خدمات سایت


متن کامل خبر

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری

آرشیو
بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.
1402/10/24 12:13:05 ب.ظ

اما تمیز نگه داشتن فرش ها، قاعدتا یک کار بسیار چالش برانگیز است زیرا وقتی شما فضای تجاری اداری خود را مفروش می کنید، کارمندان و مشتریان تان با کفش روی آن رفت و آمد می کنند. بنابراین گل، نمک، لجن، گرد و خاک، زباله و ... که ته کفش ها می چسبند، روی فرش آورده می شوند و منجر به لکه شدن فرش یا کثیفی کلی آن می شوند.

با این حال اگر فرش خود را با استفاده از خدمات قالیشویی کیانشهر همواره تمیز نگه دارید و به خوبی از آن مراقبت کنید، می تواند برای کسب و کار شما معجزه کند.

در این مقاله می خواهیم 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری را برای شما برشمریم. پس با ما باشید تا بدانید چرا باید فرش های تجاری خود را بشویید؟

100

مزایای شستشوی فرش های تجاری

از جمله مزیت هایی که باعث می شوند شما ترغیب به شستشوی فرش های واحد تجاری خود شوید، عبارتند از:

1.     تاثیرگذاری بهتر

فرش های تمیز ظاهر دفتر شما را بهبود می بخشند. یک دفتر کار یا واحد تجاری که به خوبی نگهداری شده و فرش شده باشد نه تنها دکور جذابی دارد و ظرافت و زیبایی را به مشتری القا می کند، بلکه بر روی کسانی که برای اولین بار به دفتر شما مراجعه می کنند نیز تأثیر بسیار خوبی بر جای می گذارد. اولین برداشت خوب مشتریان بالقوه برای کسب و کار شما، باعث می شود تا آن ها به مشتریان بالفعل تبدیل شده و محصول یا خدمات شما را بخواهند.

2.     بهبود کیفیت هوا

کثیفی، زباله و گرد و غبار پنهان شده در الیاف فرش ها باعث آلودگی هوای محیط می شود که درنتیجه آن، بوی نامطبوعی در محیط خواهید داشت و کارمندان و مشتریان تان با مشکلات تنفسی رو به رو خواهند شد. همچنین به خاطر داشته باشید که استفاده از مواد شیمیایی نامناسب برای شستشوی فرش نیز نه تنها بوی آن را از بین نمی برد بلکه باعث ایجاد بوی نامطبوع دیگری نیز می شود و درنهایت تأثیر نامطلوبی بر سلامت شما خواهد داشت. بنابراین یک قالیشویی حرفه ای انتخاب کنید که از مواد شوینده باکیفیت استفاده می کند.

3.     صرفه جویی در زمان

 تمیز کردن دفترکار یا هر فضای تجاری دیگری که شما دارید و آن را مفروش کرده اید، یک کار وقت گیر است. این در حالی است که خدمات قالیشویی به شما کمک می کند تا به میزان زیادی در وقت خود صرفه جویی کنید زیرا قالیشویی های حرفه ای عمدتاً شستشوی فرش را در زمان کوتاهی (حداکثر 2 روز) انجام داده و فرش ها را لول شده و کاور شده به محل شما باز می گردانند.

علاوه بر این، شستشوی فرش در قالیشویی های مجرب به کمک دستگاه های تمام اتوماتیک انجام شده و بنابراین فرش هایتان بسیار تمیزتر از زمانی خواهد شد که خودتان آن ها را به صورت دستی بشویید.

4.     مواد حساسیت زا را از بین می برد و سلامت کارکنان و مشتریان را در پی دارد

 تمیز کردن و شستشوی فرش به از بین بردن مواد آلرژن و حساسیت زا کمک می کند. همانطور که می دانید، در فصول مختلف، معمولا افراد حساسیت های مختلفی را تجربه می کنند. این در حالی است که آلودگی های پنهان محیطی، یکی از دلایل حساسیت های افراد است. بنابراین شستشوی فرش ها بهترین گزینه برای داشتن کارمندانی سالم است که به خوبی کار می کنند و بازدهی کاری خوبی نیز خواهند داشت.

 قالیشویی های حرفه ای از مواد شیمیایی موثر و دستگاه های به روزی استفاده می کنند که تنها برای اهداف تمیز کردن فرش ساخته شده اند. این ماشین ها گرد و غبار و مواد حساسیت زا را از فرش خارج می کنند و فضای تجاری یا دفترکار شما را از آلودگی های حساسیت زا سم زدایی می کنند.

قالیشویی حرفه ای بهترین گزینه است

بسته به میزان رفت و آمد به محیط تجاری یا دفتر اداره شما، ممکن است بتوانید با جاروبرقی کشیدن یا لکه گیری های جزئی، بتوانید فرش تان را تمیز کنید. اما بهرحال پس از گذشت مدتی، دیگر فرش با جاروبرقی کشیدن و لکه گیری تمیز نمی شود، چراکه آلودگی به اعماق آن رفته و اصطلاحا خاک گرفته است. و درنهایت فرشی که کثیف باشد، محیط کسب و کار شما را آلوده جلوه می دهد و باعث می شود تا مشتریان کمتری رغبت کنند تا به محل شما بیایند.

همچنین شستشوی غیر حرفه ای و غیر اصولی فرش توسط خودتان یا دیگر کارمندانتان، معمولا باعث می شود بوی نامطبوع و بقایایی در فرش باقی بماند که کثیفی و زباله‌ های بیشتری را به خود جذب ‌کند و درنتیجه حتی فرشی کثیف تر از قبل داشته باشید!

با مراجعه به https://tohidcarpet.com/gallery می توانید دریابید که متخصصان قالیشویی تجاری از تجهیزات و محصولات نظافتی مخصوصی استفاده می کنند تا فرش شما بوی مطبوعی بگیرد و برای مدت طولانی تری تمیز بماند.

چرا از خدمات قالیشویی تجاری استفاده کنیم؟

تمیز کردن فرش نیز مانند هر حرفه دیگری، به مهارت ها و تجهیزات خاصی نیاز دارد که می تواند توسط قالیشویی در کیانشهر به بهترین شکل ممکن انجام شود. در قالیشویی محدوده کیانشهر می توانید بهترین کار با کیفیت خوب را با نرخ پایین دریافت می کنید.به این ترتیب مطمئن خواهید شد که علاوه بر تمیز شدن فرش هایتان، مراقب هزینه ها و میزان بودجه مصرفی نیز خواهید بود.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید یک ارائه دهنده خدمات نظافت حرفه ای پیشرو در تهران است که با دارا بودن شعب مختلف، به تمام مناطق تهران خدمت رسانی می کند. ما بهترین خدمات قالیشویی را برای فضای اداری و تجاری شما ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما یا رزرو نوبت شستشوی فرش تجاری می توانید با سرشماره 1864 تماس بگیرید.

همکاران ما همواره آماده پذیرش سفارشات شما بوده و پس از ثبت سفارش توسط شما، نیروها را برای دریافت فرش به محل شما اعزام خواهند نمود. ظرف حداکثر 2 تا 3 روز کاری بعد، فرش های شما شسته و خشک شده، تحویل شما خواهند شد.

منبع

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • قالیشویی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 248

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 97

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 265

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 157

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 257

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 307