خدمات سایت


متن کامل خبر

وان‌پلاس بادز پرو 3 با طراحی جدید و قیمت 199 یورو معرفی شد

طراحی جدید کیس شارژر و افزایش کیفیت صدا مهم‌ترین ارتقاهای این ایرباد هستند.
1403/05/30 06:17:18 ب.ظ

بعد از هفته‌ها شنیدن شایعات مختلف در مورد بادز پرو 3، وان پلاس سرانجام از ایرباد جدید خود رونمایی کرد. این محصول قرار است جایگزین بادز ۲ پرو به‌عنوان یکی از بهترین ایربادهای سال گذشته شود.



به گزارش 9to5google، وان بادز پرو 3 نسبت به نسخه پیشین خود آپدیت‌های قابل‌توجهی دریافت کرده و وان پلاس نیز سعی کرده ضعف‌های گذشته را در این نسخه پوشش دهد. چشمگیرترین تغییر ایربادهای جدید تغییر طراحی کیس شارژر از شکل مربعی به بیضی است که باعث می‌شود این محصول راحت‌تر در جیب قرار بگیرد. این کیس با روکش چرم PU پوشانده شده است و نوارهای رنگارنگ نیز در لبه‌ها دیده می‌شود.

علاوه‌براین، یک لوگوی بزرگ Dynaudio روی کیس حک شده است که نشان از همکاری وان پلاس با این برند دارد. این شرکت ادعا می‌کند بادز پرو ۳ می‌تواند ۴۳ ساعت شارژ نگه دارد. همچنین این ایرباد با نویز کنسلینگ فعال احتمالاً در حدود ۵ ساعت دوام خواهد آورد.

مشخصات وان پلاس بادز پرو 3

تجربه صوتی وان پلاس بادز پرو 3 هنوز تست نشده است، اما با وجود ووفر ۱۱ میلی‌متری که اکنون شامل دو آهنربا برای افزایش توان است، احتمالاً باید شاهد افزایش قابل توجه کیفیت صدا باشیم.

براساس ادعای وان پلاس، ایرباد بادز پرو 3 می‌تواند تا ۵۰ دسی‌بل حذف نویز ارائه کند. این میزان حذف نویز با ۴۸ دسی‌بل نویز حذف‌شده در صورت انتخاب حداکثر تنظیمات ANC، تفاوت جزئی دارد. مزیت مهم ANC تطبیقی این است که مثلاً هنگامی که شما در هواپیما هستید دستگاه می‌تواند براساس صدای اطراف، میزان حذف نویز را تنظیم کند. بادز پرو 3 همچنین از قابلیت Spatial Audio پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌براین، کنترل‌های لمسی و پشتیبانی از حرکت اسلایدی نیز به وان پلاس بادز پرو 3 اضافه شده‌اند که کنترل ایرباد را راحت‌تر می‌کنند. پشتیبانی از Google Fast Pair نیز به این محصول اجازه می‌دهد در سریع‌ترین زمان به حساب کاربری گوگل شما متصل شود.

وان پلاس بادز پرو 3 هم‌اکنون با قیمت ۱۹۹ یورو در رنگ‌های Midnight Opus و Lunar Radiance برای پیش‌فروش از طریق آمازون و سایت وان پلاس عرضه شده است.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • وان‌پلاس بادز پرو 3,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




تغییر بزرگ اینستاگرام؛ تنظیمات اکانت کاربران زیر 18 سال تغییر می‌کند image تغییر بزرگ اینستاگرام؛ تنظیمات اکانت کاربران زیر 18 سال تغییر می‌کند 1403/06/27

اینستاگرام حساب‌های همه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال را در اینستاگرام به‌طور پیش‌فرض خصوصی خواهد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 21

سایت آموزشی codeinfarsi.org ایرانی‌ها را تحریم کرد image سایت آموزشی codeinfarsi.org ایرانی‌ها را تحریم کرد 1403/06/27

سایت آموزشی‌ codeinfarsi.org دیگر در دسترس کاربرهای ایرانی نیست.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

پزشکیان: حذف چارچوب‌های فیلترینگ در دستور کار است image پزشکیان: حذف چارچوب‌های فیلترینگ در دستور کار است 1403/06/26

رئیس جمهور: حذف چارچوب‌های فعلی درباره‌ی اینترنت در دستور کار قرار دارد و پیگیر اجرای آن هستیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 23

شیپور ۱۲۷۶ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد image شیپور ۱۲۷۶ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد 1403/06/26

به گزارش پاگرمنت، شیپور در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به میزان ۲۸.۹ میلیون یورو معادل ۱۲۷۶۰ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است. همچنین برنامه ورود به بورس این سازمان آغاز شده است. شیپور از مرداد ماه سال ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

معاون وزیر صمت: وزارت صمت موافق گشایش در موضوع واردات آیفون است image معاون وزیر صمت: وزارت صمت موافق گشایش در موضوع واردات آیفون است 1403/06/26

برادران درباره تصمیم‌گیری برای واردات آیفون اعلام کرد وزارت صمت با انحصار داخلی و خارجی همراه است و نمی‌توان مردم را از خرید موبایل خاصی محروم کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

سامسونگ و شیائومی به تبانی با آمازون هند متهم شدند image سامسونگ و شیائومی به تبانی با آمازون هند متهم شدند 1403/06/26

کمیسیون رقابت هند شرکت‌های سامسونگ و شیائومی را به تبانی با آمازون هند متهم کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

همکاری متا، تیک‌تاک و اسنپ‌چت: برنامه‌ Thrive محتواهای مضر را شناسایی می‌کند image همکاری متا، تیک‌تاک و اسنپ‌چت: برنامه‌ Thrive محتواهای مضر را شناسایی می‌کند 1403/06/26

این طرح به شرکت‌های فناوری اجازه می‌دهد سیگنال‌هایی را به منظور شناسایی محتوای مربوط به خودکشی در پلتفرم‌هایشان برای یکدیگر بفرستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

آپلود ویدیو در شبکه اجتماعی بلواسکای امکان‌پذیر شد image آپلود ویدیو در شبکه اجتماعی بلواسکای امکان‌پذیر شد 1403/06/22

کاربران شبکه‌ی اجتماعی بلواسکای اکنون می‌توانند در این پلتفرم ویدیو آپلود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

تبدیل ایرپاد پرو ۲ اپل به سمعک؛ سازمان غذا و داروی آمریکا چراغ سبز نشان داد image تبدیل ایرپاد پرو ۲ اپل به سمعک؛ سازمان غذا و داروی آمریکا چراغ سبز نشان داد 1403/06/22

سازمان غذا و داروی آمریکا در اقدامی بی‌سابقه، مجوز رسمی برای ویژگی جدید ایرپاد پرو ۲ که این هندزفری را به سمعک تبدیل می‌کند، صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

مایکروسافت 650 کارمند ایکس باکس را اخراج کرد image مایکروسافت 650 کارمند ایکس باکس را اخراج کرد 1403/06/22

فیل اسپنسر می‌گوید که این اخراج‌ها همچنان به معامله اکتیویژن بلیزارد مربوط می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43