خدمات سایت


متن کامل خبر

قتل فجیع دو برادر پاکستانی در ملاء عام و در حضور پلیس!

آرشیو
انعکاس صحنه های قتل وحشیانه دو برادر پاكستاني که یکی از آنها حافظ کل قرآن بوده، در حضور پلیس ،موجي از خشم و اندوه را در پاكستان به راه انداخت
1389/06/08 01:14:04 ب.ظ

انتشار ويدئوي قتل دو جوان بیگناه پاكستاني توسط اوباش و در حضور پلیس باعث موجي از خشم و اندوه در پاكستان و خصوصا علیه مقامات پلیس شده است ،این دو جوان که گفته شده فرزندان یک تاجر مشهور پاکستان هستند در حالی که قصد داشتند به محل مسابقات کریکت بروند ،بجای دزدها و به اشتباه به دام اوباش پاکستانی و مردم افتاده و به شکلی فجیع مورد ضرب و شتم غیر قابل تصور قرار گرفته و سپس ساعتها از بالای یک داربست آویزان شدند تا جان باختند

رئیس پلیس استان پنجاب طارق سلیم گفت : ظاهرا قبل از این رخداد در محل مورد نظر و در مجاورت زمین کریکت ،یک سرقت مسلحانه رخ می دهد و مردم و پلیس برای دستگیری سارقین در انتظار بوده اند که با این دو جوان روبرو می شوند و چون کیفی در دست داشته اند به اشتباه مورد حمله قرار می گیرند و دوربین های موبایل هم صحنه را ضبط کرده و انتشار می دهند .

در تصاویر انشتار یافته در اینترنت و بخشهای خبری مختلف تلویزیون پاکستان و خبرگزاریهای جهان 4 مامور پلیس حضور دیده می شوند که یکی از آنها به وضوح شاهد وقوع جنایت است

طارق سلیم گفت : پلیس باید حداقل اسلحه خود را در حالت تیر اندازی هوایی قرا ر داده و شلیک می کرد تا به متفرق کردن جمعیت ، کمک شود اما اینگونه نشد و ماموران اقدام موثری نکردند

به گزارش از آسوشيتد پرس اين دو برادر روز 15 آگوست یعنی حدود 11 روز پیش و پس از صرف صبحانه و انجام فرائض دینی و اسلامی و براي انجام بازي كريكت عازم محل می شوند و كيفي حاوي وسائل اين بازي را در دست داشتند که به اشتباه به عنوان دزد به دام اوباش افتاده و در برابر چشم دهها تن از جمله چند مامور پليس وحشيانه با ضربات چوب به قتل مي رسند.

در تصاویری که در اشکال مختلف در یوتیوپ و شبکه های مختلف اجتماعی به نمایش در آمده ،این دو نوجوان در برابر چشم همگان به شکلی مظلومانه و فجیع مورد ضرب و شتم با سنگ و چماق قرار گرفته ودر حالی که قادر به دفاع از خود نبو ده اند با طناب به هم بسته شده و غرق به خون از یک داربست آویزان می شوند تا ساعتها مورد بازدید حاضران قرار گیرند و مهاجمان اطمینان یابند که آنها جان باخته اند.

مدیر منطقه و ناحیهٔ سیلکت ، مجاهد فولادوند ، گفت : پلیس سیالکوت نقش تماشاگر را در قتل ۲ جوان‌ بیگناه توسط مردم را داشت.

پس از ساعتها توقف، اجساد دو برادر با کامیون به محلی دیگر برده شده و به شکلی زننده بر روی زمین پرتاب می شوند

این در حالیست که تمام این جریان در حالی رخ داده که ماشین پلیس اجساد را اسکورت می کند.

یک عضو تیم بررسی جنایت شهر سیالکوت ادعا کرد نیروهای نجات 1122 ، در به دار آویختن دو جوان دست داشته اند، آقای مباشر به پرونده قتل دو جوان توسط اوباش با ضربات چوب رسیدگی میکند.

به گفته او، دو جوان در اختیار نیروی 1122 بودند. برادر جوانتر زخمی شده بود اما کمک پزشکی به او داده نشد. اگر آنها را به بیمارستان منتقل میکردند، این فاجعه اتفاق نمیافتاد.

به گفته مقامات اين دو جوان بي گناه، فرزندان 15 و 17 ساله يك تاجر پارچه هستند و يكي از آنان نيز حافظ کل قرآن بوده است. با انتشار تصاوير حضور پليس در اين صحنه ها، توانائي دولت پاكستان در اداره امنيت اين كشور به شدت زير سوال رفته است. اما حسب اعلام مقامات چند تن از افراد مسئول بازداشت شده اند.

منبع : تابناک
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7544

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6490

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7275

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8330

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8197

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8848

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8705

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8857

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9214