خدمات سایت


متن کامل خبر

پول «رهن» به کمک وام خرید مسکن آمد

آرشیو
در حال حاضر رهن واحدهای مسکونی در مقایسه با وام خرید مسکن مشکل گشا برای خریداران و همچنین فروشنده‌ها است، زیرا...
1390/09/10 12:34:31 ق.ظ

دنیای اقتصاد: مدت زیادی است که وام خرید مسکن (20 میلیون تومان) دیگر به تنهایی دردی از کمبود نقدینگی متقاضیان در بازار خرید مسکن را دوا نمی‌کند به همین خاطر اکثر خریداران و فروشنده‌ها از شمال تا جنوب و همچنین از شرق تا غرب تهران علاوه بر وام خرید از طریق واگذاری ملک خریداری شده به صورت رهن کامل، به معاملات ملکی می‌پردازند، زیرا مبلغی را که به عنوان رهن در نظر می‌گیرند بیشتر از مبلغ وام مسکن است و از این طریق کاستی ناشی از کمبود نقدینگی برطرف می‌شود.

این روزها شواهد در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی بیانگر این مساله است که در حال حاضر رهن واحدهای مسکونی در مقایسه با وام خرید مسکن مشکل گشا برای خریداران و همچنین فروشنده‌ها است، زیرا فروشنده‌ها با برخورداری واحدشان از این امتیاز احتمال موفقیت بیشتری برای واگذاری واحدشان به خریدار را می‌دهند.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی که با شرایط ویژه (رهن و اجاره) به بازار فروش عرضه شده، پرداخته است.

10میلیون وام با 15 میلیون رهن

در محدوده نواب در خیابان سالار، یک واحد مسکونی 41 متری پنج سال ساخت به بازار فروش معرفی شده است. این واحد مسکونی از 10 میلیون تومان وام و 15 میلیون تومان در رهن بهره مند است و خریدار باید 31 میلیون تومان را به صورت نقدی پرداخت کند.

20میلیون وام با 25 میلیون رهن

همچنین فروشنده‌ای واحد 40 متری خود که در میدان 89 منطقه نارمک واقع شده است را با چنین شرایطی به خریدار واگذار می‌کند: 20 میلیون تومان وام، 25 میلیون تومان در رهن و 35 میلیون تومان نقد.

20میلیون وام با 27 میلیون رهن

20 میلیون تومان وام به اضافه 27 میلیون تومان رهن و 51 میلیون تومان نقد، شرایط پرداخت برای فروش یک واحد مسکونی 50 متری در یکی از فرعی‌های خیابان شریعتی (پلیس) از سوی مالک اعلام شده است.

20 میلیون وام با 46 میلیون رهن

واحدی 50 متری، نوساز با کلیه امکانات به صورت تک واحدی در منطقه فرمانیه آماده واگذاری به خریدار است. واحد مذکور از 20 میلیون تومان وام خرید بهره مند است و همچنین 46 میلیون تومان در رهن مستاجر است و خریدار برای خرید این واحد 50 متری فقط 139 میلیون تومان را باید به طور نقدی پرداخت کند.

18میلیون وام با 30 میلیون رهن

در غرب تهران نیز در منطقه پونک حوالی 35 متری گلستان، یک واحد مسکونی با متراژ 53 متر مربع که شش سال از عمر آن می‌گذرد به طور شرایطی آماده تحویل به متقاضی است.

مالک این واحد مسکونی اذعان کرده است: واحد مذکور به میزان 30 میلیون تومان در رهن مستاجر است و علاوه براین از 18 میلیون تومان وام خرید نیز برخوردار است و مبلغ نقدی که خریدار باید برای آن پرداخت کند 87 میلیون تومان است.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 276

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 83

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81