خدمات سایت


متن کامل خبر

سینک اخوان

آرشیو
کارخانه تولیدی اخوان یکی از کارخانه های نام آشنا در کشور است که با سابقه درخشان خود چند سال پیاپی در زمینه تولید انواع سینک های ظرفشویی، روشویی، اجاق گاز و انواع هودهای آشپزخانه فعالیت می کند.
1400/07/28 12:08:02 ب.ظ

کارخانه تولیدی اخوان یکی از کارخانه های نام آشنا در کشور است که با سابقه درخشان خود چند سال پیاپی در زمینه تولید انواع سینک های ظرفشویی، روشویی، اجاق گاز و انواع هودهای آشپزخانه فعالیت می کند. این کارخانه به عنوان یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولیدی محصولات توکار نیز شناخته شده است.

گروه صنعتی اخوان در زمینه تولید انواع سینک اخوان در مدل های گرانیتی، سرامیکی و ساده بسیار موفق عمل کرده است و طرح های مختلفی دارد که انتخاب را برای مشتریان خود راحت تر کرده است. در این مقاله سعی شده است که شما را با سینک گرانیتی اخوان، نحوه خرید سینک اخوان و قیمت آن ها آشنا کنیم.


معرفی کارخانه تولیدی اخوان

گروه صنعتی اخوان در سال 1350 توسط شخصی به نام محسن اخوان تاسیس شد که ابتدا با راه اندازی خط تولید سینک های ظرفشویی همراه بود. پس از آن در سال 64 با وجود مهندسان و کارشناسان مجرب در زمینه محصولاتی مانند اجاق گاز، هود، انواع فر و... نیز فعالیت داشته است. در این کارخانه با وسعتی حدود 200000 متر مربع حدود 700 نفر نیروی کارگری و متخصص مشغول به فعالیت هستند و از بروزترین دستگاه های تولیدی و مرغوب ترین مواد جهت ساخت محصولات استفاده می شود.
از جمله افتخارات این کارخانه می توان به گستردگی خدمات پس از فروش، کسب استانداردهای بین المللی مختلف، دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد بین الملل، برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان و دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و... اشاره کرد.

آشنایی با سینک اخوان

همانطور که در بالا گفته شد سینک های ظرفشویی یکی از قدیمی ترین محصولات کارخانه تولیدی اخوان هستند که امروزه با توجه به نیاز روز و پیشرفت فناوری در انواع مختلف و سلیقه های گوناگون طراحی می شوند. همانطور که می دانید آشپزخانه به عنوان قلب یک خانه است که هر خانم خانه داری بیشترین وقت خود را در طول روز در آن می گذراند. به همین دلیل استفاده از لوازم آشپزخانه مرغوب با طراحی منحصر به فرد حس خوشایندی را به هر شخصی القا می کند.

کارخانه اخوان در زمینه تولید سینک ها دارای تنوعی در حدود 50 مدل است که از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند. سینک اخوان در طرح و جنس های مختلفی تولید می شود که سینک گرانیتی اخوان یکی از مدل‌هایی است که نظر هر شخصی را به سوی خود جذب می کند. این سینک ها با وجود تنوع بالا و مدل های مختلف سینک های توکار، سینک های روکار و سینک های زیرکار می تواند مناسب هر آشپزخانه ای باشند.

خصوصیات ظاهری سینک اخوان

سینک اخوان با مدل های مختلف توکار، روکار و زیرکار دارای بیشترین تنوع است و امروزه در طرح های مختلف مانند سینک های ظرفشویی فانتزی، نیمه فانتزی، باکسی و زیرکابینتی عرضه می شوند. هر کدام از این مدل ها با توجه به دکوراسیون آشپزخانه، بزرگی و کوچکی محیط و سلیقه مشتری تهیه و نصب می شوند. قیمت سینک اخوان با توجه به مدل، متریال، طراحی و‌... متفاوت است.

یکی از ویژگی های بارز سینک های گرانیتی اخوان خطوط منحنی و مستقیمی است که روی آن ها قرار دارد. این خطوط سبب تمایز در هر کدام از این سینک ها می شود و نمایی زیبا و براق را پدید می آورد. مجموعه سینک های اخوان دارای ابعاد مختلفی هستند، مانند سینک های فانتزی که در ابعاد 80،100،120 تولید می شوند و دارای لگن های عمیقی در دو مدل توکار و روکار هستند.

سینک های نیمه فانتزی نیز در ابعاد 116 و 120 سانتی متری با عمق لگن حدود 15 سانتی متر در دو مدل توکار و روکار تولید می شود. سینک باکسی اخوان نوع دیگری از سینک های تولیدی این شرکت است که فقط در مدل زیرصفحه و توکار به کار می رود و دارای لگن هایی با عمق 20 الی 22 سانتی متر هستند.

سینک گرانیتی اخوان

سینک گرانیتی اخوان نمونه دیگری از محصولات تولیدی کارخانه اخوان است که این روز‌ها توجهات زیادی را به سوی خود جذب کرده است و به نوعی یک رقیب جدی برای سینک های استیل قدیمی محسوب می شود. سینک گرانیتی مستقیماً از سنگ گرانیت ساخته نشده است، بلکه از ترکیب چسب زرین با کانی های مقاوم مانند کوارتز ساخته می شود.

برای ساخت سینک گرانیتی خرده های گرانیت یا همان کوارتز و رزین با نسبت های 80 به 20 با یکدیگر ترکیب می شوند و در دمای بالا جهت پخت قرار می گیرند تا به اندازه کافی مقاوم و بادوام شود. این سینک ها با دوام بالا، ماندگاری زیاد و طراحی دلخواه می توانند یکی از قسمت های جذاب محیط آشپزخانه باشند که حضور در آشپزخانه را برای هر بانویی لذت بخش می کنند.

سینک گرانیتی اخوان نیز مانند دیگر سینک ها دارای تنوع و طرح های زیادی در رنگ بندی و طرح است که می توانید متناسب با آشپزخانه خود آن را انتخاب کنید.

مزیت سینک های گرانیتی نسبت به بقیه سینک ها چیست؟

سینک گرانیتی اخوان علاوه بر داشتن مقاومت بسیار بالا از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و مدرن است و از ترکیب گرانیت و رزین های اکرلیک ساخته می شود که دارای استحکام بالایی هستند. هنگام ساخت این محصولات گرانیتی مواد اولیه در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار می گیرند تا مواد در دمای بالا پخته شوند و بعد از خارج شدن از کوره در برابر ترک، شوک حرارتی و ... مقاومت بالایی داشته باشند.


مقاومت سختی در سینک های گرانیتی
سنگ های گرانیتی نوعی از سنگ های دگرگونی هستند که مقاومت و سختی بسیار بالایی دارند. به این دلیل سینک های ساخته شده از این سنگ ها نیز مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستی، خراش، ترک خوردگی و... دارند. از خصوصیات بارز این نوع سینک اخوان ضد ضربه بودن آن ها است.

این سینک ها بر خلاف سینک های استیل دچار فرورفتگی نخواهند شد و شما به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید. سینک گرانیتی اخوان نسبت به تراکم و مواد اولیه ساخته شده دارای کیفیت مختلفی است، به طوری که هر چه میزان خلوص مواد بالاتر باشد مقاومت آن ها نیز افزایش خواهد یافت.

مقاومت حرارتی سینک های گرانیتی
از دیگر ویژگی های سینک گرانیتی اخوان مقاومت حرارتی بالای آن ها است. این سینک ها نسبت به سینک های استیل دارای تحمل حرارتی بالایی هستند و به راحتی می توانند حرارت های نزدیک به 250 درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

با وجود میزان مقاومت حرارتی بالای این سینک ها بهتر است در هنگام آشپزی از قرار دادن قابلمه یا هر شی داغی به صورت مستقیم روی آن ها خودداری کنید، زیرا به مرور دچار آسیب حرارتی خواهند شد.

تنوع رنگ و طرح در سینک های گرانیتی اخوان
همانطور که در ابتدا ذکر شد سینک گرانیتی اخوان به طور مستقیم از سنگ گرانیت ساخته نمی شوند بلکه محصول فرآوری شده از پودر سنگ گرانیتی و چسب هستند. از این رو به راحتی می توان آن ها را در انواع مدل های مختلف و طیف رنگ های مختلف روانه بازار کرد.

سینک های گرانیتی بر خلاف سینک های استیل که در طیف بسیار محدودی از رنگ در دسترس هستند، هیچگونه محدودیت رنگی نخواهند داشت و شما به راحتی می توانید با توجه به دکوراسیون و سبک آشپزخانه خود آن ها را به کار ببرید. نکته ای که در هنگام خرید سینک اخوان باید به آن دقت کرد انتخاب رنگ بندی تیره و روشن آن است. اگر شما نیز جز افرادی هستید که وقت زیادی برای تمیزی سینک ندارید بهتر است از سینک گرانیتی تیره در آشپزخانه خود استفاده کنید، زیرا این سینک ها حساسیت کمتری در برابر لکه شدن دارند.

معایب سینک های گرانیتی چیست؟

سینک گرانیتی اخوان با وجود مزایای بسیار زیادی که دارند اما یک سری معایب نیز دارد که در هنگام خرید سینک اخوان لازم است آن ها را نیز در نظر بگیرید. این سینک ها برخلاف سینک های استیل دارای وزن بالایی هستند که بهتر است در هنگام نصب آن از نیروهای متخصص کمک گرفته شود.

همچنین قیمت بالای این محصولات نسبت به سینک های فولادی و استیل یکی دیگر از معایب سینک گرانیتی اخوان است. البته این نکته برای همه مدل ها و مواد به کار رفته در آن ها صدق نخواهد کرد. از معایب دیگر سینک گرانیتی اخوان حساسیت آن نسبت به لکه و خش است، در این صورت باید هنگام شستشو از کشیدن سیم روی آن ها بپرهیزید.

سینک گرانیتی فونیکس

سینک گرانیتی فونیکس نوعی محصول تولیدی در کارخانه اخوان است که مواد اولیه آن از کشور ترکیه به داخل کشور وارد می شود. این محصول با داشتن تنوع رنگ بالا و مقاومت بسیار در دسته سینک های گرانیتی این کارخانه قرار می گیرد. سینک گرانیتی فونیکس با وجود کیفیت عالی و تنوع بالا به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد، انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی برای تمام افرادی است که قصد پرداخت هزینه اضافه ندارند.

سینک های گرانیتی فونیکس با کسب گواهی استاندارد ملی و بین الملل و کیفیت بسیار عالی دارای گارانتی دو ساله نیز هستند. این سینک ها در رنگ های مختلفی همچون سفید، سفید شنی، سفید مرمر، مشکی، مشکی مرمر، مسی، نقره ای، کرم و کرم شنی عرضه می شوند.

قیمت سینک اخوان

قیمت سینک اخوان به نوع مواد به کار رفته در هنگام ساخت، نوع سینک (فانتزی، نیمه فانتزی)، طرح و مدل، نوع سینک از نظر کاربرد در محیط (سینک روکار، سینک زیرکار، سینک توکار) و چند لگنه بودن آن بستگی دارد. در هنگام خرید با توجه به دکوراسیون منزل و آشپزخانه خود باید بهترین و مناسب ترین سینک را انتخاب کنید و همه جوانب از لحاظ قیمت، کیفیت و مقاومت را نیز در نظر بگیرید.
قیمت سینک اخوان با توجه به مدل و طرح به کار رفته در آن متفاوت است، به نوعی که با توجه به تنوعی که دارد شرایط اقتصادی مشتریان خود را نیز در نظر می گیرد.

جمع بندی

گروه صنعتی اخوان با بالغ بر 50 سال تجربه در چند سال اخیر دست به تولید سینک های گرانیتی زده است. این سینک ها دارای کیفیت بالا و قیمت مطلوبی هستند، لذا سبب جلب توجه مصرف کنندگان به سوی خود شده اند. سینک گرانیتی اخوان علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که دارد، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی و حرارت نیز هست و می تواند گزینه مورد علاقه هر بانوی باسلیقه ای باشد. برای خرید سینک اخوان می توانید به سایت مستر ماکان مراجعه نمایید و از طریق این سایت انواع سینک های باکیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سینک اخوان,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 246

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 543

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 97

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 264

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 157