ارائه می‌دهد. ابعاد آن، 40 در 61 در 105 میلی متر بوده و وزن 60 گرمی دارد. نوع طراحی ماوس بی سیم TM693 برند تسکو، ارگونومیک بوده و موقع استفاده از آن، راحتی مناسبی را تجربه خواهید کرد. این ماوس وایرلس با سیستم‌های عامل ویندوز، لینوکس، اندروید و مک او اس سازگاری کامل داشته و بدون اختلال، کار می‌کند.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 692

TM 692 نیز از جمله موس‌های بی سیم بازار است که وزن 57 گرمی داشته و ابعاد آن 107 در 66 در 36 میلی متر هستند. ارتباط این موس از طریق دانگل USB با سیستم کامپیوتری برقرار می‌شود و سازگاری آن سیستم‌های عامل ویندوز، لینوکس، اندروید و مک او اس نیز کاملا روان است. محدوده دقت این ماوس 1000 تا 1600 DPI است و حسگر اپتیکال دارد.

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M220 SILENT

این ماوس بدون سیم از برند لاجیتک، به عنوان بهترین ماوس بی سیم ارزان، در رنگ‌های متنوع سفید، قرمز و مشکی عرضه شده است. وزن M220 SILENT، معادل 75.2 گرم بوده و ابعاد آن به ترتیب 39 در 99 در 60 میلی متر است. این ماوس دقت 1000 DPI دارد و حسگر اپتیکال آن نیز کاملا رضایت بخش عمل می‌کند. در خصوص محدوده عملکردی یا همان برد ماوس M220 SILENT، هم با یک شعاع 10 متری روبرو هستیم. به علاوه این ماوس وایرلس در سبکی طراحی شده که قابل استفاده با هر دو دست است.

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M350 Pebble

یکی از جذاب‌ترین ماوس‌های وایرلس در این گروه، ماوس بی سیم لاجیتک مدل M350 Pebble است. این موس، 100 گرم وزن داشته و ابعادی معادل 26.5*59*70 میلی متر دارد. سازگاری آن هم با سیستم‌های عامل مختلف، از طریق دانگل USB و بلوتوث صورت می‌گیرد. ارتباط بلوتوثی این ماوس بدون سیم برند لاجیتک، با سیستم‌های عامل ویندوز 8 و بالاتر، مک OS نسخه 10.14 و بالاتر، اندروید 7 و بالاتر، آیپد OS نسخه 13.1 و بالاتر و کروم OS است. همین طور ارتباط با دانگل USB را با سیستم‌های عامل ویندوز 7 و بالاتر، مک OS نسخه 10.14 و بالاتر، لینوکس هسته 2.6 و بالاتر، آیپد OS و کروم OS برقرار می‌کند.

ماوس بی سیم مایکروسافت مدل Bluetooth mouse

به جز رنگ مشکی، رنگ زیبایی هلویی این ماوس، قطعا توجه شما را به خود جلب می‌کند. از این روی اگر به دنبال خرید بهترین موس بی سیم ارزان زنانه یا دخترانه هستید، حتما ماوس بی سیم مایکروسافت Bluetooth mouse را می‌پسندید. البته به جز ظاهر جذاب، این ماوس عملکرد مناسبی نیز دارد. وزن 78 گرمی آن، کاملا سبک بوده و در دست احساس راحتی کامل خواهید داشت. ابعاد این ماوس به ترتیب 38.3 در 58.2 در 100.4 میلی متر است. این ماوس وایرلس، 3 عدد دکمه دارد و حسگر اپتیکال آن، عملکردی خوب از خود نشان می‌دهد. به علاوه حداکثر حساسیت آن، به 1000 DPI می‌رسد.

ماوس بی سیم اپل مدل Magic Mouse MMMQ3ZM/A

ماوس بی سیم اپل مدل Magic Mouse MMMQ3ZM/A، وزن 95 گرمی دارد و محدوده دقت آن بین 800 تا 1300 DPI است. حسگر لیزری این ماوس، بسیار خوب عمل کرده و شما می‌توانید از هر یک از دست‌های خود برای کارکرد آن استفاده کنید. این ماوس از طریق اتصال خودکار هوشمند با مک، ست شده و شارژ آن نیز به وسیله کابل لایتنینگ، انجام می‌شود.

از کجا بهترین موس بی سیم ارزان را خریداری کنیم؟

اگر تصمیم به خرید یکی از بهترین موس های بی سیم ارزان بازار را دارید، باید حتما به سراغ فروشنده‌های معتبر بروید که مطمئن باشید جنس اصلی و با قیمت مناسب به شما عرضه می‌کنند. به این ترتیب اطمینان خاطر خواهید داشت که ضمن خرید بهترین ماوس بی سیم ارزان، مطابق با سلیقه خود، از اصالت کالا و قیمت منصفانه نیز برخوردار شده‌اید.

کلام آخر

در این مطلب نگاهی به لیست بهترین موس های بی سیم ارزان در بازار فعلی داشتیم. شما چه گزینه‌های دیگری را به عنوان بهترین موس بی سیم ارزان معرفی کرده و به این فهرست اضافه می‌کنید؟ مشتاق دنبال کردن نظرات و تجربیات شما در این باره هستیم. به علاوه توصیه می‌کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و آن‌ها را نیز با لیست بهترین موس‌ بی سیم ارزان بازار، آشنا کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • موس ارزان,
  • بهترین ماوس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28