خدمات سایت


متن کامل خبر

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.
1403/01/27 05:12:19 ب.ظ

اما باید بدانید که مدت زمان لازم برای یادگیری یک زبان خارجی به تعدادی متغیر بستگی دارد. هدف، دانش قبلی، انگیزه و استفاده از روش صحیح یادگیری شما، همگی در مدت زمان یادگیری تاثیر دارند.

برای یادگیری زبان فرانسه مدت زمان دقیقی را نمی توان مشخص کرد چون سرعت یادگیری هر فرد متفاوت است اما می توانیم به طور تقریبی بگوییم که برای رسیدن به هر سطح چقدر زمان باید برای مطالعه صرف کنید.

عواملی که بر مدت زمان یادگیری زبان فرانسه تأثیر می گذارد

یادگیری زبان برای هر فردی تجربه متفاوتی است و بر عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل زیر ممکن است تعیین کنند که چقدر طول می کشد تا زبان فرانسه را یاد بگیرید.

نگرش شما

نگرش شما تعیین می کند که چقدر سریع زبان فرانسه را یاد می گیرید. اگر نگرش مثبتی دارید، یادگیری زبان فرانسه برای شما سرگرم کننده و آسان خواهد بود، زیرا برای یادگیری آماده خواهید بود.

مدت زمان

هر چه روزانه زمان بیشتری را به مطالعات فرانسوی خود اختصاص دهید، سریعتر نتیجه را خواهید دید. اما، اگر بتوانید هر روز زمان کوتاهی را صرف مطالعه کنید نیز خوب است. اما بدانید که تسلط بر زبان فرانسه ممکن است چندین سال طول بکشد.

روش یادگیری شما

داشتن بهترین روش های یادگیری زبان برای دستیابی سریع تر به تسلط زبان فرانسه بسیار مهم است. اگر خود را به یادگیری فقط در کلاس های درس زبان فرانسه محدود کنید، ممکن است یادگیری‌تان بیشتر طول بکشد. فیلم‌ ها، کتاب ‌های الکترونیکی، صحبت کردن یا سفر به کشوری که فرانسوی صحبت می کند در کنار کلاس های زبان فرانسه می ‌تواند روند یادگیری شما را تسریع کند.

انگیزه شما

هنگام یادگیری یک زبان جدید، داشتن انگیزه بسیار مهم است. برای اینکه با انگیزه بمانید، همیشه به خود یادآوری کنید که چرا در حال یادگیری زبان فرانسه هستید و چه مزایایی پس از تکمیل مهارت های خود به دست خواهید آورد. اگر با انگیزه بمانید، می توانید روند یادگیری را تسریع کنید.

چه مدت طول می کشد تا به زبان فرانسه مسلط شویم؟

در سطح A1 مبتدیان می توانند عبارات و عبارات اساسی فرانسوی را درک کرده و از آن ها استفاده کنند. اگر گوینده خیلی سریع صحبت نکند، آن ها می توانند فرانسوی زبانان را درک کنند و با آن ها تعامل داشته باشند.

شما برای اینکه بتوانید به سطح A1 مسلط شوید باید بین 100 تا 150 ساعت مطالعه داشته باشید.

برای تسلط بر سطح A2 باید چیزی حدود 180 تا 200 ساعت مطالعه کنید. در سطح A2 زبان آموزان عبارات و عبارات اساسی فرانسوی را می فهمند و می توانند اطلاعات اولیه در مورد برنامه روزانه و محیط اطراف خود را به اشتراک بگذارند.

اگر در سطح B1 هستید، باید بتوانید جملات فرانسوی بسازید، باید بدون هیچ مشکلی سفر کنید زیرا می توانید به خوبی ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، می توانید ورودی ها و نظرات مهم را درک کنید. اگر می خواهید به سطح B1 برسید باید بدانید به 360 تا 400 ساعت مطالعه نیاز است.

سطح B2 نیازمند 500 تا 600 ساعت مطالعه است. زبان آموزانی که به سطح B2 می رسند می توانند موضوعات پیچیده را درک کنند. آزادانه با فرانسوی زبانان بومی تعامل داشته باشند و نظرات خود را در مورد برخی مسائل به وضوح بیان کنند.

رسیدن به سطح C1 و C2 یعنی زبان آموز به زبان فرانسه تسلط کامل دارد. می تواند روان صحبت کند و متون پیچیده را بخواند. در محیط های رسمی و غیررسمی انعطاف پذیری بیشتری دارد و مسائل را بهتر درک می کند.

برای اینکه به سطح C1 برسید تنها نیاز است بین 700 تا 800 ساعت مطالعه کنید و برای رسیدن به سطح C2 به چیزی بین 1000 تا 1200 ساعت مطالعه نیاز است.

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟

مؤسسه خدمات خارجی ایالات متحده (FSI) به روزترین توصیه ها را در مورد مدت زمان لازم برای یادگیری زبان فرانسه ارائه می دهد. اما باز هم این فقط یک تخمین است چون از انگیزه های شما یا نوع روش یادگیری زبانی که استفاده می کنید اطلاعی ندارد:

اگر هر روز 6 ساعت وقت صرف یادگیری زبان فرانسه کنید، می توانید آن را در کمتر از 100 روز یاد بگیرید.

اگر هر روز 1 ساعت مطالعه کنید، در 1.5 سال می توانید زبان فرانسه را یاد بگیرید.

و اگر فقط 20 دقیقه در روز را به زبان فرانسه اختصاص دهید، بیش از 4.5 سال طول می کشد تا به آن تسلط پیدا کنید.

آموزشگاه زبان موسسه دهخدا

آموزشگاه دهخدا یکی از بهترین موسسه های آموزشی برای یادگیری انواع بسیار زیادی از زبان ها به خصوص زبان فرانسوی است.

در کلاس زبان فرانسه، هر ۴ مهارت اصلی زبان، مهارت نوشتاری،‌ گفتاری، شنیداری و خواندن مورد توجه و آموزش می باشند. کلاس های زبان فرانسه به صورت آنلاین و حضوری و به دو صورت خصوصی و گروهی برگزار می شود تا زبان آموزان بتوانند بسته به شرایط‌شان در کلاس ها شرکت کنند.

این موسسه، زبان آموزان را آماده می کند تا در آزمون های بین المللی شرکت کنند و نمره قبولی را دریافت کنند و حتی برای مصاحبه سفارت نیز آماده شوند.


منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • آموزش زبان,
  • زبان فرانسوی,
  • آموزشگاه دهخدا,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 550

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 99

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 271

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 161

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 264

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 313