خدمات سایت


متن کامل خبر

محصولات جدید سامسونگ جوایز نوآوری CES 2024 را دریافت کردند

آرشیو
جوایز نوآوری CES 2024 به محصولات و فناوری های جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس اهدا شد. در ادامه با این محصولات و جوایز آنها آشنا خواهیم شد.
1402/08/30 10:14:12 ق.ظ

محصولات و فناوری های جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس توانستند جوایز نوآوری CES 2024 را دریافت کنند. این محصولات به‌دلیل ارائه فناوری‌های پیشرو در دسته‌های مختلف توانستند جوایز مذکور را از آن خود کنند. دریافت این جوایز به‌معنای تقدیر انجمن فناوری مصرف‌کننده یا CTA از سامسونگ به‌دلیل تعهد این شرکت بر توسعه و خدماتی برای ساخت آینده‌ای متفاوت خواهد بود. همچنین این موفقیت می‌تواند وقوع اتفاقاتی مثبت در آینده را نوید بدهد. سامسونگ قصد دارد با چشم‌انداز خود یعنی خلق جهانی هوشمندتر و پایدارتر، نوآوری‌های فوق‌العاده‌ی را در سال‌های آینده رونمایی و عرضه کند.



گفتنی است نمایشگاه CES 2024 به‌عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد فناوری در جهان محسوب می‌شود. این رویداد در روزهای 9 تا 12 ژانویه در لاس وگاس نوادا برگزار خواهد شد. در ادامه به بررسی جوایز نوآوری CES 2024 برای محصولات جدید سامسونگ می‌پردازیم.



جوایز نوآوری CES 2024 سامسونگ

محصولات و فناوری‌های شرکت سامسونگ الکترونیکس در دسته‌هایی مانند گوشی های هوشمند، تلویزیون، دستگاه صوتی، پروژکتور، نمایشگر و لوازم خانگی توانستند جوایز نوآوری CES 2024 را دریافت کنند. دریافت این جوایز توسط سامسونگ نشان‌دهنده قدم برداشتن این شرکت در فراتر از مرزهای فناوری بوده و بیانگر این موضوع است که سامسونگ تجربیات یکپارچه‌تر، شخصی‌تر و راحت‌تری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. همگی این موارد، از جمله پیشرفت‌های پیشگامانه در زمینه گوشی های هوشمند تاشو و روش‌هایی برای داشتن زندگی پایدارتر برای مردم، تعهد دائمی سامسونگ به بهبود سبک زندگی کاربران را نشان می‌دهند.


گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵

گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ توانست در دو دسته تصویربرداری و عکاسی دیجیتال و همچنین دستگاه‌های موبایل، لوازم جانبی و اپلیکیشن‌ها، عنوان نوآوری برتر را از آن خود کند. Galaxy Z Fold 5 تجربه فوق‌العاده‌ای از گوشی های تاشو را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و دوربین درجه یک و عملکرد قدرتمندتر و هوشمندتری نسبت به نسل قبلی خود را به همراه دارد. این گوشی تاشو با برخورداری از لولای منعطف یا Flex Hinge جدید، باریک‌ترین طراحی کلی را در سری گلکسی زد فولد ارائه می‌کند. گلکسی زد فولد 5 در هر دو حالت باز شده یا بسته شده، بهترین و اساسی‌ترین همراه برای هر فردی در کار و سرگرمی خواهد بود.

قابلیت بهینه Multi Window در این گوشی تاشو به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌آسانی بین برنامه‌های مختلفی مثل ارائه‌ها، یادداشت‌ها و تقویم جابه‌جا شوند. با قرار دادن این گوشی روی میز کار و با استفاده از قابلیت Taskbar می‌توانید تجربه‌ای مشابه کامپیوتر شخصی را داشته باشید و با استفاده از دوربین ‌Flex Cam نیز می‌توانید تصاویر خلاقانه‌ای را از زاویه‌های مختلف و بدون کمک دست به ثبت برسانید که این هم یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی گلکسی زد فولد 5 به‌شمار می‌رود.


ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ ۶

جایزه نوآوری CES 2024 در دسته تناسب اندام و ورزش به ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ ۶ یعنی مدل‌های گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک تعلق گرفت. این ساعت‌های هوشمند به‌دلیل طراحی هدفمند، ارائه برنامه‌های سفارشی‌سازی شده در زمینه سلامتی و تجربه موبایلی پیشرفته‌تر و سالم‌تر مورد تقدیر قرار گرفتند.

سامسونگ در راستای تعهد خود برای عمومی کردن ابزارهای پیشرفته نظارت بر سلامتی و تناسب اندام، ساعت های سری گلکسی واچ ۶ را عرضه کرده و تجربه‌ای جامع از خدمات سلامت و علمکردی بی‌نظیر را به کاربران خود ارائه داده است. این ساعت های جدید به قابلیت‌های جذابی مجهز شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به راهنمایی در زمینه خواب، تمرینات ورزشی و درک بهتر اصول تغذیه‌ای اشاره کرد. سامسونگ با عرضه این محصول به‌دنبال ارائه راهکارهای نوآورانه و آسان برای درک بهتر افراد از وضعیت سلامتی و تناسب اندام خود بوده است.


هدفون بلوتوثی گلکسی بادز FE

هدفون بلوتوثی گلکسی بادز FE سامسونگ توانست جایزه نوآوری CES 2024 را در دسته هدفون‌ها و تجربه فردی صدا دریافت کند. دستگاه‌های گلکسی FE طبق روال معمول از بازخوردهای کاربران بهره‌مند می‌شوند تا طراحی و عملکرد بهبودیافته‌ای را ارائه کنند. هدف سامسونگ از عرضه این محصولات، ارائه قابلیت‌های برتر با قیمت مناسب‌تر بوده و گلکسی بادز FE نیز تجربه‌ای پیشرو در زمینه صدا را در اختیار کاربران بیشتری قرار داده است.

هدفون بلوتوثی Galaxy Buds FE سامسونگ تجربه‌ای فوق‌العاده از صدای باکیفیت، باس قدرتمند، فناوری حذف نویز فعال پیشرفته یا ANC و تماس‌های واضح‌تر را به کاربران ارائه می‌دهد. طراحی ارگونومیک این هدفون در اندازه‌های مختلف باعث شده قرارگیری آن در گوش، بسیار راحت‌تر و ایمن‌تر از همیشه شود. همچنین شما می‌توانید این هدفون بلوتوثی را به‌آسانی با سایر دستگا‌ه‌های سامسونگ مثل گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر شخصی و حتی تلویزیون، یکپارچه کنید و از آن به‌عنوان یک ابزار روزانه با قیمت عالی استفاده نمایید.


اپلیکیشن سامسونگ Health

سامسونگ همیشه خود را متعهد به عرضه ابزارهای نوآورانه جدید برای بهبود سبک زندگی کاربران می‌داند و اپلیکیشن مخصوص سلامتی Samsung Health نیز نمونه‌ی برجسته‌ای از این تعهد به‌شمار می‌رود. این اپلیکیشن توانست در دسته دستگاه‌های موبایل، لوازم جانبی و اپلیکیشن‌ها، جایزه نوآوری CES 2024 را به خود اختصاص دهد.

کاربران با استفاده از این برنامه امکان بهره‌مند شدن از قابلیت‌های پیشگامانه سری گلکسی واچ سامسونگ را خواهند داشت و می‌توانند تصویر جدیدی از وضعیت سلامتی خود را دریافت کنند. اپلیکیشن سامسونگ Health تجربه شخصی‌سازی شده و قابل درکی را به‌منظور داشتن زندگی سالمتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله این موارد می‌توان به تجزیه و تحلیل لحظه‌ای دویدن، ویژگی‌های امنیتی همیشه فعال و آموزش‌های خواب شخصی‌سازی شده اشاره کرد. سامسونگ Health علاوه بر اهداف سلامتی فردی، داده‌های دقیق با جزئیات کامل از وضعیت افراد را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.


اپلیکیشن سامسونگ Food

سامسونگ Food یکی از اپلیکیشن‌های تازه راه‌اندازی شده سامسونگ است که توانست جایزه نوآوری CES 2024 را در دسته هوش مصنوعی دریافت کند. این اپلیکیشن توسط هوش مصنوعی Food AI سامسونگ پشتیبانی می‌شود و با یخچال‌های دارای SmartThings Cooking و Family Hub+ کار می‌کند. ارائه پیشنهادهایی برای دستور پخت شخصی‌سازی شده بر اساس اهداف رژیم غذایی و سطوح فعالیت کاربر از جمله ویژگی‌های برجسته این اپلیکیشن محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید با این اپلیکیشن با مجموعه وسیعی از غذاها و خوراکی‌های ملل و فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید و دستور پخت مورد علاقه و نکات آشپزی متنوع را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


برنامه SmartThings Energy سامسونگ

جایزه نوآوری CES 2024 در دسته خانه هوشمند یا Smart Home به برنامه SmartThings Energy سامسونگ رسید. کاربران با این برنامه می‌توانند کنترل بیشتری بر اثرات کربن خانه خود داشته باشند و مصرف انرژی ماهانه خود را کاهش بدهند. ویژگی AI Energy Mode در این سرویس با نظارت بر مصرف انرژی وسایل متصل به اکوسیستم سامسونگ، به‌صورت خودکار عملکرد آنها را به‌منظور کاهش مصرف انرژی، بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، با قابلیت جدید Carbon Intensity Awareness می‌توانید آگاهی دقیقی از تولید انرژی محلی و شدت کربن داشته باشید. این سرویس، دستگاه‌‌های ثبت شده در برنامه‌های Demand Response را نیز به‌صورت خودکار تنظیم می‌کند و در بازه‌های زمانی اوج تقاضای انرژی، در مصرف آن صرفه‌جویی می‌کند.


فیلتر Less Microfiber سامسونگ

از فیلتر Less Microfiber سامسونگ در دسته پایداری، تقدیر به عمل آمد. این فیلتر خارجی برای ماشین‌های لباسشویی عرضه شده و رها شدن میکروفیبرها را در طول چرخه شست‌وشو به حداقل می‌رساند. ماشین‌های لباسشویی که به این فیلتر مجهز شده‌اند با چهار بار کار کردن در هفته می‌توانند جلوی رها شدن میکروفیبرها را به میزان هشت بطری پلاستیکی 500 میلی‌لیتری در سال بگیرند. همچنین کاربران می‌توانند با اتصال وای فای داخلی، وضعیت این فیلتر را در برنامه SmartThings بررسی کنند و هشدارهای مربوط در رابطه با تمیز کردن یا تعویض فیلتر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.


استاندارد Connect U100 Exynos

استاندارد ‌Connect U100 Exynos سامسونگ به‌عنوان یک راه‌حل باند فوق عریض (UWB) در دسته فناوری‌های تعبیه شده مورد قدردانی قرار گرفت. این استاندارد،‌ اطلاعات دقیقی از فاصله و موقعیت مکانی دستگاه‌های تلفن همراه، خودروها و لوازم دارای اینترنت اشیا را ارائه می‌کند. استاندارد مذکور با استفاده از اندازه‌گیری‌های «زمان رسیدن» (ToA) و «زاویه ورود سه‌بعدی» (AOA)، دارای دقت سانتی‌متری تک رقمی و دقت زیر پنج درجه است. به این ترتیب، این استاندارد نوآورانه سامسونگ، گزینه مناسبی برای ردیابی مکانی در محیط‌های داخلی چالش‌برانگیز و برنامه‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی که به ردیابی دقیق و در لحظه (Real-Time) افراد در حال حرکت نیاز دارند، خواهد بود.
جمع بندی

اهدای جوایز نوآوری CES 2024 در بخش‌های مختلف به محصولات متنوع و جذاب سامسونگ نشان‌دهنده چشم‌انداز این شرکت کره‌ای برای ترسیم آینده‌ای پایدارتر و بهره‌مند شدن از فناوری‌های برجسته به‌منظور زندگی سالم‌تر و راحت‌تر برای تمام کاربران در سراسر جهان است.

منبع : گجت نیوز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 10

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45