خدمات سایت


متن کامل خبر

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.
1403/02/05 11:27:44 ق.ظ

سامسونگ اعلام کرد سری جدید یخچال فریزر پایین عریض این شرکت قرار است برای اولین بار با استاندارد رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا روانه بازار شود. رویداد جهانی Welcome to BESPOKE AI در 3 آوریل 2024 در غرفه‌های les Pavillon des Étangs برگزار شد و سامسونگ نیز در کنار معرفی جدیدترین مجموعه لوازم خانگی هوشمند خود از یخچال فریزر پایین عریض مدل RB6000D رونمایی کرد.


صرفه‌جویی با یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ

علاوه بر این‌که سری جدید یخچال پایین عریض سامسونگ توانسته رتبه انرژی بالایی را کسب کند، با قابلیت‌های اتصال از طریق وای فای و همکاری با پلتفرم SmartThings Energy می‌تواند حداکثر صرفه‌جویی را به‌همراه داشته باشد.

موهیونگ لی، معاون اجرایی و مدیر تیم تجربه مشتری بخش لوازم دیجیتال (DA) شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد از آنجایی که بهره‌وری انرژی برای مصرف‌کنندگان بسیار حائز اهمیت است، سامسونگ محصول خود را برای دوران مدرن در نظر گرفته است. ما با تلاش‌های چشمگیر در بخش تحقیق و توسعه موفق شدیم در کنار حفظ کیفیت و ویژگی‌های شناخته شده محصولات خود برای مصرف‌کنندگان، توانستیم امکان صرفه‌جویی بیشتر را برای کاربران فراهم سازیم. ما مطمئن هستیم کاربران می‌توانند از مزایای این یخچال جدید سامسونگ در زندگی روزمره خود استفاده کنند.


یخچال جدید سامسونگ توانسته رتبه‌بندی انرژی A را طبق استانداردهای اتحادیه اروپا کسب کند. مدل‌های فریزر پایین عریض سامسونگ برای نخستین بار توانستند این تاییدیه مصرف بهینه را از آن خود کنند. سامسونگ با استفاده از راهکارهای خاص خود توانسته مصرف انرژی این سری از یخچال‌های خود را نسبت به مدل‌های معولی حدود 55.9 درصد کاهش دهد. این دستگاه از کمپرسور اینورتر دیجیتال هوشمند نیز بهره می‌برد که در کسب رتبه‌بندی انرژی A طبق استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا نقش زیادی داشته است.

کمپرسور اینورتر دیجیتال جدید سامسونگ از راندمان بالایی بهره می‌برد و سامسونگ آن را به‌شکل هوشمندانه‌ای طراحی کرده تا کارایی آن افزایش پیدا کند. این طراحی باعث افزایش شعاع چرخش اجزای داخلی کمپرسور شده و به همین دلیل میزان اینرسی (inertia) آن نسبت به کمپرسورهای معمولی 4.1 برابر افزایش پیدا کرده است. افزایش اینرسی یعنی کمپرسور قادر است نیروی خود را به‌مدت طولانی‌تری حفظ کند. از این رو حفظ دمای مطلوب در فضای یخچال باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. ضمن این‌که این کمپرسور جدید سامسونگ نسبت به مدل‌های معمولی تا 5 برابر صدای کمتی تولید می‌کند و باعث حفظ آرامش محیط خواهد شد.

همچنین یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ قادر به پشتیبانی از حالت صرفه‌جویی در انرژی پلتفرم SmartThings Energy بوده که باعث کاهش 15 درصدی مصرف انرژی خواهد شد. حالت انرژی بر پایه هوش مصوعی این پلتفرم که با نام SmartThings AI Energy Mode شناخته می‌شود، امکان بررسی مصرف برق روزانه، هفتگی و ماهانه دستگاه‌ها را برای کاربران به‌همراه دارد و حتی می‌تواند مبلغ قبض برق ماهانه را به‌شکل تخمینی محاسبه کند. همچنین اگر مصرف کاربر از حد تعیین شده بیشتر شود، این حالت به‌شکل پیشگیرانه باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

ضمن این‌که این حالت طبق میزان استفاده و دمای محیط می‌تواند سرعت کمپرسور و دفعات چرخه یخ‌زدایی را بهینه کند تا مواد غذایی در یخچال تازه بمانند و ماندگاری طولانی‌تری داشته باشند.

سامسونگ با استفاده از فناوری SpaceMax توانسته از فضای داخلی یخچال‌های جدید استفاده حداکثری داشته باشد و عرض بیشتری را در آنها به‌وجود آورد. این فناوری یکی از ویژگی‌های برجسته یخچال سامسونگ محسوب می‌شود که با استفاده از دیواره‌های نازک بدنه و عایق‌بندی با کارایی بیشتر توانسته حجم فضای داخلی را بیشتر کند و باعث حفظ دمای مطلوب به‌شکل مدوام در محفظه‌ها شود. البته افزایش فضای داخلی روی ابعاد بیرونی تاثیر نذاشته و جای زیادی از آشپزخانه کاربر را اشغال نخواهد کرد.

یخچال پایین عریض سامسونگ در کنار این‌که کارایی بالایی دارد و از ظرفیت بالایی برای نگهداری مواد غذایی مختلف بهره می‌برد، دارای طراحی شیک و زیبایی بوده و باعث زیباتر شدن خانه‌های مدرن خواهد شد. همچنین سامسونگ با درب کاملا صاف و دستگیره توکار آن توانسته نمایی یکپارچه و هماهنگ را در این محصول به‌وجود آورد. ضمن این‌که نورپردازی ملایم با قابلیت تنظیم دلخواه نیز باعث شده تا مانع ایجاد روشنایی زننده شود.

سامسونگ سری جدید یخچال فریزر پایین عریض با مصرف انرژی بهینه خود را طبق منطقه و بازار فروش در سه ظرفیت ظرفیت 538 لیتر، 508 لیتر و 458 لیتر روانه بازار می‌کند. مشتریان در کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS)، خاورمیانه، آمریکای لاتین، آسیای جنوب شرقی، کانادا و آفریقا می‌توانند این محصول را خریداری کنند. علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت رسمی سامسونگ به آدرس Samsung.com می‌توانند در خصوص یخچال و فریزرهای هوشمند و سایر لوازم خانگی این شرکت اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

منبع : گجت نیوز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
  • یخچال,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 101

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 135

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 236

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 266

واردات لوازم خانگی برقی و گازسوز آزاد شد image واردات لوازم خانگی برقی و گازسوز آزاد شد 1402/09/21

معاون رئیس جمهور مصوبه وزیران پیرامون مجوز واردات لوازم برقی و گاز سوز خانگی با برچسب انرژی با دو رتبه برتر انرژی را ابلاغ کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

یخچال ۲۵۶ لیتری شیائومی از یک گربه هم کمتر صدا تولید می‌کند و ۱۲ میلیون تومان است image یخچال ۲۵۶ لیتری شیائومی از یک گربه هم کمتر صدا تولید می‌کند و ۱۲ میلیون تومان است 1402/07/29

یخچال سه درب ۲۵۶ لیتری شیائومی با انبوهی از ویژگی‌های جذاب هوشمند، قیمت اقتصادی و یک محفظه اضافه جداگانه معرفی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 371

رونق فروش قسطی لوازم خانگی در پی کاهش تقاضا image رونق فروش قسطی لوازم خانگی در پی کاهش تقاضا 1402/04/27

اکبر پازوکی گفت: فروش اقساطی لوازم خانگی رونق گرفته ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 142

اولین جارو رباتیک با قابلیت تمیز کردن پله‌ ساخته شد image اولین جارو رباتیک با قابلیت تمیز کردن پله‌ ساخته شد 1402/03/23

اولین محصول شرکت Migo Robotics، اولین جارو رباتیک جهان با قابلیت تمیز کردن و تردد روی پله‌ها است که نوید تحولی بزرگ در این صنعت را می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 211

مشخصات یخچال فریزر بنس مدل DESENT image مشخصات یخچال فریزر بنس مدل DESENT 1402/02/31

یخچال فریز ها یکی از لوازم پرکاربرد و پر مصرف در خانه هستند زیرا در فصول گرم و سرد سال وظیفه سالم و خنک نگه داشتن مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی، میوه و‌… را به عهده دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 315