خدمات سایت


متن کامل خبر

داستان غم انگیز زن جوان و ۳ فرزندش در باغ متروکه آزاردهندگان

آرشیو
2 شرور سابقه‌دار که با ربودن یک زن همراه 3 فرزندش او را در یک باغ متروکه زندانی کرده بودند در عملیات ویژه پلیس امنیت کرمانشاه دستگیر شدند.
1390/07/19 11:41:21 ب.ظ

ماموران با ورود به اتاقکی در باغ متروکه، زن جوان و فرزندانش را در حالی که دست و پایشان بسته شده بود، نجات دادند.به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شکایت مردی مبنی بر گم شدن اعضای خانواده‌اش در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنیت عمومی استان کرمانشاه قرار گرفت.شاکی به پلیس گفت: با همسرم اختلاف پیدا کردم و پس از مشاجره او همراه 3 فرزند خردسالم خانه را ترک کرد و جستجوهایم برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است. در پی این شکایت، مشخصات زن گمشده و 3 فرزندش در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و ماموران اطلاعات ـ امنیت عمومی نیز جستجو در این رابطه را آغاز کردند.

در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند، زن گمشده با یک زن آرایشگر دوست بوده و آخرین‌بار نیز با وی ملاقات داشته است.بنابر این زن آرایشگر به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و برای تحقیقات به پلیس اطلاعات ـ‌ امنیت عمومی احضار شد.

با حضور این زن در مرکز پلیس وی بازجویی شد و گفت: از سرنوشت زن گمشده و 3 فرزندش بی‌خبر هستم. روز حادثه او سراسیمه به آرایشگاهم آمد و گفت که با شوهرش دعوا کرده و دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیست و از من خواست برایش خانه اجاره‌ای تهیه کنم.وی افزود: چند ساعت بعد مردی که با من در ارتباط است به ملاقاتم آمد و با پی بردن به وضعیت زندگی این زن، آنها را سوار خودرواش کرد تا برای دیدن خانه‌ اجاره‌ای‌ یکی از اقوامش به جنوب شهر ببرد.زن آرایشگر افزود: بعد از آن از دوستم بی‌خبر هستم و از مردی که با من در ارتباط است، خبری ندارم.با اطلاعات به دست آمده از زن آرایشگر و چهره‌نگاری رایانه‌ای مردی که با زن گمشده محل را ترک کرده بود وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.با شروع تحقیقات و استعلام از سامانه پلیس معلوم شد، تصویر رایانه‌ای متهم فراری با یک مجرم سابقه‌دار که در زمینه خرید و فروش موادمخدر و سلاح، شرارت و زورگیری فعالیت دارد، مطابقت دارد.بنابر این پاتوق‌های احتمالی وی تحت نظر گرفته شد تا این‌که ماموران پی بردند او به یک باغ متروکه در حومه شهر رفت و آمد می‌کند.

با به دست آمدن این سرنخ و هماهنگی با بازپرس کرمی، رئیس شعبه سوم دادسرای کرمانشاه، ماموران عازم باغ متروکه شدند. با ورود ماموران به محل آنها با شنیدن صدای گریه از درون یک اتاقک انتهای باغ متروکه و شکستن در قفل شده مشاهده کردند دست و پای زن گمشده و 3 فرزندش با طناب بسته شده و آنها در این محل زندانی شده‌اند.ماموران با باز کردن طناب هر 4 نفر آنها را نجات دادند و برای تحقیقات به پلیس اطلاعات ـ امنیت عمومی کرمانشاه منتقل شدند.با تحقیق از این افراد معلوم شد آنها از سوی مرد مورد علاقه زن آرایشگر ربوده شده و از 10 روز پیش در این محل زندانی بوده‌اند.در مرحله بعدی تحقیقات زن ربوده شده راز حادثه تلخی را که برایش رقم خورده بود فاش کرد و گفت: روز حادثه مرد مورد علاقه‌ زن آرایشگر به بهانه این که می‌خواهد خانه اجاره‌ای یکی از اقوامش را به ما نشان دهد، سوار خودرو‌یش کرد و در میانه راه مردی که دوستش بود به او ملحق شد.

شاکی اضافه کرد: به رفتار آنها ظنین شده و خواستم خودرو را در حاشیه جاده متوقف و ما را پیاده کند، اما بی‌فایده بود. راننده و همراهش با چاقو من و فرزندانم را به مرگ تهدید کردند و ما را بشدت کتک زدند و سپس ما را به اتاقک باغ متروکه انتقال دادند.زن شاکی افزود: آنها دست و پای من و 3 فرزندم را با طناب بسته بودند. گریه و التماس‌هایمان برای رهایی بی‌فایده بود. مرد راننده و همراهش مرا مقابل چشمان فرزندانم مورد آزار و اذیت قرار داده و از من فیلم غیراخلاقی تهیه کردند.وی با اشاره به اسارت 10 روزه در باغ متروکه گفت: من و فرزندانم 10 روز در دام مردان هوسران اسیر بودیم.در پی اظهارات شاکی، 3 فرزندش نیز در بازجویی‌های پلیسی اظهارات مشابهی را بیان کردند. با اطلاعات به دست آمده از 4 عضو ربوده شده یک خانواده کرمانشاهی، عملیات گسترده پلیس ادامه پیدا کرد تا این که ماموران با شناسایی شرور فراری در یک قهوه‌خانه او را محاصره کردند و متهم پیش از فرار دستگیر شد.با انتقال متهم به مرکز پلیس وی به ربودن زن شاکی و 3 فرزندش، شکنجه دادن آنها و آزار و اذیت آن زن مقابل چشمان فرزندانش و تهیه فیلم غیراخلاقی از او با همدستی پسرعمویش اعتراف کرد.در مرحله بعدی تحقیقات ماموران دومین متهم فراری را در مخفیگاهش که خانه‌ای حومه شهر بود، دستگیر کردند.این متهم نیز با اعتراف به همدستی با نخستین متهم همراه وی روانه زندان شد.در بازرسی از مخفیگاه وی فیلم سیاه 10 دقیقه‌ای که متهمان از زن شاکی تهیه کرده بودند ، کشف و ضبط شد. بنابر این گزارش، با اعتراف متهمان و پایان یافتن تحقیقات، پرونده آنها بزودی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود تا مجازات شوند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7573

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6512

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7305

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8349

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8214

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8870

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8724

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8880

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9238