خدمات سایت


متن کامل خبر

آهنربا ممکن است برخی از قابلیت‌های گلکسی رینگ را مختل کند

ظاهراً مشخص شده است که گلکسی رینگ به قرارگیری در کنار آهنربا حساس است و عملکرد آن مختل می‌شود.
1403/04/30 12:09:34 ب.ظ

سامسونگ پس‌از سال‌ها تلاش، در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ از حلقه‌ی هوشمند خود با نام گلکسی رینگ رونمایی کرد. این گجتِ پوشیدنی، مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارد که احتمالاً برای استفاده‌ی طولانی مدت و بهره‌مندی از حداکثر توانایی‌های آن، نیاز است تا کاربر به برخی نکات توجه کند.

ظاهراً آهنربا ممکن است برخی از قابلیت‌های گلکسی رینگ را مختل کند. قرارگیری این گجت پوشیدنی در کنار آهنربا می‌تواند دقت قابلیت شمارش گام‌ها را در گلکسی رینگ کاهش دهد. سامسونگ در صفحه‌ی پشتیبانی خود اعلام کرده است، در صورتی که آهنربا یا شیء مغناطیسی در دستی که انگشتر در آن قرار دارد نگهداری شود، ممکن است تأثیر منفی بر برخی ویژگی‌ها از جمله گام‌شمار داشته باشد.

علاوه‌بر تأثیر آهنربا بر عملکرد حلقه‌ی هوشمند سامسونگ، ظاهراً درصورت نگهداری طولانی مدت گلکسی رینگ در کیس مخصوص نگهداری و استفاده نکردن از آن، بالشتک‌های لاستیکی درون محفظه می‌توانند موجب ایجاد فرورفتگی جزئی روی حلقه شوند. بنابر گفته‌ی سامسونگ، این فرورفتگی‌ها تأثیری در عملکرد این گجت نخواهند داشت.

سامسونگ همچنین توصیه می‌کند از پوشیدن هم‌زمان انگشترهای فلزی در کنار یا همان انگشتی که گلکسی رینگ قرار دارد، خودداری کنید. همچنین هنگام بلند کردن یا جابه‌جایی اجسام سنگین و سخت، باید گلکسی رینگ را از دست درآورید.

سامسونگ می‌گوید نباید هنگام انجام تمرینات ورزشی با دستگاه‌های بدنسازی، گلکسی رینگ را به‌دست داشته باشید. این موضوع به ویژه در تمریناتی که شامل گرفتن یک میله‌ی سخت شبیه به هالتر است، توصیه می‌شود. به عقیده‌ی سامسونگ، پوشیدن گلکسی رینگ هنگام کار با چنین وسایلی «می‌تواند باعث آسیب‌ دیدن دست شود.»

به‌نظر می‌رسد نگرانی سامسونگ این است که گلکسی رینگ تحت فشار خم شده یا بشکند و به انگشت کاربر آسیب بزند. احتمال وقوع چنین اتفاقی مشخص نیست، اما سامسونگ نمی‌خواهد کاربران ریسک کنند.

سامسونگ همچنین می‌گوید: «درصورت بی‌دقتی، حتی در حین انجام فعالیت‌های روزمره نیز ممکن است روی گلکسی رینگ خراش بیفتد یا دچار ساییدگی شود» و این نوع آسیب تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد.

سامسونگ توصیه می‌کند برای جلوگیری از چنین اتفاقات ناخوشایندی، گلکسی رینگ را در انگشت دستی که با آن‌ کارهای سنگین انجام نمی‌دهید، بپوشید.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
  • گلکسی رینگ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ویژگی ECG اپل واچ باعث نجات زن باردار و جنین شد image ویژگی ECG اپل واچ باعث نجات زن باردار و جنین شد 1403/06/15

ساعت هوشمند اپل در نجات جان دو انسان موفق عمل کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند image گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند 1403/06/15

دستیار هوشمند خودروهای فولکس واگن از این پس با دسترسی به داده‌های ChatGPT می‌تواند طیف جدیدی از قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 15

مطالعه جدید: گربه‌ها هم مانند سگ‌ها عاشق بازی‌های «واکنشی» هستند! image مطالعه جدید: گربه‌ها هم مانند سگ‌ها عاشق بازی‌های «واکنشی» هستند! 1403/06/15

دانشمندان دریافتند تقریباً نیمی از گربه‌های خانگی به تعقیب اشیا می‌پردازند و آن را به صاحب خود برمی‌گردانند، بازی که به «واکشی» معروف است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

آیا هوش مصنوعی هرگز به سوددهی می‌رسد؟ وال‌استریت شک دارد image آیا هوش مصنوعی هرگز به سوددهی می‌رسد؟ وال‌استریت شک دارد 1403/06/13

دو سال پیش با عرضه‌ی ChatGPT، سیل سرمایه به سوی هوش مصنوعی سرازیر شد؛ اما حالا سرمایه‌گذاران شک دارند که این هزینه‌ها در نهایت فایده‌ای داشته باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد image بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد 1403/06/13

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ایجاد ۵ گرایش جدید، به بازی‌های کامپیوتری به‌عنوان رشته دانشگاهی رسمیت بخشید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

پژوهش جدید: ورزش منظم هفتگی، سلامت روانی و جسمی شما را ارتقا می‌دهد image پژوهش جدید: ورزش منظم هفتگی، سلامت روانی و جسمی شما را ارتقا می‌دهد 1403/06/10

ورزش منظم تا حد زیادی شما را از ابتلا به بیماری‌های مغزی، اختلالات روانی و مشکلان جسمی باز می‌دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

برنامه‌ها و بازی‌های جدید در راه اپل ویژن پرو هستند image برنامه‌ها و بازی‌های جدید در راه اپل ویژن پرو هستند 1403/06/10

اپل قصد دارد با اضافه کردن مجموعه‌ای از بازی‌ها، محتواهای ویدیویی و برنامه‌های جدید، تجربیات فراگیر ویژن پرو را گسترش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

افزایش تعداد پدران 50 ساله؛ پیامدهای نگران‌کننده برای سلامت کودکان image افزایش تعداد پدران 50 ساله؛ پیامدهای نگران‌کننده برای سلامت کودکان 1403/05/25

این تحقیق به اهمیت آگاهی درباره خطرات پدر شدن در میان‌سالی و بررسی بیشتر درمورد عواملی که این تغییر اجتماعی را ایجاد می‌کند، می‌پردازد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

یک بوستر فالکون 9 دیگر به رکورد پرتاب بیست‌ودوم خود رسید image یک بوستر فالکون 9 دیگر به رکورد پرتاب بیست‌ودوم خود رسید 1403/05/22

بوستر فالکون 9 با نام «B1061»، بیست‌ودومین پرتاب خود را با موفقیت انجام داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

مطالعه جدید: موج‌های گرمای تابستانی تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی به شمار می‌روند image مطالعه جدید: موج‌های گرمای تابستانی تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی به شمار می‌روند 1403/05/20

گرمایش جهانی می‌تواند هزینه‌هایی پنهان به بنگاه‌های اقتصادی تحمیل کند که این هزینه‌ها به‌نوبه خود سرمایه‌گذاران را دچار خطا می‌کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41