خدمات سایت


متن کامل خبر

پليس: «تورهای شيطانی» با دوربين مخفی کنترل می شود

آرشیو
برخی نيروهای زبده و باتجربه پليس به طور غيرمحسوس در اين تورها نفوذ می کنند و با استفاده از دوربين مخفی از ابتدای حرکت تا زمان برگشت از اقدامات مجرمانه فيلم می گيرند که اين فيلم ها به عنوان مدارک مستند در اختيار دستگاه قضايی قرار می گيرد.
1390/03/05 06:14:57 ق.ظ

پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی برای شناسایی «تورهای شیطانی» و گردانندگان آن ها، به طور نامحسوس فیلم برداری می کند.رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی با بیان این مطلب در گفت وگوی اختصاصی به خراسان گفت: پس از درج گزارش روزنامه خراسان درباره «تورهای شیطانی» تلاش جدی و برخورد قاطع پلیس با گردانندگان این تورها که به ترویج فساد می پردازند و با دعوت دختران و پسران جوان و همچنین زنان مطلقه از طریق پیامک، اقدام به برگزاری تورهای مختلط می کنند در استان خراسان رضوی آغاز شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی احمدی با اشاره به این که پلیس در برخورد با مظاهر علنی فساد اغماض نخواهد کرد افزود: پس از درج گزارش روزنامه خراسان با عوامل و گردانندگان «تورهای شیطانی» در طرقبه و شاندیز و همچنین شهرستان کلات برخورد شده است که در بررسی ها مشخص شد این افراد با فریب جوانان و با ارسال پیامک آن ها را به شرکت در این «تورها» دعوت می کنند. رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برخی نیروهای زبده و باتجربه پلیس به طور غیرمحسوس در این تورها نفوذ می کنند و با استفاده از دوربین مخفی از ابتدای حرکت تا زمان برگشت از اقدامات مجرمانه فیلم می گیرند که این فیلم ها به عنوان مدارک مستند در اختیار دستگاه قضایی قرار می گیرد و سپس متهمان با هماهنگی مقام قضایی و در عملیات های ضربتی دستگیر می شوند.

سرهنگ احمدی با اشاره به این که گزارش های روزنامه خراسان درباره «تورهای شیطانی» موجب هوشیاری و حساس شدن خانواده ها نسبت به رفت وآمدهای فرزندانشان شده است تصریح کرد: نه تنها بعد از درج این گزارش پلیس نسبت به ماجرای «تورهای شیطانی» حساس شد بلکه خانواده ها نیز طبق بررسی های انجام شده، کنترل بیشتری بر رفت و آمد فرزندانشان نشان می دهند و آگاهی های بیشتری را در این باره کسب کرده اند.

وی با بیان این که پیشنهاد کرده ایم تا پاسگاه های مسیر شهرهای دارای تفرجگاه مجوزهای قانونی گردشگران دسته جمعی را کنترل کنند اضافه کرد: گرچه بعد از درج این گزارش در روزنامه خراسان، این گونه جرایم به شدت کاهش یافته است اما در عین حال پلیس برای برخورد با مظاهر علنی فساد که در برخی از تورهای گردشگری اتفاق می افتد عزم راسخ دارد و از هیچ تلاشی در این باره دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ پاسدار مصطفی احمدی با اشاره به این که بسیاری از واحدهای گردشگری در استان خراسان رضوی با کسب مجوزهای قانونی و به طور سالم به فعالیت مشغولند تصریح کرد: در این میان متاسفانه افرادی نیز وجود دارند که خارج از چارچوب های قانونی و به طور مجرمانه اقدام به راه اندازی تورهای شیطانی می کنند و موجبات اختلاط دختران و پسران جوان و همچنین زمینه بروز بسیاری دیگر از جرایم مانند بدحجابی، قمار، مشروب و غیره را فراهم می آورند که پلیس براساس وظیفه ذاتی خود موظف به برخورد با گردانندگان این گونه تورهاست.

این مقام انتظامی در پایان به خانواده ها توصیه کرد: برای رفتن فرزندانشان به تفرجگاه ها به صورت گردشگری به طور حتم تورهای گردشگری دارای مجوز را انتخاب و از راهنماهای (لیدر) مورد تایید و شناخته شده استفاده کنند و برای سلامت روحی و جسمی فرزندانشان وقت بگذارند تا خدای ناکرده در دام افراد سودجو و یا کسانی که به طور سازمان یافته قصد منحرف کردن جوانان را دارند نیفتند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 176

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 148

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 344

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 381

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 348

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 214