خدمات سایت


متن کامل خبر

قابلیت جدید هوش مصنوعی ElevenLabs: حالا با دستور متنی، افکت صوتی بسازید

آرشیو
شرکت ElevenLabs به‌تازگی سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی خود را ارتقا داده است تا کاربران بتوانند با دستور متنی، جلوه صوتی بسازند.
1403/03/12 01:30:30 ب.ظ

به‌نظر می‌رسد هوش مصنوعی در حوزه تولید محتوای صوتی، درحال ورود به عصر جدیدی است. نرم‌افزار شرکت ElevenLabs صداهای انسان و موسیقی‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. حالا این AI، به کاربران امکان می‌دهد تا جلوه‌های صوتی را برای پادکست‌ها، فیلم‌ها یا بازی‌ها نیز ایجاد کنند.
به گزارش TheVerge، این ابزار جدید می‌تواند تا 22 ثانیه صدا را براساس درخواست‌های کاربر تولید کند که این صدا قابل ترکیب با پلتفرم‌های صوتی و موسیقی شرکت‌های دیگر است. همچنین پس از اتمام کار، این سرویس حداقل چهار نوع فایل صوتی قابل دانلود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ElevenLabs اعلام کرد که با پلتفرم Shutterstock برای ساخت یک پایگاه داده و آموزش این مدل هوش مصنوعی کار کرده است. Shutterstock قبلاً مجوز پایگاه داده محتوای خود را به بسیاری از شرکت‌های فعال در AI ازجمله متا، OpenAI و گوگل داده است.
ویژگی‌های نسخه پولی و رایگان سرویس هوش مصنوعی ElevenLabs

استفاده از جلوه‌های صوتی سرویس هوش مصنوعی ElevenLabs رایگان است، اما کاربران اشتراکی می‌توانند از کلیپ‌های صوتی تولیدشده با مجوزهای تجاری استفاده کنند؛ درحالی‌که کاربران رایگان باید عنوان «elevenlabs.io» را در عنوان محتوای خود قرار دهند. همچنین این کاربران، محدودیت کاراکتر در هنگام نوشتن پرامپت‌ها را دارند و مجاز به استفاده از 10,000 کاراکتر در ماه هستند.

در بازار سرویس‌های مختلفی برای ارائه جلوه‌های صوتی به فیلم‌سازان و بازی‌سازان وجود دارد، اما گاهی اوقات این سرویس‌ها گران یا در پخش صدا با مشکل مواجه هستند.

ElevenLabs در سایت خود می‌گوید که این مدل هوش مصنوعی را «برای تولید صداهای غنی، همه‌جانبه، سریع، مقرون‌به‌صرفه و در مقیاس بزرگ» طراحی کرده است.

سایر توسعه‌دهندگان AI نیز درحال توسعه چنین سرویسی هستند. شرکت Stability AI سال گذشته سرویس Stable Audio را منتشر کرد که جلوه‌های صوتی ایجاد می‌کند. همچنین مدل‌های AudioCraft شرکت متا نیز صداهای پس‌زمینه طبیعی مثل صدای باد یا ترافیک تولید می‌کند.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • هوش مصنوعی,
  • ElevenLabs,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ویژگی ECG اپل واچ باعث نجات زن باردار و جنین شد image ویژگی ECG اپل واچ باعث نجات زن باردار و جنین شد 1403/06/15

ساعت هوشمند اپل در نجات جان دو انسان موفق عمل کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند image گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند 1403/06/15

دستیار هوشمند خودروهای فولکس واگن از این پس با دسترسی به داده‌های ChatGPT می‌تواند طیف جدیدی از قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 15

مطالعه جدید: گربه‌ها هم مانند سگ‌ها عاشق بازی‌های «واکنشی» هستند! image مطالعه جدید: گربه‌ها هم مانند سگ‌ها عاشق بازی‌های «واکنشی» هستند! 1403/06/15

دانشمندان دریافتند تقریباً نیمی از گربه‌های خانگی به تعقیب اشیا می‌پردازند و آن را به صاحب خود برمی‌گردانند، بازی که به «واکشی» معروف است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

آیا هوش مصنوعی هرگز به سوددهی می‌رسد؟ وال‌استریت شک دارد image آیا هوش مصنوعی هرگز به سوددهی می‌رسد؟ وال‌استریت شک دارد 1403/06/13

دو سال پیش با عرضه‌ی ChatGPT، سیل سرمایه به سوی هوش مصنوعی سرازیر شد؛ اما حالا سرمایه‌گذاران شک دارند که این هزینه‌ها در نهایت فایده‌ای داشته باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد image بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد 1403/06/13

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ایجاد ۵ گرایش جدید، به بازی‌های کامپیوتری به‌عنوان رشته دانشگاهی رسمیت بخشید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

پژوهش جدید: ورزش منظم هفتگی، سلامت روانی و جسمی شما را ارتقا می‌دهد image پژوهش جدید: ورزش منظم هفتگی، سلامت روانی و جسمی شما را ارتقا می‌دهد 1403/06/10

ورزش منظم تا حد زیادی شما را از ابتلا به بیماری‌های مغزی، اختلالات روانی و مشکلان جسمی باز می‌دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

برنامه‌ها و بازی‌های جدید در راه اپل ویژن پرو هستند image برنامه‌ها و بازی‌های جدید در راه اپل ویژن پرو هستند 1403/06/10

اپل قصد دارد با اضافه کردن مجموعه‌ای از بازی‌ها، محتواهای ویدیویی و برنامه‌های جدید، تجربیات فراگیر ویژن پرو را گسترش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

افزایش تعداد پدران 50 ساله؛ پیامدهای نگران‌کننده برای سلامت کودکان image افزایش تعداد پدران 50 ساله؛ پیامدهای نگران‌کننده برای سلامت کودکان 1403/05/25

این تحقیق به اهمیت آگاهی درباره خطرات پدر شدن در میان‌سالی و بررسی بیشتر درمورد عواملی که این تغییر اجتماعی را ایجاد می‌کند، می‌پردازد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

یک بوستر فالکون 9 دیگر به رکورد پرتاب بیست‌ودوم خود رسید image یک بوستر فالکون 9 دیگر به رکورد پرتاب بیست‌ودوم خود رسید 1403/05/22

بوستر فالکون 9 با نام «B1061»، بیست‌ودومین پرتاب خود را با موفقیت انجام داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

مطالعه جدید: موج‌های گرمای تابستانی تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی به شمار می‌روند image مطالعه جدید: موج‌های گرمای تابستانی تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی به شمار می‌روند 1403/05/20

گرمایش جهانی می‌تواند هزینه‌هایی پنهان به بنگاه‌های اقتصادی تحمیل کند که این هزینه‌ها به‌نوبه خود سرمایه‌گذاران را دچار خطا می‌کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41