خدمات سایت


متن کامل خبر

تصاویر رسمی وان‌‌ پلاس پد 2، واچ 2R و نورد بادز 3 پرو پیش از معرفی لو رفت

این محصولات ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیرماه) معرفی خواهند شد.
1403/04/20 01:46:40 ب.ظ

همان‌طور که می‌دانید، وان پلاس به‌زودی طی رویدادی در میلان ایتالیا از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد. اما پیش از برگزاری رویداد، شاهد افشای مشخصات وان پلاس نورد 4 بودیم، حالا نیز تصاویر رسمی دیگر دستگاه‌های این مراسم نیز لو رفته است؛ یعنی وان‌‌ پلاس پد 2، ساعت هوشمند واچ 2R و نورد بادز 3 پرو.


مشخصات احتمالی دستگاه‌ها
با نگاهی به تصاویر لوررفته تبلت پد 2 متوجه می‌شویم با دستگاهی مشابه وان پلاس پد پرو طرفیم؛ تبلتی که ماه گذشته در چین معرفی شد و وان‌ پلاس پد 2 نسخه گلوبال آن خواهد بود.

پد 2 صفحه‌نمایش ۱۲.۱ اینچی با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز خواهد داشت و از روشنایی ۹۰۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد. طبق شایعات، این تبلت با قوی‌ترین چیپست حال‌حاضر، اسنپدراگون ۸ نسل ۳، روانه بازار خواهد شد؛ در دو نسخه ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت. از دیگر مشخصات احتمالی وان‌‌ پلاس پد 2 می‌توان به باتری ۹۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی و فست‌شارژ ۶۷ واتی اشاره کرد.

ساعت هوشمند واچ 2R به‌عنوان یکی از نسخه‌های وان پلاس واچ 2 در چین عرضه می‌شد اما اکنون با پسوند R در قالب یکی از نسخه‌‌های ارزان‌تر این ساعت با قیمت حدودی ۱۹۹ یا ۲۲۹ دلار در بازار جهانی خریدوفروش می‌شود.

به نظر می‌رسد وان پلاس نورد بادز 3 پرو را بهترین هندزفری میان‌رده با قابلیت ANC می‌داند؛ به‌ همین دلیل انتظار می‌رود کاربران تجربه شنیداری خوبی داشته باشند. این هندزفری در رنگ‌های نعنایی و مشکی (مشابه نورد 4) عرضه می‌شوند و احتمالاً در برخی بازارها نیز در کنار نورد 4 رایگان به دست مشتریان برسد.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • وان‌‌ پلاس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ویژگی ECG اپل واچ باعث نجات زن باردار و جنین شد image ویژگی ECG اپل واچ باعث نجات زن باردار و جنین شد 1403/06/15

ساعت هوشمند اپل در نجات جان دو انسان موفق عمل کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند image گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند 1403/06/15

دستیار هوشمند خودروهای فولکس واگن از این پس با دسترسی به داده‌های ChatGPT می‌تواند طیف جدیدی از قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 15

مطالعه جدید: گربه‌ها هم مانند سگ‌ها عاشق بازی‌های «واکنشی» هستند! image مطالعه جدید: گربه‌ها هم مانند سگ‌ها عاشق بازی‌های «واکنشی» هستند! 1403/06/15

دانشمندان دریافتند تقریباً نیمی از گربه‌های خانگی به تعقیب اشیا می‌پردازند و آن را به صاحب خود برمی‌گردانند، بازی که به «واکشی» معروف است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

آیا هوش مصنوعی هرگز به سوددهی می‌رسد؟ وال‌استریت شک دارد image آیا هوش مصنوعی هرگز به سوددهی می‌رسد؟ وال‌استریت شک دارد 1403/06/13

دو سال پیش با عرضه‌ی ChatGPT، سیل سرمایه به سوی هوش مصنوعی سرازیر شد؛ اما حالا سرمایه‌گذاران شک دارند که این هزینه‌ها در نهایت فایده‌ای داشته باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد image بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد 1403/06/13

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ایجاد ۵ گرایش جدید، به بازی‌های کامپیوتری به‌عنوان رشته دانشگاهی رسمیت بخشید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

پژوهش جدید: ورزش منظم هفتگی، سلامت روانی و جسمی شما را ارتقا می‌دهد image پژوهش جدید: ورزش منظم هفتگی، سلامت روانی و جسمی شما را ارتقا می‌دهد 1403/06/10

ورزش منظم تا حد زیادی شما را از ابتلا به بیماری‌های مغزی، اختلالات روانی و مشکلان جسمی باز می‌دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

برنامه‌ها و بازی‌های جدید در راه اپل ویژن پرو هستند image برنامه‌ها و بازی‌های جدید در راه اپل ویژن پرو هستند 1403/06/10

اپل قصد دارد با اضافه کردن مجموعه‌ای از بازی‌ها، محتواهای ویدیویی و برنامه‌های جدید، تجربیات فراگیر ویژن پرو را گسترش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

افزایش تعداد پدران 50 ساله؛ پیامدهای نگران‌کننده برای سلامت کودکان image افزایش تعداد پدران 50 ساله؛ پیامدهای نگران‌کننده برای سلامت کودکان 1403/05/25

این تحقیق به اهمیت آگاهی درباره خطرات پدر شدن در میان‌سالی و بررسی بیشتر درمورد عواملی که این تغییر اجتماعی را ایجاد می‌کند، می‌پردازد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

یک بوستر فالکون 9 دیگر به رکورد پرتاب بیست‌ودوم خود رسید image یک بوستر فالکون 9 دیگر به رکورد پرتاب بیست‌ودوم خود رسید 1403/05/22

بوستر فالکون 9 با نام «B1061»، بیست‌ودومین پرتاب خود را با موفقیت انجام داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

مطالعه جدید: موج‌های گرمای تابستانی تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی به شمار می‌روند image مطالعه جدید: موج‌های گرمای تابستانی تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی به شمار می‌روند 1403/05/20

گرمایش جهانی می‌تواند هزینه‌هایی پنهان به بنگاه‌های اقتصادی تحمیل کند که این هزینه‌ها به‌نوبه خود سرمایه‌گذاران را دچار خطا می‌کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41